Part 3

44 6 3
                                    

ဆူးေလးၿမိဳ႕တြင္းတေနရာ၌

ေကာင္ေလးတေယာက္ သည္တစ္ဆိုင္ဝင္တစ္ဆိုင္ထြက္ျဖင့္အလုပ္႐ွာေနသည္ကိုေတြ႔ရမည္ျဖစ္သည္

မိုးအံု႔ၿပီးေလမတိုက္ဘာမတိုက္နဲ႔ ပူစပ္ပူေလာင္ျဖစ္ေနသည့္ရာသီဥတုကိုေသြးတစ္ေယာက္အလိုမက်ျဖစ္မိေန၏ လမ္းေလ်ာက္ရတာမ်ားေနၿပီမို႔ ေမာေနၿပီျဖစ္သည္
ထို႔ေၾကာင့္ ေရသန္႔ဗူးေလဝယ္ကာ အရိပ္႐ွိတဲ့သစ္ပင္ရိပ္ေအာက္ေလးမွာ ေျခပသ္လက္ပစ္ထိုင္ကာ အနားယူေနမိ၏ သူအျပင္ေလာကကိုေရာက္ေနသည္မွာ၁ပတ္ပင္ျပည့္ေတာ့မည္ျဖစ္သည္ ပထမ၁ရက္တြင္ ဘျကီးကိုသြားျကည့္ခ်င္၍ သူအရင္ေနခဲ့သည့္ ေနရာကို တိတ္တိတ္ေလး သြားခဲ့ေသးသည္ လွည္းတန္းဆိုသည္ေနရာသည္အရင္ထဲကလူစည္သည္ျဖစ္ေသာ္ဌားလဲ ယခုအခါတြင္မႈ ၿမိဳအလယ္လိုပင္ျဖစ္ေနၿပီျဖစ္သည္ busကားဆိုသည္မွာလဲ ေပါေသာ အဌားယာဥ္ဆိုလဲ အေတာ္ပင္မ်ားေနၿပီ အရင္ကဆို ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းျပန္ ၃၉ဗိုက္ပူကားေတြနဲ႔ သြားရလာရတာ အခုေတာ့သြားရလာရအဆင္ကိုေျပလို႔ အရင္တုန္းကဆိုေစ်းဝယ္ရတာခက္ခဲသေလာက္ အခုမ်ား ေစ်းတန္းေတြလဲေပါလာသည္ကိုေတြ႔ရသည္ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ေခတ္တုန္းက shopping mallဆိုလို႔ super one market ပဲ႐ွိတာ အခုမ်ား လွည္းတန္းမွာတင္ ၂ခု၃ခု႐ွိေနၿပီ သူအျပင္ေလာကကိုမျမင္ရတဲ့၇ႏွစ္တာမွာ ေျပာင္းလဲသြားသည့္ၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီးကိုၾကည့္၍ သူမွာပါးစပ္ေတာင္မပိတ္ႏိုင္ျဖစ္ခဲ့ရသည္ သြားသည့္လမ္းတေလ်ာက္မွာလဲ စားေသာက္ဆိုင္ေစ်းဆိုင္ဆိုတာက ပြဲေစ်းက်လို႔ ကြၽန္ေတာ္ေနခဲ့တဲ့ ေနရာကိုပင္မနည္း႐ွာခဲ့ရသည္ ႐ွာေတြ႔ျပန္ေတာ့လဲ အရင္ကအိမ္ေတြအစား တိုက္ႀကီးေတြေဆာက္ထားသည္မို႔သူမွာအစအနေပ်ာက္ရ႐ွာၿပီ ထို္ေၾကာင့္စိတ္ညစ္ညစ္ျဖင့္ ျပန္ထြက္လာၿပီး အလုပ္လုပ္ဖို႔ စတင္႐ွာေဖြရေတာ့သည္  အလုပ္႐ွာရင္းကေနဆူးေလဆိဳသည့္ဘက္သို႔ေရာက္လာျခင္းပင္ျဖစ္သည္ မိုးကသာအံု႔မႈိင္းေနတာ လူကေခြၽးတစီစီထြက္ေနၿပီ ေနမပူတာပဲေက်းဇူးတင္ရမလိုျဖစ္ေနၿပီ ဒီလိုပူကေလာင္ကၾကားထဲ အလုပ္က႐ွာလို႔မရ စိတ္အေတာ္ပင္ညစ္ၿပီျဖစ္သည္  အခုခ်ိန္ထိ ေလေျပေသြးတစ္ေယာက္မငတ္ေသးသည္မွာ ေထာင္ထဲေရာက္ေနသည့္အတြင္း ခင္မင္ခဲ့သည့္အကိုေတြက ပိုက္ဆံနည္းနည္းစီနဲ႔ အဝတ္အစားေလးေတြေပးလိုက္ေသာေၾကာင့္ မငတ္မျပတ္ ဝတ္ရစားရေနရျခင္းပင္ ထို႔ေန႔က သူအေတာ္ပင္ဝမ္းနည္းလိဳ့ဖက္ျပီးငိုခဲ့က်ေသးသည္ ပိုက္ဆံေတြအားမ်ားလို့မယူဘူးေျပာေသာ္လည္း အကိုေတြက ညီေလးကဒီပိုက္ဆံကဒီေန႔ေခတ္မွာဘယ္ေလာက္မွ သံုးမရဘူးဟူ၍အတင္းထိုးေပးသြားက်သည္ (ကိုယ္ေတြကေထာင္ထဲမွာေတာင္အခ်စ္ခံရတာ)
လက္ထဲပိုက္ဆံလဲသိပ္မက်န္ေတာ့သည္မို႔ သူအလုပ္ရရန္လိုပါသည္ ဒီအတိုင္းဆိုေနာက္ရက္ေတြသူ ​ေတာင္းစားရေတာ့မည္..မိုးနတ္မင္းျကီးေရကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးကိုတခ်က္ေလာက္ငဲ့ၾကည့္ပါဦး.... စိတ္႐ွိလက္႐ွိသာဆိုေအာ္ငိုၿပီးသြားၿပီ
အခုဟာကငိုယံုႏွင္မၿပီးေသးသည္မို႔ အံႀကိတ္သည္းခံထားယံုသာတတ္ႏိုင္ေတာ့သည္
ထိုစဥ္ မိုးဖြားမ်ားက်လာသည္မို႔ သြားရင္းလာရင္း ထီးတေခ်ာင္း၁ေထာင္ဟူကာေရာင္းေနသည့္ေစ်းသည္ဆီက ဝယ္ခဲ့သည့္ ထီးစုတ္ေလးအားထုတ္ေဆာင္းရင္း ေ႐ွ႕ဆက္သြားေတာ့သည္

လေပြေနမ်းတဲ့ပန်းWhere stories live. Discover now