BU HİKAYE ; SİMSİYAH KORKU HİKAYELERİ / YOUTUBE KANALINA AİTTİR VE ORADA SESLENDİRİLMİŞTİR. DİLERSENİZ MEDYA KISMINDA Kİ LİNKE TIKLAYARAK HİKAYEYİ SESLİ DİNLEYEBİLİR VE YOUTUBE SİMSİYAH KORKU HİKAYELERİ KANALINA ABONE OLABİLİRSİNİZ..
Benim adım nihat.
Bundan 7 sene önce yaşadığım ve bu sebepten dolayı da ailecek uzun bir süre psikolik tedavi gördüğümüz bir olayı anlatmaya karar verdim.
25 yaşında hayatımı sevdiğim kadınla birleştirmek için çok önemli bir adım attık.
Zaten uzun zamandır birlikteydik , ailelerimizde birbirleriyle tanışmış ve kaynaşmıştı.
4 ay nişanlı kaldıktan sonra evlilik hazırlıklarına başladık.
Bunlardan en önemlisi , güzel bir ev bulmaktı.
Eşim ceren le yaklaşık 2 hafta cadde cadde sokak sokak ev aradık.
Nihayetinde güzel ve sevimli bir ev de karar verdik.
Evi kiraladığımız kişi emlakçıydı.
Ev sahibinin hollanda da olduğunu , bu yüzden bütün yetkinin kendisinde olduğu söyledi emlakçı.
Ev çok şirin ve kutu gibiydi.
Çokta eski değildi , bakımlıydı.
7 katlı apartmanın 4. Katındaydı ev.
Bizden önce 1 kişinin oturduğunu söyledi emlakçı.
Bizde emlakçıya güvenerek imzaları attık ve evin anahtarını teslim aldık.
Çeyizdi , düğündü derken biz yeni yuvamızda yaşamaya başladık.
Hayallerime kavuşmuştum.
Yanımda ceren , sıcak bir yuva.
Ama ne zaman dışardan gelip eve girsem , sanki bütün enerjim tükeniyor ve üzerime ağırlık çöküyordu.
Hep uyku halinde oluyordum.
Zaman geçtikçe cerende de agrasiflikler başlamıştı.
En ufak bir kelimem de evde kırılmadık bişey kalmıyordu.
Sakinleştikten sonra yanıma gelip özür diliyordu.
İkimizde de değişik haller baş gösteriyordu.
Ama birbirimizi de idare etmeyi öğrenmiştik.
Aklımıza evden kaynaklı bir sorun olduğu ve bu evin sahipli olduğunu nereden bilebilirdik.
Sizden ricam sonuna kadar dinleyin , ve yeni bir ev alırken ya da kiralarken sadece iç ve dış görüntüsüne göre karar vermeyin.
Olaylara giriş yapmak istiyorum hemen.
Bir akşam salonda televizyon izlerken , ceren sinirli bir şekilde mutfaktan yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşanmış Paranormal Olaylar
ParanormalYaşanmış gerçek paranormal olaylar : Yazarı : Emre AKKURT Youtube Kanalı : https://www.youtube.com/c/SİMSİYAHKORKUHİKAYELERİ