အပိုင္း(၄)

2 0 0
                                    

Scroll down for Unicode version

တစ္ေန႔ၿပီးတစ္ေန႔ အခ်ိန္ေတြကုန္လာလိုက္တာ စာေမးပြဲေျဖဖို႔ တစ္ပါတ္ေလာက္ပဲလိုေတာ့တယ္ ။ စာေမးပြဲေျဖဖို႔ သိပ္မလိုေတာ့တာေၾကာင့္ အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္တခ်ိဳ႕ကိုလည္း နားထားတယ္ ....

တစ္ေနကုန္ စာလုပ္ေနရတာေၾကာင့္ နံုးခ်ိေနတာနဲ႔ လမ္းေလ်ွာက္ထြက္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္ ။

" ဘယ္သြားမလို႔လဲ ? "

" ခဏေလာက္ လမ္းသြားေလ်ွာက္မလို႔ ။ အတူတူသြားမလား ? "

.............

" စာေမးပြဲအတြက္ စာေသခ်ာလုပ္ေနရဲ႕လား ? စာေမးပြဲနီးေနၿပီဆို"

" ဒီလိုပါပဲ ..... ဦးေရာ ဟိုကိစၥစံုစမ္းတာ အဆင္ေျပရဲ႕လား ? "

" စံုေတာ့ စံုစမ္းေနေပမဲ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂ ႏွစ္က ကိစၥဆိုေတာ့ သိပ္ေတာ့မလြယ္ဘူး ။ အဲဒီႏွစ္က လူအေသအေပ်ာက္ အရမ္းမ်ားေတာ့ "

" အကယ္လို႔ေလ အဲဒီ ဝိဉာဥ္ကိုျပန္ေတြ႕ရင္ ဘာလုပ္မွာလဲဟင္? "

" သူက အခုခ်ိန္ထိ ဝိဉာဥ္အေနနဲ႔ရိွေနရင္ေတာ့ ထိန္းသိမ္းၿပီး သူနဲ႔သင့္ေတာ္တဲ့ေနရာကို ပို႔ေပးရံုပဲ ။ သူသာ အကယ္လို႔ လူျဖစ္ေနတယ္ဆိုရင္ ..... သူက ေသရမွာ ။ နဂိုတည္းက ေသရမယ္လို႔ ကံၾကမၼာက သတ္မွတ္ၿပီးသား ၊ ေသဆံုးမႈမွတ္တမ္းမွာ အမွားအယြင္းျဖစ္သြားလို႔သာ "

" သူက လူပဲျဖစ္ျဖစ္ ဝိဉာဥ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ သနားဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ ..."

ေကာင္ေလးက ရုပ္ကေလးနဲ႔လိုက္ေအာင္ စိတ္ထားႏူးညံ့တာပဲ ...

" စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတာလား ? ဟားဟား .... မင္းက တအားစိတ္ႏူးညံ့တာကိုး ။ ေသမင္းတမန္ေတြက ဒါမ်ိဳးကိစၥေတြမေရမတြက္နိုင္ေအာင္ႀကံဳဖူးတယ္ "

" ဒါနဲ႔ေလ မိုး႐ြာမွာလားမသိဘူး ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ျပန္ၾကရေအာင္ "

" ေကာင္းၿပီေလ .... "

........

" ေတာ္ေသးတယ္ ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔အိမ္ကို ျမန္ျမန္ျပန္ေရာက္လို႔ ။ မဟုတ္ရင္မိုးမိမွာ "

" ဟုတ္ပါရဲ႕ .... မိုးကလည္း ဘာလို႔သည္းေနတာလဲမသိဘူး ? မုန္တိုင္းမ်ားရိွတာလား ? "

Always be with youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora