Imbratisarea calda a unei persoane iubite !

119 2 0
                                    

Max :

Ajuns acasa , dupa o bataie zdravana cu 4 tipi , o bandajez pe Em' la mana si vad ca incepe sa-mi curga sange din pumnul cu care l-am lovit pe primul tip .

Nu vroiam ca Em' sa ma vada asa ca m-am dus repede la baie si am pus spirt pe pumn , incepand sa tip inauntrul meu , ne-vrand ca Em' sa ma auda , ii spun mamei sa o conduca pe ea acasa , deoarece eu incepusem deja sa ma dezbrac , vreand sa intru in dus.

Dupa cateva minute bune , ies din dus si imi prind un prosop in jurul taliei si incep sa-mi fac parul cu feonul , dupa care sa ma bag in pat.

Dimineata m-am trezit din pat , m-am dus in baie pregatindu-ma pentru scoala , se pare ca scoala incepea de Duminica dupa-amiaza , in timp ce-mi asez parul , vad ca pumnul meu si-a mai revenit putin , ma duc la oglinda si ma uit in ea , unde aveam o poza cu tatal meu , in coltul din stanga a oglinzi , incepand sa arunc cativa pumni in aer uitandu-ma la poza tatei.

Dupa ce m-am imbracat cu un tricou cu Lebrone James peste o jacketa cu manecile ridicate si o pereche de blugi maronii , care se asorta cu jacketa , imi iau rucsacul meu albastru in care imi pun un echipament de baschet si un deodorant si un prosop , in caz ca aveam sportul azi , si incep sa ma uit la incaltaminte... Aveam mai multe perechi decat o fata , dar totusi a fost o pereche care mi-au sarit in ochi ! Erau o pereche de tenesi rosii , care aveau emblema lui Air Jordan , cum i-am vazut , cum i-am incaltat si bandajandu-ma la mana , plec la scoala , dar nu inainte de a-mi saruta mama care dormea pe canapea , apoi am plecat spre scoala.

Ajungand in fata scolii , ma intalnesc cu cei 4 tipi de ieri , eram pregatit pentru inca o runda , dar s-au dus inainte , intrand in scoala... Eu inaintand , vedeam tot felul de persoane in curtea scolii , dar cel mai mult m-a absorbit sala de sport ! M-am dus la niste fete sa le intreb unde este Cancelaria si au fost dragute si m-au condus pana acolo , fix langa Cancelarie era biroul Directorului ... Am intrat si mi-am vazut Dirigintele , care era de Engleza , mi-am luat cartile si in acelasi timp se sunase , am luat orarul si m-am dusnla ore , se pare ca aveam Chimie.

Am intrat in clasa , si toate privirile erau deja atintite spre mine , toti se uitau la mana mea si se uitau si urat la mine , am luat loc intr-o banca dar in timp ce mergeam auzisem pe cineva ca spusese :

-Sa vezi ce bataie isi ia , baiatul nou , daca se intalneste cu Joe...Spuneau razand

Ajung eu in banca , stau inca 10 min si se sunase , se parea ca am sport , nu stiam cum , dar trebuia sa ajung la vestiar , am vazut un tip care , aparent era in clasa cu mine , si am mers cu el la vestiar.

Ajuns acolo , trebuia sa facem un dus , m-am dezbracat eu si am inceput sa ma spal , dar dintr-o data cineva striga :

-Vine Joe ! Fugi baiatule cel nou !

Ies eu din dus , impreuna cu altii colegi , imi pun o pereche de boxeri si pantaloni de baschet si vroiam sa-mi pun si maieul , dar vine asa zisu-l Joe si incepe sa ma bruscheze si sa ma impinga , din reflex i-am dat un pumn la coaste si a cazut jos , ne-putand sa respire pentru 5 sec.

Cand am intrat pe teren , spre surprinderea mea , cineva cunoscut mie era acolo , era Em' , m-am dus la ea si se parea ca v-om face sportul amandoua clasele , si mi-a spus ca era cu un an mai mica ca mine , eu avand 16 si ea avand 15 ani .

Dupa ce am vorbim ne-am dus baietii din clasa mea si clasa cealalta la baschet , dar se pare ca eram rezerva...

Am asteptat si am vazut un jucator care chiar imi starnise interesul , numele lui era Mike , un tip din clasa cealalta , de culoare care juca super bine ... Luase-m foc , trebuia sa intru pe teren .

Dupa 20 de min , imi venise randul ! Insfarsit ! Puteam sa joc ! M-am dus direct la Mike si am dat mana , dupa care am inceput sa jucam , jucam umar la umar cu cel mai bun jucator de pe teren , care , aparent era cel mai bun jucator din toata scoala.

Dupa ce s-a terminat meciul , am mai stat putin sa mai dau cateva cosuri , dupa m-am dus la dusuri , dar din ne-atentie intrasem la fete , unde era Em' ! Tocmai ce iesise si nu avea nimic pe ea , eu m-am rosit imediat cum am vazut-o , dar ea a mai stat inca cateva secunde bune sa-si dea seama , si a inceput sa arunce cu ce prinde dupa mine .

Intr-un final , dupa ce am terminat orele , toate , Em' inca era suparata pe mine , si am mer la ea sa o iau sa mergem amandoi acasa , dar se pare ca ma intalnisem cu Mike , care m-a felicitat pentru joc , dar exact dupa am auzit un tipat care era al lui Em' , eu si Mike am alergat cat de repede am putut , si am vazut-o pe Em' cu cei 4 tipi de ieri , aproape o dezbracase ! Am sarit imediat pe ei , ajutat , bineinteles de Mike , dupa ce i-am batut am luat-o pe Em' care nu mai avea deloc bluza , avea doar o bucata de panza rupta , si nu avea nici sutienul intreg , Mike s-a intors imediat , in timp eu am ajutat-o pe Em' , care era speriata , sa isi dea jos ce mai ramasese din bluza si sutien , si i-am dat tricoul de pe mine si jacketa , eu luand maieul pe mine.

Ne-am despartit de Mike si ne-am dus acasa , unde , se pare ca nici unul dintre parinti nu era acasa... Asa ca am dus-o pe Em' la mine acasa , i-am dat un sutien de la mama si un tricou , noroc ca erau aproape aceleasi marimi...

I-am aratat lui Em' unde era camera mea si daca vrea poate sa doarma la mine in camera , dar a spus ca nu vrea si s-a dus pe canapea .

Dupa ce am adormit , Em' se pare ca venise langa mine in pat , unde era chiar mai cald , si s-a cuibarit langa mine si spunandu-mi sa nu ma intorc cumva , ca nu mai avea sutienul , ramasese doar in tricou si o pereche de pantaloni scurti de-ai mei , dupa s-a apropiat mai tare langa mine si m-a luat in brate , eu simntiindu-i sanii cum imi apasa spatele.

Never give up !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum