LUCYFER: Morningstar oczywiście nie zamierzał zabierać Cię w jakieś badziewne miejsce i zdecydował zaskoczyć Cię na wspólnej kolacji biletami pierwszej klasy na Wyspy Kanaryjskie. Nie wspomniał o tym, że przedtem dość intensywnie uczył się hiszpańskiego, aby jeszcze bardziej Ci zaimponować i po przyjeździe na miejsce mógł popisać się wspaniałą wymową oraz samym zrozumieniem mieszkańców.
AMENADIEL: Anioł za to postanowił być romantyczny i chciał sprawić Ci przyjemność, więc zabrał Cię do samego Paryża, wiedząc od Twojej rodziny, że jeszcze nigdy tam nie byłaś. Pokazał Ci najlepsze z możliwych biletów, gdy odbierał Cię z pracy, gdyż uwielbiał oglądać Cię zaskoczoną jak i szczęśliwą w jednym. Mężczyzna już kiedyś nauczył się francuskiego, a o tym dowiedziałaś się dopiero po przylocie, gdy płynnie zaczął rozmawiać z obsługą.
DANIEL: Detektyw za to przedyskutował z Tobą kwestię wyjazdu, ponieważ nie był pewny, czy wszystko Ci się spodoba, a zadowolenie Ciebie postawił sobie za najwyższy cel. Tak więc wspólnie z Espinozą wybraliście się w góry, a ten bardzo chętnie nauczył Cię jeździć na nartach oraz snowboardzie, byś miała wybór. Razem zjechaliście już po tygodniu z czarnej strefy i to bez szwanku, gdyż Daniel już od początku wiedział iż jesteś świetną uczennicą.
CZYTASZ
Lucyfer: Preferencje
FanfictionPreferencje z serialu: ,,Lucifer'' Osoby występujące: - Lucifer Morningstar - Amenadiel - Dan Espinoza