Aga bee bu kitap ta ellerimden kayıp gidiyor çok az kaldı :').
İyi okumalar...
"Ee hortkulukları aldık. Şimdi ne bok yicez?"
"Çok mantıklı bir soru." dedin İkra ya.
"Bence Dumbledor a verek. O Voldemort ile savaşsın kazansın biz de kahraman ilan edilelim."dedi Lucius.
James tam" Çok iyi bir fikir! "diyecekken. Lily" Mal mısın amk? "dedi.
Remus elindeki parşomen e bakıp, " Tamam buldum. Bence Voldemort u ayağımıza çağırmamız gerek. Yoksa hortkulukları yok etmemizi hiçbir anlamı kalmaz. Voldemort, Harry için savaşmıştı. Onu öldürmek için. Yoksa umurunda olmaz yeni hortkuluklar yapardı. Voldemort yanımızdayken hortkulukları halletmeliyiz."dedi.
Severus" Peki Voldemort un ilgisini ne çeker? "dediğinde İkra ile aynı anda söylediniz.
" Yeni müritler. "
:*
Lucius bir Malfoy olarak soğuk bahçede oturmuş ecelini bekler gibi bekliyordu.
'Ya yakalanırsam, ya anlaşılırsa.' diye düşünüp stresleniyordu.
Biraz sonra malikanenin bahçesine birkaç kişi buharlaştı.
Yüzlerinde maske olan korkunç insanlar ve en önlerinde yılanıyla ve olmayan burnu ile Voldemort yarık ağzından küçük bir gülümsemeyle ortaya çıktı.
Lucius burnu yere değene kadar titreyerek eğildi.
"Hoş-hoş geldiniz lor, lordum."
Yapmacık bir sevecenlikle konuşan korkunç ses "Ayağa kalk Lucius. Ayağa kalk." dedi.
"Demek ailemize katılmak istiyorsun?"dedi.
Lucius titrerken" Evet, lordum. "diyebildi.
" Bana ne verebilirsin Lucius? Seni neden yanımda tutayım? "
Lucius yılanın tıslamasından çok rahatsız olurken" İçeriye geçelim lordum, yakalanmak istemeyiz. "dedi.
Voldemort kafasını sallayıp mennunca gülümsediğinde Abraxas Malfoy oğlu ile gurur duyuyordu.
İçeriye geçtiklerinde Voldemort sandalyelerin birine oturdu.
" Burayı karargah olarak kullanabiliriz. Güzel evmiş Abraxas. "dedi.
Abraxas Malfoy yüzündeki maskeyi çıkarıp" Teşekkürler lordum. "dedi sevinçle.
Bu gün daha da iyi gidemezdi.
Lucius, yılana dönüp" Çok güzel bir yılan lordum. "dedi.
Voldemort gülümseyip" Nagini en iyisidir Lucius, tam bir katil. Hoşuna gittiyse eğer. Onu sana verebilirim. Ama şartlarım var. "dedi.
Lucius kafasını salladı kararlılıkla.
Nagini ona doğru giderken birden bire tüm kapı ve pencereler kapandı.
Seherbazlar dört bir yanı sararken Lucius Nagini yi aldı.
Nagini Lucius u sarmaya çalışırken Severus arkadaşını kurtarmak için Griffindor un kılıcını Naginiye sapladı.
İşte her şey o anda oldu.
Voldemort sinirle ayağa kalktı ve Dumbledor ile kapışmaya başladılar.
Buharlaşıp kaçmaya çalışsa da evde bunu engelliyen bir büyü vardı.
Siz Griffindor un kılıcını çığlık çığlığa Hortkuluklara saplarken bir yandan da gelen büyüleri saptırmaya çalışıyordunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Remus Lupin İle Hayal Et°
FanfictionHayal et gibi bi şe bende çözemedim. Lfödşövşföfşög.