Max :
Trezindu-ma , am vazut ca Em' nu era langa mine , asa ca m-am decia sa ma duc la baie sa ma spal pe fata , ajungand in baie Em' ajungand pe mine , m-am ridicat si nu am putut sa ma abtin , asa ca am sarutat-o pe Em' , raspunzandu-mi la sarut , am inceput sa o sarut si pe gat , ea dandu-si capul intr-o parte , si eu avand mai mult acces .
-Te iubesc ! Spunand eu cu un glas destul de tare incat sa ma auda
Am luat-o in camera la mine si am imbracat-o , punandu-i chilotii , sutienul , pantalonii , tricoul si sosetele , dupa care am adus ceva de mancare ai am plecat din casa , eu luandu-mi Bmx-ul si spunandu-i sa stea in spate .
Am ajuns repede la scoala , ea intrand in scoala si eu parcandu-mi bicicleta.
-Intr-un final am ajuns si eu la ore ! Spuneam eu oftand de oboseala
Imi deschid geanta si vad o pereche de chiloti , un sutien si un tampon , alaturi de cartile mele... M-am rusinat , si am scos imediat materia care aveam din geanta ! Un coleg m-a intrebat :
-Ce s-a intamplat Maxy ?
-N...Nimic im...im...important ! Spunand eu rosu la fata
Dupa terminarea orei , m-am dus fix la dulapul meu , aruncand geanta acolo si scotandu-mi doar un caiet si 2 pixuri , dupa ce am inchis dulapul am vazut-o pe Em' , parea foarte ingrijorata , venind glont la mine si soptindu-mi :
-Cred ca lenjeria mea si un...un...t-t-tampon ...s..u..n..t la tine in ge..aannta... Spunandu-mi destul de incet si rosie la fata
-Da , sunt la mine , vrei sa ti-le dau ? Intreb eu
-Nu ! Urland ea . Adica , as avea nevoie doar de tampon . Si iar rosiind la fataIi dau tamponul pe ascuns si imediat cum l-a luat s-a dus la baie , alergand .
Sunandu-se m-am dus la ore , amintindu-mi de Em' goala... Am rosit imediat si am inceput sa alerg si eu la ore.
Dupa terminarea orelor , am iesit din scoala si am vazut-o pe Em' asteptandu-ma langa bicicleta , m-am dus la ea si mi-am cerut scuze.
-Imi pare rau pentru ce s-a intamplat. Spun eu destul de vinovat
-Daca spui cuiva te omor ! Spunand ea cu o voce destul de infricosatoare , dar avand un mic zambetApoi am pornit spre casa , Em' s-a dus la ea , dar luandu-si si lenjeria din rucsacul meu , si eu am intrat in casa .
M-am dus sus sa fac o baie ... Cat timp eram in baie se aude soneria , am iesit repede insfacand un prosop si punandu-l in jurul taliei coborand pe scari.
Era Em' avand lacrimi in ochi , cu un biletel in mana care mi-la dat mie , luandu-l si citindu-l cu voce tare :
-Draga Emilia , ma voi duce sa lucrez in New York pentru o perioada de timp , iti voi trimite bani in fiecare luna si voi veni inapoi sa te vizitez odata la 2 luni . Cu drag tatal tau !
Imediat ce-am citit scrisoarea Em' a spus :
-Nu-i vreau banii ! Il vreau pe Tati ! Izbugnind in lacrimi
Eu luand-o in brate , ne-contand cum eram imbracat , am strans-o cat de tare am putut si am sarutat-o , ceea ce se pare ca a mai calmat-o putin.
Am poftit-o in casa , eu fiind singur , si eu m-am dus inapoi sa fac baie ... Dupa 5 min am auzit usa de la baie , era Em' , dezbracata , intrand in cada cu mine... A sarit in bratele mele si am inceput sa o sarut , si ea a inceput sa ma stranga in brate , in timp ce imi raspundea sarutului.
Dupa alte 10 min , am iesit amandoi din baie , si am mers in camera , acolo Em' m-a trantit in pat ea fiind peste mine sarutandu-ma.
CITEȘTI
Never give up !
RomanceDupa cum spune si titlul , inseamna sa nu renunti niciodata Povestea are doua personaje principale : Em' si Max Daca vreti sa aflati ce se intampla cititi si urmariti-ma