Spoiler Yedik Aq

548 42 301
                                    

Bu soy ağacını çıkarmak için götümü yırttım aq lfmdpmclfkf.

İyi okumalar...

Noah korku ile Dumbledor a bakarken Ouzou nasıl bir yalan uydurması gerektiğini düşünüyordu.

Ouzou hemen, "Bu piçler okulda sevgili olmuşlar hocalardan saklıyorlar hocam!" dedi annanesi ve dedesini gösterirken.

Dumbledor ikiliye döndü ve "İkra, Sirius. Bu doğru mu?" dedi.

İkra hemen, "Ne doğrusu hocam bu piçin neyine inanıyorsunuz?" dedi.

Profesör "Ah gençler," derken Ouzou, "Dede ya, annaneme bi şey de bana piç dedi!" dedi.

İkra da "Sen de bize dedin lan göt." dedi.

Sen de onlara malca bir bakış atıp Noah ı alıp Quiddich sahasından çıkardın.

Remus da yanınıza geldiğinde torununun saçlarını karıştırdı.

"Anlat bakalım, gelecekte neler oluyor." dedi.

Noah ağacın dibine oturunca siz de iki yanına oturdunuz.

"Nolsun dede, siz ölüyosunuz işte,"

"nE?!"

                       :*

Ouzou ve İkra geldiğinde Ouzou, Noah ın kucağına yerleşti ve beraber anlatmaya başladılar.

"Bir varmış bir yokmuş," dedi Noah.

"Hikaye mi anlatıyorsun amına koyayım." dedi Ouzou.

İkra torununa dönüp "Lenguyiç!" dedi. (sitiv anam olur clkdğflfldk)

Ouzou özür dilerken Noah baştan başladı,

"Bir varmış bir yokmuş,

Çapulcular adında bir grup varmış, bu gruptan Sirius  bir Lovelarce a, Remus bir (y-s) ye - Remus Burda sana imalı bakışlar attı.- , Potter ise vir Evans a aşık olmuş.

Okul bitince de sırası ile ilk önce İkra ve Sirius, -"

Ve ağaçtan aşağı Sirius atladı ve" Hızlıymışız."dedi.

Sen ona kötü kötü bakarken Noah a devam etmesini söyledin.

" İkra ve Sirius sonra Remus dedem ve (y-n) Babaannem sonra da Lily ve James evlenmiş.

Sonra da Vega teyzem, babam Lucas ve Harry amcam doğmuş.

Harry amcam 1 yaşındayken Voldemort evlerine gelip Lily ve James i öldürmüş ama Harry amcamı öldürememiş." dediğinde hepiniz birbirinize korku ile baktınız.

"Sonra adını unuttuğum bir suçlu, suçunu babaannem e atmış." dedi Ouzou.

Noah "Adı P ile mi başlıyordu, yoksaa.. Ya da boş ver, İkra azkaban a atılmış." dedi.

"Ama İkra bunu biliyormuş çünkü Kehaneti nde görmüş. Vega yı Sirius a bırakıp Kehaneti saklamasını söylemiş."

Siz içinizden ihanet edene küfrederken Noah devam etti.

" Harry amcam, annanemlerle kalmaya başlamış, Sirius ve Vega da arada sizinle kalıyorlarmış. Herkes büyüyüp Hogwarts a gitmiş, ve orada bir takım sikim sonik olaylar olmuş."

Sirius araya girip İkra nın karnına sarıldı "Ah çocuğum ne zor zamanlar atlatmışız."dedi.

Remus ve sen ona malca bakışlar atıp aynı anda" Orada Vega olmadığını biliyorsun değil mi? "dediniz.

°Remus Lupin İle Hayal Et°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin