Adevarul

5 0 0
                                    

   Ma trezesc intr-o camera alba. Inceec sa dechid usa,dar degeaba. Este incuiata. Nu stiu ce se intampla. Poate ca semnul de pe mana lui Josh chiar avea ceva de a face cu Vlad. Imi este frica. Sunt pe la etajul 6. Geamul esye deschis,dar este prea sus pentru a putea sari. Cand s-a ajuns la asta?!
   Aud pe cineva venind spre camera. Clanta se deschide usor. Este Josh. Eu il intreb speriata ce se intampla,iar el mi-a spus ca voi plati pentru ceea ce i-am facut sefului lor. Sunt sigura ca este vorba de Vlad,dar acum nu asta conteaza,important este sa scap de aici mai repede. Am nevoie de un plan,dar...daca Josh nu imi este prieten cu adevarat si tot a fost doar un rol,asta inseamna ca eu nu mai am pe nimeni in tara,care sa imi fie alaturi. Josh mi-a luat telefonul,dar mi-a lasat o cana cu apa si o bucata de paine. Nu le voi manca,chiar daca imi este foame. Imi este prea frica sa nu fie si ele otravite.
   Trebuie sa casesc o cale de evadare. Caut prin toata camera,dar nu gasesc nimic...Totul este gol. Vreau sa renunt,dar cuvintele tatalui meu imi rasuna puternic in cap:"FII PUTERNICA! NU RENUNTA". Cuvintele lui imi dau puterea de a face orice. Cobor,incet.
   Am reusit! Am coborat! Fug repede spre casa,dar Josh mi-a anticipat miscarie. Vine cu o masina dupa mine. Eu amplific fugitul. Ajung la o sectie de politie. Intru,declar ce se intampla. Politie este pe urmele lui,iar eu astept ingrijorata vesti. Sunt slabita. Nu mai am ragaz,putere si pe nimeni langa mine. Nimic nu poate merge mai rau...Pana cand primesc un telefon de la o doamna din politie,spunanad ca e mama.
*CONVORBIRE TELEFONICĂ*
Eu: Alo!! Mama! Sunt bine! Sunt la politie! Vino sa ma iei!
Mama: Alo! Nu pot! Imi pare rau...Ti-am.lasat tot ce iti trebuoe acasa. Ai grija de tine! Te iubesc,fata mea!
*convorbire telefonică incheiata*

   Nu inteleg...ce mai inseamna si asta?! Unde pleaca mama??

Prietenă Cu Singurătatea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum