הוא השתתק, הוא לא ידע שאני יודעת שהוא נמשך גם לגברים, ״אשתך יצרה איתי קשר וזה מה שגרם לי לקום וללכת, היא סיפרה לי על כל הנשים שהיית איתן שהיית איתי ואיתה״
״ואז תפסתי אותך עם גבר, כמה חודשים לפני השנתיים שלנו שכבת עם גבר ולא סתם גבר, עם החבר הכי טוב שלי ואתה משקר לי שלא בגדת בי?!״ צעקתי עליו שבורה כל כך.
הוא לפתע התיישב על השולחן מולי ותפס בפניי, ״אני מתחרט על הכל, היא הפילה את הילד ואז התגרשנו וחיפשתי את עצמי ולא מצאתי,
ואז גיליתי שפתחת מסעדה שזה היה החלום שלך ופתאום הלב שלי רעד רק מלחשוב עלייך והבנתי שאת זאת שאני צריך״
״אל תיגע בי״ הדפתי אותו ממני, ״סליחה שאני מפריעה, אני הולכת הביתה או שאת מעדיפה שאשאר?״ רוזה צצה לפתע.
״תשלחי לי הודעה שאת בבית״ לחשתי והיא הנהנה והלכה.
לפתע גל הציף אותי, והתחלתי לבכות, ״מה קרה?״״אני מרגישה ריקה״ מלמלתי.
״מישהו פגע בך דרינה?״ שאל וליטף את פניי ונרתעתי.״אתה, תלך מכאן בבקשה״
״אני לא יכול להשאיר אותך ככה, ואני לא יכול ללכת מבלי שתסלחי לי על הכל״ הוא התחנן בעיניו.״אני לא מרגישה שיש לי את הכוח לדבר על זה עכשיו בראיין״ הוא מחא את דמעותיי.
״זאת לא את, אני לא מכיר אותך כזאת, מה קרה?״ רציתי לשתף אבל המילים לא יצאו ממני.
״תשימי את כל מה שעשיתי לך בצד, את צריכה מישהו שיקשיב לך ואני כאן״ הוא ראה שאני שבורה. תמיד הייתי חזקה נפשית והראתי את זה.
שאני ובראיין נפרדנו הייתי שבורה אבל לא הראתי את זה, לא הצלחתי להראות את זה כי נתתי למגננות שלי להגן עליי, עכשיו רמסו לי את הכבוד ובא לי רק לצרוח מרוב כאב ותסכול.
״לפני שנה הכרתי בחור במסעדה של זאין, והתברר שהוא השותף של אבא אז אתה יודע לא ניסיתי יותר מידי ועוד שהתברר שהוא נשוי אז וויתרתי מראש״ קולי יצא שבור.
״והתאהבת בו?״ שאל ונענעתי בראשי לשלילה, ״כמובן שעשיתי כמה דברים שיגרמו לו לבוא אליי על ארבע, אתה מכיר אותי כבר״
והוא התאפק שלא לחייך כי לו עשיתי את המוות, הוא גרם לחיוך שלי לעלות שנזכרתי באיך שהכרנו. ״תמשיכי״ הוא מחא את דמעותיי שוב.
״הלכתי למסעדה לקחת כמה דברים והוא היה שם״ הרגשתי מחנק לפתע והזזתי אותו ממני. ״מה הוא עשה?״ שאל ותפס בפניי.
המגע גרם לקיא להצטבר בגרוני, ״אני צריכה להקיא״ הדפתי אותו ונכנסתי פנימה, מקיאה לתוך הפח במטבח את הכאב שלי.
הוא תפס בשערי, ושסיימתי נעמדתי בזהירות, הוא תפס אותי באגן והוריד מיד שהבין שאני נרתעת. ״קחי״ הוא הגיש לי מים.
YOU ARE READING
Darina
Romanceדרינה בחיים לא תשכח את הגברים שהרסו אותה. והיא תעשה הכל כדי להתגבר על המשברים שלה. -קללות -קטעים מיניים *גמור*