אפילוג

885 52 8
                                    

התחלתי לרוץ עד לחוף הים וחזרתי הביתה, אחרי הלידה של התאומים חזרתי קצת לכושר בכדי להוריד את כל מה שהעלתי, למרות שהייתי שלמה עם הגוף שלי.

מתיו גרם לי להרגיש הכי יפה בעולם לפני ההריון, בזמן הריון ואחרי ההריון. הוא היה מדהים.

התאומים נולדו בחודש שמיני של ההריון בקיסרי, ובמשך חודש היינו בבית חולים, הם היו מלאכים קטנים שהגורל נתן לי.

ג׳יימס וג׳ונתן, לפני שבחרנו את השמות, התייעצתי עם אמא על השם ג׳יימס, הבעל הראשון שלה.

אני יודעת כמה היא אהבה אותו וכמה היה לה קשה להמשיך הלאה אחריו ואיך האבא הכי מדהים בעולם מילא את המקום בצורה הטובה ביותר.

אבא היה מאושר הרבה יותר מהבחירה והוא שמח שאמא שלי סגרה ככה מעגל.

וג׳ונתן זה שם שמתיו אהב נורא ורצה כל כך, כמובן שזה נגרר לריב ובסוף הסכמתי למרות שאני מעדיפה את השם תומאס.

נכנסתי הביתה, בדיוק בזמן שהמלאכים הקטנים שלי התחילו לבכות כי הם רעבים, במהירות נכנסתי למטבח והכנתי להם בקבוקים.

״את כאן״ הוא חייך אחרי שנשף מהריצה שעשה מהקומה העליונה לתחתונה, ״אני כאן״

נשקתי לשפתיו והגשתי לו את הבקבוק של ג׳ונתן ועלינו ביחד למעלה.
הרגעים הקטנים האלה שעשינו ביחד ריגשו אותי כל כך,

בין אם זה להאכיל אותם ביחד או לקלח אותם או סתם לבחון את הנשימות הקטנות שלהם שהם ישנו.

זה היה מיוחד, הם היו שלנו. מדהימים וקטנים.

״אמא קצת מסריחה כי אתה ואחיך גרמתם לה לעלות 20 קילו, אבל היא אוהבת כל קילו וקילו בזכותכם ובזכות אבא״ לחשתי לג׳יימס שבחן אותי בעיניים דומעות.

הסתכלתי על מתיו שהסתכל עליי, ״מה בייבי?״ שאלתי בחיוך.

״ראיתי את הבדיקה״ לחש, ״איזה בדיקה?״ שאלתי לא מבינה.
״את הבדיקת הריון שזרקת לפח״

״אני יודעת שרצית שנחכה, כי התינוקות רק בני חצי שנה, אני מצטערת״ מלמלתי והתקרבתי אליו.

״משוגעת, על מה את מצטערת? אף פעם לא הייתי מאושר כמו שאני מאושר שיש לי אתכם״ הלב שלי החסיר פעימה וחייכתי חיוך ענק.

״אני אוהבת אותך״ נשקתי לשפתיו, ג׳יימס הוציא את פיית הבקבוק משפתיו וצרח.

״הורס רגעים מגיל קטן, תיזהר לך״ צחקתי והרמתי את המוצץ מהמיטה.

״מחר יש לי אולטראסאונד, אתה רוצה לבוא?״ שאלתי והוא חייך, ״זאת לא שאלה בכלל״

-

שתי המסעדות שלי פרחו כמו הבית שאני ומתיו בנינו, עבדתי על מסעדה נוספת שמאלצת אותי מידי פעם לטוס לניו יורק.

DarinaWhere stories live. Discover now