0:0

37 6 14
                                    


Kitapta olan olayları daha iyi bir şekilde anlamak için bu bölümü okumanızı rica ederim!

İyi Okumalar!

Uzun zaman önce, Akakage Evi, Ninja Sanatlarının Tanrıları olarak selamlandı. Nesiller boyunca, Akakage'lar ileri ninjutsuyu araştırdı ve öğretti. Ninja sanatlarının zirvesine ulaşmak için Akakage'lar, Hanekage adlı bir iblis haline getirerek kalplerini kötülük, öfke ve açgözlülükten kurtarmak için yasak ninjutsu'yu kullandılar. Hanekage'nin vücutlarında gizlenmesine rağmen bilinci olacağını kimse beklemiyordu.

Birçok nesil sonra, Akakage Evi Kızıl ve Gölge gruplarına bölündü. Gölge Grubu, klanın gördüğü en güçlü Akakage'yi doğurdu, Namjoon . Tahmin edileceği gibi Namjoon, Gölge Grubu'nun başı oldu.

Ancak bir gün Namjoon'un ekibi sırrını keşfetti. Tüm bu zaman boyunca Namjoon , Hanekage'nin gücünü gizlice kendi bedeniyle birleştirerek şeytanı düşmanlarının kanıyla besledi. Akakage'nin Kızıl Grubu ile karşılaşınca Namjoon , hepsini soğukkanlılıkla öldürdü. Böylesine güçlü insanların kanını emen Hanekage, bir kez daha bilincine kavuştu.

Güce aç Namjoon , yasak ninjutsu ve efsanevi kılıç Ame no Habakiri'yi* elde etmek için kan hakkını kötüye kullandı. Akakage'nin geri kalan üyeleri, klanın haininin peşinden öfkeyle kovaladılar.

Hanekage'nin gücünden cesaret alan Namjoon, kendi klanının kılıcını onlara karşı kullandı ve güçlü enerjiyi etlerinden kopardı.

Hanekage, Namjoon ile bir anlaşma yaptı. Hanekage daha fazla kan beslenmesi karşılığında, güçlü iblis Namjoon'un ninjutsu'suna zirvesi ulaşmasına yardımcı olacaktır. Ninjutsu ve Ame no Habakiri'nin zirvesine ulaşma yeteneğine sahip olan Namjoon, dünyaya kan banyosu getirdi.

Jina küçüklüğünden itibaren, Kızıl Gölge Grubunun Kızıl Ekolü liderinden özel dersler almaya başladı. Gölge Ekolünden Hoseok ile karşılaşana kadar, doğuştan gelen yetenekleriyle başa çıkabilecek bir akranına denk gelmemişti. Bu sefer hayatında ilk defa yeteneklerine karşı koyabilecek biriyle karşılaşmıştı.

Karanlık çöküp, Ay ortaya çıktığında, Jina bu genç ninjayı kendisiyle savaşmaya kışkırtmanın yollarını aramaya başladı. Ruhsal güçlerini, gölge teknikleriyle birleştirerek eşsiz bir tarz yakalayan bu ninjayı asla yenemeyecekti.

Yıllar geçip Jina ve Hoseok birlikte büyürken, Hoseok'un taşıdığı sorumluluğunun yükünü Jina da hissetmeye başladı. Hoseok'un amacı; birliğine ihanet eden efsanevi ninja Gölge Iga'yı öldürmekti. Bu iki genç ninja Ay ışığının altında savaştıktan sonra yan yana uzanıp yıldızları izlemeye dalarlardı.

Jina, Hoseok'un gözlerindeki yıldızların yansımasını izlerken kalbinin içten içe eridiğini hissederdi. Daha önce hiç böyle hissetmemişti ve hiç bu kadar çaresiz olmamıştı. Hoseok ve genç büyücü Somin'i ne zaman yan yana ve birbirlerine gülümserken görse, kalbini tarif edilemez bir keder ve ızdırap  kaplardı.

Hoseok'un birliğin bir sonraki Gölge'si olacağını duyduğunda kendi ve Kızılların lideri olmanın yollarını düşündü ve liderinin özel kasasındaki yasak silahı, Higanbana'yı* çaldı. Böylelikle Kızıl olmuş oldu. Jina kalbini ızdırapla dolduran Somin'i düelloya davet etmeye karar verdi.

Hoseok'tan önce birliğe ihanet eden eski Gölge'yi bulup öldürmek hayattaki tek amacı haline geldi. Tüm bunlar Hoseok'a duyduğu hislerden kaynaklanmaktaydı...

*Cennetin Yılan Katili

*Kırmızı Örümcek Zambak

𝙴𝚊𝚜𝚝𝚎𝚛𝚗 𝚆𝚊𝚛𝚛𝚒𝚘𝚛𝚜   ও 𝙺.𝙽.𝙹.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin