AnorMal Bir Gün

458 35 216
                                    

Dün gece rüyamda Noah ve Ouzou yu gördüm tam işi pişirceklerdi Sirius ve ben onları bastık amk LDÖCŞMFPCMFLF.

Bi de ablam bana uykusunda el hareketi çekti lcöcpemcşdöpfmf.

İyi okumalar...

Kütüphanede işlerini bitirir bitirmez kendini bahçeye attın.

Gerizekalı profesör 2 güne kadar 1 metalik parşomen e bilgilendirme yazısı istemişti yahu!

Oturmaya yer ararken sizinkileri gördün ve oraya ilerledin.

James bir ağacın dibine oturmuş, gök yüzünü izlerken bir yanında Lily, diğer yanında da Severus oturuyordu.

Severus bir şeyler anlatırken de Lily onu onaylıyordu.

Ağacın yanındaki bankta İkra oturmuş kitap okurken Sirius da onun karnına sarılmış bir şekilde kucağında yatıyor ve bir şeyler anlatıyordu. Sirius un ayağının dibinde de Mayki etrafı izliyordu.

Bellatrix ve Molly oturmuş çocuk kesiyordu.

Lucius ve Narcissa da çimlere oturmuş oje sürüyorlardı.

Havaya bir öpücük attığın anda Mayki ayağa kalktı ve koşarak yanına geldi.

Beyaz küçük köpeği kucağına alıp boynunu kaşıyarak İkra nın tepesinde bittin.

Mayki nerede olursa olsun öpücük sesini duyduğu anda koşarak gelirdi. İkra nasıl alıştırdıysa artık. (bende nasıl alıştı bilmiyorum şdöfşödşf)

İkra nın ne okuduğuna baktın.

Percy Jackson. Pfft İkra dan da ne beklersin ki aq.

Sirius a bakıp "Vega nasıl?" dedin ve güldün.

İkra sana sinirle bakarken Sirius sırıttı ve "Bizim mükemmel kızımız gayet iyi, sizin şerefsiz Lucas dan ne haber?" dedi.

İkra Sirius a 'Aferin cici köpek' bakışları atarken karşıdan bir ses geldi.

"Gayet iyi, hem sizin kızınız mükemmelken bizim oğlumuz neden şerefsiz?" dedi Remus.

İkra ofladı ve "Gelecekte çocuğumuz olacak, şimdi değil." dedi Gelecek kelimesini bastırarak.

Sirius malca bir bakış atıp "Şimdi de olabilir." deyince öksürük krizine girdin.

İkra kıp kırmızıyken elindeki kitabı Sirius a geçirdi. James de arkadan gülüyordu.

İkra ve sen aynı anda James e dönüp" Sizin de Harry niz olacak HATIRLATIRIM! "dediğinizde James aniden sustu.

Lucius size dönüp "Sessiz olun şıllıklar, konsantre olamıyorum! " dedi Narcissa nın eline siyah ojeyi sürerken.

Regulus geldiğinde yeni öğrendiği büyüyü James in üstünde denedi, İkra kitabını bitirdi, sen papatyaları yoldun, Bellatrix aşık oldu, Molly yoldan geçen Arthur ile hint dizisi bakışması yaptı, Severus ve Lily kavga etti derken akşam oldu.

Molly ortak salona döndüğünde Bellatrix de gitti ve İkra rahat bir nefes verdi.

Bellatrix in Sirius u öldürdüğünü, sonra da kendisinin Bellatrix i öldürdüğünü öğrendiğimden beri onunla yan yana geldiğinde geriliyordu.

Sende Noah ı düşünüyordun.

Onu 1 haftada çok sevmiştin ve bir anda gidince içinde bir boşluk yaratmıştı.

James ayaklanıp "Hadi ihtiyaç odasına gidelim, geç oldu." dediğinde herkes kalktı.

"Kim bana çikekli dondurma almak ister?" dedi Regulus.

Herkes 'ben almam' derken Regulus ofladı.

Sonra da İkra ya döndü, "Yengeciğim, beni yalnız bırakmazsın değil mi?"

"Üzgünüm yengem, ama ben senin abinin çocuğunu taşıyacak olan seçilmiş kişiyim. Yürüyemem. " dedi İkra.

Sirius da kafasını ona hak vererek salladı ve kızın karnına sarıldı.

Onlara bir bakış atıp "Ne vıcık vıcık bir çift oldunuz siz aq?" dedin.

İkra da Sirius a bakıp Haqlı amk çok cringe olduk kusacam amk. Bir ara kavga edelim. " dedi.

Sen onlara göz devirirken Remus yanınageldi ve "Biz de cringe olsak olmaz mı? "dedi.

Kafanı hayır anlamında sallarken ihtiyaç odasının kapısından içeri girdiniz.

Herkes kendisine askılıklardan bir pijama seçti ve kabinlere girip üstünü değiştirdi.

James kitaplıktan CD seçerken sende bilgisayarla projeksiyonu ayarladın.

Film başlarken herkes yumuşak halıda minder ve armut koltuklara geçmişken Remus çağırma büyüsü ile Regulus a çilekli dondurma ve birkaç abur cubur aldı.

Herkes filmi izlerken çok mutlu ve huzurluydu.

Ama yarın ders vardı aga bee.

                        :*

Sabah uyandığında bir şey seni eziyordu.

Kafanı kaldırıp baktığında üstünde İkra, altında Lucius uyuyordu. Sen de aralarında sıkışmıştın.

Narcissa gitmiş olmalıydı.

Remus armut koltukta uyuya kalmıştı.

Lily, James in göğsünde yatıyordu.

Sirius ise kocana ahtopot gibi sarılmıştı.

Mayki köşede Regulus un kucağındaydı.

İkra üstünde "Sürü, Sürüus.." derken pat diye kalkınca yere yapıştı.

Lucius da hareketlilik yüzünden korku ile uyanınca İkra çığlık attı ve herkes bir anda korku ile gözlerini açtı.

Sirius uykulu sesiyle "Vega mı geliyor amk? " derken Remus ona tokat attı.

Regulus gözlerini ovuştururken "Çok güzel uyandırdınız saolun amk." dedi.

Ona bir şey değil dediğinde okul formanı alıp kabine girdin.

Sonra kabine İkra ve Lily de geldi, hep beraber hazırlanıp çıktınız.

Slytherin yatakhanesine girdiğinde Bellatrix in götüne vurdun. "Kalkın orospularr, gün çoktan aydı!" dedin.

Narcissa geceden dönmüş olacak ki yatağında uyuyordu.

Narcissa kalktığında Bellatrix hala horluyordu.

Gerekli kitaplarını alıp Bitki Bilim serasına doğru ilerledin.

Remus birden karşına çıkıp kitaplarını aldı.

" Sen iki canlı olacaksın aşko o yüzden kitapları baba taşıyacak." dedi.

Gözlerini devirdin ve "Sirius ile arkadaşlık etmeyi kesmelisin." dedin.

Remus sırıtarak "Öyle bir şey olmayacağını Lucas bile biliyor." dedi.

"Sen öyle san, benim oğlum annesine hak verecek. Değil mi oğluşum?" dedin.

Remus, senin ona attığın bakışların aynısını atıp "Bence sende İkra ile olan arkadaşlığını kes şfösğcöğföcş." dedi.

"Öyle bir şey  olmayacağını Lucas bile biliyor." dedin Remus u taklit ederek.

Remus 'Öyle olsun.' bakışları atarken seranın kapısını açtı.

"Bayanlar önden."

"Ben baymıyorum, önce seni alalım."

Remus kalbini tutup "Oh, şit. Bu acıttı." dedi ve kötü kadın kahkahası attın.

"Daha çoook acıyacak."

Boş yapıyorum gençlik beni çok takmayın.

Öpüldünüzzzzz.

°Remus Lupin İle Hayal Et°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin