Blood

1.9K 153 5
                                    


Sizden bir ricam var kitabımi okuyorsunuz fakat beğeni ve yorum çok az size minnetarım okuduğunuz için ama benimde motive edici birseylere ihtiyacın var yorum ve vote görmeyince inanın erken final yapmayı bile düşünüyorum sizi seviyorum lütfen yorum yapın. Son olarak instagram adresimden takipleşebilir: xchimirem

Yaşamak ve ölmek arasındaki ince çizgide gelip giden bi beden düşünün en ufak bir hareketinde onun için deli olan bir aşık adam düşünün sevdiği kadın için kendinde vazgeçen koça yürekli bir adam düşünün işe bunların hepsinin tek odak noktası jeon jungkook . Sevdiği kadını şimdi hatırlamayı bırakın yüzünü görünce bir yabancı gibi odanın en köşesine kaçıyor ona zarar vermesinden kokruyordu jungkookun tek yaptığı insanlardan korkmak olmuştu belkide bu tedavi onu daha kötü bir hale getirmiş eski jungkooku tamamı ile yakıp kül etmişti.

Su ah onunda jungkook dan farksız bir yanı yoktu deli gibi sevdiği ve özlediği adam onu görünce kaçmaya çalışıyordu ağlamaktan yaptığı başka birşey yoktu arkadaşlarını suçlamaya devam ediyordu fakat oda biliyordu onların suç olmadığı bir nevi kendini rahatlatma şekliydi en azından acısını böyle dindiriyordu jungkook oraya tıkılalı 5 ay olmuştu ve ayda bir kez ziyaret edebiliyordu . Ziyaretleri bir kabusada dönüşse onu görmek umuduyla yanına gidiyordu ama onunda dayanma gücü yavaş yavaş tükeniyordu.






Pişman olduğum gecelerimin sonunda beni huzurla bekleyen bir sen olduğunu biliyordum sevgilim şuan yanımda olmasanda varlığını hissetmem belkide kafayı yediğimin bir işaretiydi. Herkesin imrenerek baktığı otoriter komiser kim su ah acizliğin dibini yaşıyordu hiç bir zaman pes etmem diyordum kendime ama 5 aydır mesleğime bile ara verdim kendimi sensiz eksik hissediyorum hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden seni beklemek istiyorum sadece ama aklıma beni unuttuğn geldikce sol tarafım daha çok acıyor ağlamaktan yorgun düştüğüm gecelerde resminle güç buluyorum. Jungkook biz evlenecektik sevgilim bizim öykümüz bu kadar kısa olmamalıydı bu kadar acı verici olmamalıydı.




Elimdeki ilaçlara son bir kez bakıp ağzıma attım ve hemşirenin çıkmasını bekledim evet burada ne kadar süre yaşadığımı hakkında en ufak bir fikire sahip değildim kim olduğum hakkında bile endişelerim gün yüzüne çıkıyor kirli dünyamı yavaş yavaş unutuyordum ama o ismin kim olduğunu anlamış değildim yanıma ara sıra bir kız geliyor bana sarılıp ağlıyordu belkide aklımdaki ismin sahibi oydu






Saçlarımı at kuyruğu yapıp üstümdeki gömleği düzelttim artık bu depresif hayattan çıkıp hayallerime devam etmeliydim en azından jungkook için bunu yapmalıydım kapıda beni bekleyen tae'nin yanına gidip sarıldım ona

"Geri döneceğini biliyordum"

"Çok tembellik yaptım artık çalışmalıyım. Jungkook dan haber varmı"

"Sana güzel bir haberim var"Buna ihtiyacım vardı

"Jungkook eğer bu ay ki yapılan testten geçerse taburcu olacak"Ona şaşkın gözlerle bakarken kendime gelip içimde tuttuğm çıglığü bıraktım

"Ciddimisin taehyung bu süper bi haber "

"Evet artık kavuşuyoruz " Sonunda ona kavuşacaktım belkide tae ye tekrar sarılıp arabaya bindim.



-Yoongi-

Bugün jungkookun ziyaret günüydü fakat su ah ın haberi yoktu söylemek istemedim çünkü jungkookun durumunda ne yapmamız gerektiğini bilmiyorduk jungkookun doktoru jinin eski bir arkadaşıydı benimde az çok tanımışlığım vardı onu o yüzden çok iyi ilgileniyordu bizimle.

"Hoşgeldin dostum geç otur"

"Nasılsın hoong ki "

"İyim saol jungkook için geldin sanırım su ah nerde"

"Onu getirmek istemedim kendini yeni toparlamaya başladı"

"Haklısın. Jungkook gayet iyi bizde şaşırdik fakat tedaviye olumlu yönde cevap veriyor geçen gün jimin ve tae yi sordu "

"Gerçektenmi bizi hatırlıyormu"

"Her şeyi tamamıyla hatırlamıyor fakat sizin hakkınizda bir kaç geçici bilgiye sahip"

"Geçici derken?"

"Yani şu bir ay içinde ne olacağını bilemiyoruz bakalım ama ondan ümitliyim"

"Onu görebilirmiyim"

"Tabiki bahçede olması lazim"
Sonunda bu kadar ay sonra güzel haber almak beni mutlu etmişti. Bahçedeki banklarda tek başına oturan jungkookun yanına yürümeye başladım

"Jungkook nasılsın" Bana hatırlamaya çalışır bir şekilde neredeyse 5 dakika boyunca baktı

"Suga" söylediği şeyle şaşırsamda hemen kendimi toparladım bu ismi bana o vermişti sürekli şekerlerimi yediği için.

"Jungkook hatırlıyormusun"

"Kimsiniz" Hadi ama kardeşim ümitlendirdin beni

"Benim yoongi senin çocukluk arkadaşın suga ismini sen bana söylerdin şekerlerimi yediğin için" Ben gülerken onunda yüzünde tebessüm görmüştüm.

"Özür dilerim hatırlayamadım"

"Sorun değil en kısa zamanda bizi hatırlayacaksın"

"Sizimi "

"Evet senin bir sevgilin var ve de 6 tane arkadaşın. Jimin tae hoseok namjoon seokjin ve ben yoongi sevgilin hatta evleneceğin kadın onun adı da su ah"

"Su ah benim evleneceğim kadınmı"

"Onu hatırlıyormusun "

"Hayır fakat zihnimde sadece su ahın adı var fakat kim olduğuni bilmiyorum"

"Öğrenmiş oldum"

"O neden gelmedi"

"Çok zor zamanlar geçirdi en yakın zamanda gelecek merak etme"

"Çabuk gelmesini söylermisin"

"Tabikide söylerim"



Şöyle bakıyorumda gerçek aşk bütün zorlukların üstesinden gelebilir.





KİLLER(Jeon Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin