Au trecut doi ani. Am terminat liceul si in acelasi timp am pregatit razbunarea perfecta. A durat doi ani,dar va merita. In fiecare zi,ma duceam in pădure pentru a exersa trasul cu armele. Am asteptat sa iasa Vlad de la închisoare,sa se reunească grupul care mi-a distrus viața. Am renuntat la politie,ce e legal,e prea simplu. Am furat un pistol. Vechea Amálie nici nu se putea gândi la asta. Am planificat tot. Am descoperit clădirea în care ei isi desfasoara toate ședințele. In fiecare sambata la ora 22³⁸,ei sunt acolo. Azi voi fi si eu. Înarmată si pregătită. M-am ascuns foarte bine.
Prima țintă. VLAD. Omul care mi-a ucis tatal. Omul care mi-a luat cea mai iubita persoana de langa mine.
Am mana pe trăgaci. Aștept momentul ideal. BOOM. Trei focuri de armă direct in capul "victimei". Apoi ceilalți au fost pistol cu apa. I-am omorât,am aruncat arma în cel mai apropiat lac,iar apoi am fugit. Am fugit departe. În sufletul pădurii. In astia doi ani,mi-am construit un buncar subteran,în care să viețuiesc ceva timp. Am tot ce imi trebuie acolo.
Habar n-am de ce,dar nu ma simt vinovată. Poliția este pe urmele mele,dar nu au cum sa ma găsească aici.***
**DOUA LUNI MAI TARZIU**
Ceva necunoscut misca in pădure. Obișnuită cu singurătatea,ma duc sa investighez. Poliția. Cum m-au gasit?! Urmele. Nu pot sa cred! Urmele mele. Nu am ce sa fac. Fac ceea ce am invatat anii astia. Fug! Fug departe.
Am luat cel mai rapid avion si m-am dus in Canada,la fostele mele prietene foarte bune. Nu stiu ce a fost in capul meu. Bineinteles ca m-au trădat. Cum?! Cum am putut face asta?! Ce a fost in capul meu?! Unde e vechea Amálie sa stie rezolvarea,sa fie puternica si sa nu renunte?! Unde!? Medeea si Alice,m-au predat poliției. Sunt mai înspăimântătoare ca niciodata de ceea ce va urma. Imi trec milioane de gânduri in cap. Am omorât 3 oameni! Am avut doar 5 gloanțe. 3 le-am dat pe Vlad,2 pe Smith,persoana caremi-a omorât mama,JOSH! Cum am putut sa uit?! El ma cunoștea cel mai bine! Clar el m-a turnat poliției.
Viata mea nu doar ca e distrusa,e inexistentă.
CITEȘTI
Prietenă Cu Singurătatea
Teen FictionAmálie este o fata de doar 15 ani,care trece prin foarte multe. Țelul ei este de a fi cinvena si de a nu fi singura. Oare va putea Amálie sa treaca peste toate obstacolele pregatite de viata?