2- Mezarcı ve Hüddam

1.3K 144 17
                                    

HİKAYEYİ SESLİ DİNLEMEK İÇİN MEDYA KISMINDAKİ LİNKE DOKUNUP DİNLEYEBİLİR VE YENİ HİKAYELERDEN HABERDAR OLMAK İÇİN YOUTUBE KANALINA ABONE OLABİLİRSİNİZ..

Merhaba
B

ir önce ki hikayemden beni tanıyorsunuz.

Ancak bilmeyenleriniz için kendimi tekrar tanıtmak isterim.

Adım ramazan. 48 yaşındayım, adanada yaşıyorum.

Mezarcılık yapıyorum.

Size tavsiyem olayları net bir şekilde anlamak isterseniz , ilk hikayemi dinlemenizi tavsiye ederim.

Bir önceki hikayemde , size , eğer diğer yaşadığım olaylarıda anlatmamı isterseniz zevkle anlatacağımı söylemiştim.

Gösterdiğiniz ilgi üzerine 2. Hikayemi sizlerle paylaşmak istedim.

Kimsesiz Hüddamı mezarına defnedip , ebedi istirahatine uğurladıktan yaklaşık 6 ay sonra yaşadım bu olayı.

Bu 6 ay içerisin kaydadeğer bir durum yaşamadım hiç.

Çok iyi hatırlıyorum. Şubat ayının ilk haftasıydı.

Hava oldukça yağmurlu ve soğuktu.

Akşam saat 6 gibiydi.

Kulübem de sobanın yanında uzanmıştım.

Yorgunluktan gözüm tam uykuya dalacakken , kulubemin önünde bir araba durdu.

Kim geldi diye Pencereden baktım , gelen muhtar hasan amcaydı.

Kapıyı açtım.

Hasan amca içeri girdi.

Hayır dır hasan amca , bir durum mu var , bu yağmurda neden geldin , hayrolsun inşallah dedim.

Muhtar hasan amca , ramazan , birazdan bir cenaze gelicek , onu mezarlığın morguna koyacağız , o yüzden geldim dedi.

Kimki bu adam , köylülerden biri mi öldü dedi , 

Hayır ramazan , köylülerden biri olsa ilk sen duyarsın , dur da bi dinle dedi.

Bu adam kimsesiz biri.

Bilirsin , ben kimsesizlerin ölüsüne de dirisine de kucak açan biriyim dedi

Allah var öylesin dedim.

İlçe hastanesine getirmişler cenazeyi , hastane morgunda yer olmadığı için , ilçe belediye başkanı beni aradı.

Böyle böyle bir durum var , sizin mezarlıktaki morg boşsa oraya getireceğiz dedi.

Bende , tabiki , buyrun getirin dedim.

Hem sen ona refakat edersin , cenaze yalnız olduğunu hissetmesin dedi.

Peki nasıl ölmüş , kaç yaşındaymış , erkek mi bayan mı dedim.

70 yaşlarında bir erkek , evinde ölü bulunmuş.

Otopsi sonucunda kalp krizi yazıyormuş.

Kimi kimsesi yokmuş dedi.

Allahın izni ile biz onun kimi kimsesi oluruz hasan amca sen merak etme dedim.

Odun ateşiyle yanan sobanın üzerinde demlediğim çaydan doldurdum.

Yaşanmış Paranormal OlaylarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin