İşte yeni bir gün.. bugün bir gün yeni bir gün diyeeee saçmaladıktan sonra ayaktayım sonunda :! ve yatağımdan kalkarken savaş alanına dönmüş odama evin içinde kanguru görmüş bır kız çocuğu gibi bakıyorum. Siz beni tanımassınız ben hiiç uzun cümle kurmayı sevmem zaten bu cümlemide bitiriyordum Ne yazıkki siz benim her dediğime inanmayın haa !??!!? benim saçmalama oranım diğer insanlara göre, 5 dereceyi gösteren termometre uzunluğu kadar daha fazla. Evt ingstagramda oyalandıktan sonra anlamsızca halının desenlerine bakıp duvara attığım küçük topa karşılık veriyorum. Bu arada içeriden nefis kokular geliyoo yavaş yavaş yerdeki eşyalara değmeden parmak ucunda mutfağa ilerliyorum o kokuların aşşağı kattan geldiğini anlayınca büyük bir hayal kırıklığı ile banyoya gidiyorum Baya oyalandıktan sonra yaşadığım hayalkırıklığı üzerine mutfkta krep yiyordum annem babamla sürekli kaş göz yapıyor arada birde bana bakıyordu. E insalık hali merak ettim ve sordum. Annem yüzünü buruşturarak taşınıyoruz dedi babam sormama fırsat vermeden büroya ev uzak kalıyormuş. Annem şaşkın ve üzüntülü bakışlarımı görünce ama iyi tarafııı babanın bürosu ev ve yeni okulun çok yakın dedi bir şok daha geçirdikten sonra sandalyeyi sertçe ittirerek odama çıktım. Arkamdan Adaaa Ada diye bağıran babamın sesini takmadım bile. Evimizi seviyordum oysaki yeni taşınmıştık babamın işi yüzünden sürekli taşınmak istemiyordum Hep yeni okul yeni arkadaşlar yeni ev düzeni hyrr olamaz !!