Baiatul misterios !

144 3 0
                                    

Ema :

Intr-o dimineata de sambata ma trezesc din cauza unui zgomot provenit de afara , ma duc jos pe scari si il intreb pe tata :

-Tati , ce se intampla ? Intreb somnoroasa

-Se pare ca avem un vecin nou . Spusese el , uitandu-se pe geam .

Eu auzindu-l pe tata , ma duc sus , in camera mea sa ma imbrac , eu fiind doar in lenjerie , imi pun o pereche de blugi scurti si un tricou cu Phineas & Ferb negru si in picioare imi iau o pereche de tenesi cu imprimeu cu steagul angliei .

Entuziasmata dar putin speriata , cobor rapid scarile si ies pe usa auzindul pe tata spunandu-mi :

-Ai grija !

-Da tati ! Raspunzand destul de tare incat sa ma auda .

Odata ajunsa in fata curtii , vad un baiat destul de inalt cu o sapca rosie de rapper in cap , niste blugi scurti pana la genunchi negri si o camasa rosie in carouri si adidasi de baschet in picioare , langa el fiind o minge de baschet si un skateboard asezate pe o geanta albastra , parea foarte frumos .

Eu apropiindu-ma de el spunand :

-Hey , sunt Ema , tu te vei muta aici ?Spunand eu cu un zambet larg

-Hallo' , sunt Max , da , ma voi muta aici impreuna cu mama mea. Spunand cu o voce destul de calma si linistita , afisand un zambet .
-Vrei sa-ti arat imprejurimile cat timp descarca oamenii camionu ? Care , apropo , era urias

-Sigur , stai sa-i spun mamei ca plec. Spuse indepartanduse de mine incetul cu incetul

Nu astept mult si apare si el cu rucsacul in spate , mergand pe skateboard si ajungand in fata mea destul de repede.

Prima data am mers prin oras povestiind-ui despre locurile pe langa care treceam , eu stiind destul de bine orasul , oprindu-ne la o pizza-rie sa mancam ceva .

Eu comand o pizza Diablo mica si el comandand o pizza vegetariana si un suc de portocale .

Dar in timp ce eu ma jucam cu parul meu , el s-a gandit sa-mi faca o poza !

-Si de ce te-ai mutat aici ? Il intreb eu curioasa , el uitandu-se la mine destul de suparat
-M-am mutat cu mama dupa moartea tatei . Spuse Max destul de intristat

Dupa ce am mancat , imi scot portofelul sa-mi platesc partea mea , dar imediat cum a vazut Max portofelul a spus ca plateste el , eu rosind destul de tare , dupa care isi luase rucsacul si ne indreptam spre casa .

In timp ce mergeam , eu ii observasem skateboard-ul si spunand :

-Sti sa mergi pe el ?
-Da . Raspunsese el putin mandru
-Imi poti arata si mie ? Rugand-ul eu
-Sigur . Dupa care pusese skate-ul jos si eu urcand-uma pe el , tinandu-ma de Max

In timp ce Max ma impingea de la spate , intrase-m in cativa baieti , cazand peste ei , se ridica unul dintre ei si lundu-ma de brat destul de tare incat sa tip .

Max auzindu-ma tipand se scula-se de jos si venise la baiatul care ma tinea de mana si ii da un pumn destul de tare incat sa-l dea cu 2 pasi in spate , ceilalti prieteni ai lui vazand , au inceput sa sara pe Max , eu panicadu-ma incep sa plang , vazand-ul pe el cum se bate singur cu 4 persoane , totusi , dupa 10 min cineva venise la mine si ma lua-se de mana , ridicandu-ma de la sol si stergandu-mi lacrimile , era Max , fara nici un fel de lovitura in fata .

-Esti bine Em' ? Spunandu-mi in timp ce imi stergea lacrimile , care curgeau din ce in ce mai mult vazandu-l
-Hai acasa . Luandu-ma de mana si tragandu-ma dupa el

Dupa un timp ajunsesem si acasa , imi era frica sa ii spun tatei ce s-a intamplat , dar totusi Max inca ma tinea de mana , pana am intrat in casa lui , unde ne astepta mama sa...

-Mam' , am ajuns , adu-mi si mie trusa de prim-ajutor te rog. Spunand asta intr-un mod foarte obisnuit

Dupa ce ne-a adus mama lui trusa , a inceput sa imi bandajeze mana care ma stranse-se tipul acela.

Never give up !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum