(N)BLOOD

644 22 7
                                    

Sevginin anlamanı ne kadar zaman geçsede öğrenemeyecektim çok çaba sarfetmem ve zamana bırakmam gereken şeylerin olduğunu biliyordum ama o zaman bir türlü geçmiyordu sanırsam kum taneleri saate büyük gelmişti akmıyorlardı.Hayatından memnun olan bir insan varmıydı varsa da kim olduğunu merak ediyordum onu bana bulun diye sitem bile edebilirdim.

Hayatım onunla tamamen değişmiş bambaşka bir yol almıştı seviyordum belkide alışmıştım gecen giden günlerin anlamsız olmasına anlam katmıştı en azından uzun boyu dikkat çeken yüz hatları onu bana daha da çekici gösteriyordu onun hakkında daha çok şey merak ediyordum .Yatağın yan tarafındaki bedene çok dikkatli bakmış olmalıydımki gözlerini açmıştı hiç bir şey demeden soğuk tavrıyla gözlerini üzerimden çekip ayağa kalkmıştı böyle biriydi işte.

Onunla 3 sene önce bir gece kulübünde tanışmıştım bir kadeh viskinin hayatımı değiştireceğini bilmiyordum ki öğrenmiş oldum ismi daniel di öyle söylemişti yani bana evini açmıştı kalıcak yerim yoktu başı boş fahişeler gibiydim nereye sürüklenirsem orda kalıyordum siktiğimin hayatıda böyle değilmiydi zaten...

"Kahvaltı yapmak istermisin" Soğuk tavrını koruyarak yüzüme baktı 

"Hayır" Kısa ve öz dü.

"İyimisin geç geliyorsun bu aralar"

"Başım ağrıyor rose sonra konuşalım çıkmam lazım" Tamam da bu kadar umursamadığını belli etmese keşke

O karanlık işlerin adamıydı belkide bir katildi veya bir mafya tam bende çözememiştim ama pek umursamıyordum sonuçta yanında güvendeydim kimsenin bana vermediği güven onda fazlasıyla vardı.

Ben küçükken ailem tarafından terk edilmiş bir kızdım hayat bana küçük yaşta gerçeği göstermişti anlıyacağınız bir kadın beni parkta bulmuştu 10 yaşındaydım o zaman bana sahip çıktı tek yaşıyan genç bir bayandı evine gittiğimizde benden hariç 7 kişi daha görmüştüm benimle yaşıtlardı bu kadın onlarada bakıyormuş işte o zaman hayatım bir az daha anlam kazanmıştı yeniydim ve sürekli ağlıyordum genç kadında çalışıyordu 7 tane çocukla evde tek kalıyordum ama o çocukların ailem olacağını bilmiyordum.Jİmin,Hoseok,Jungook,Namjoon,Yoongi,Jin ve Taehyung onlardan ayrılmam içler acısıydı 18 yaşıma kadar onlarlaydım her şeyim olmuşlardı beni koruyorlardı ama o gün meğersem o genç kadının amacı farklıymış 18 yaşıma geldiğim gün eve gelen iki adam tarafından zorla arabaya bindirilmiştim çocukların hepsi çalışıyorlardı beni koruyamadılar o adamlar beni satın almıştı o kadında para karşılığında beni satmıştı.

23 yaşıma kadar binlerce kez isteğim dışı ilişkiye girdim istemediğim zaman öldüresiye dövüldüm nefesim kesiliyordu kanlar akıyordu ama yınede devam ediyorlardı nerden geldiğini bilmediğim bir cesaretle ellerinden kaçtım başka bir şehire şuan 26 yaşındayım ve halen geceleri korkarım o yüzden daniel gelmeden uyuyamam . 

Danielin bana neden baktığını bilmiyordum sevmiyordu da dokunmamıştı bile bana ama yanında tutuyordu insanlara karşı kaybettiğim güveni danielde yeni yeni kazanmaya başlamıştım.

GÜVENİMİ BOŞA ÇIKARMA DANİEL!

KİLLER(Jeon Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin