Element Ohně🔥 1.část

35 5 0
                                    

Amy byla v rohu a byla částečně průhledná asi byla vyděšená. Já byl nahoře a viděl jsem skoro všechno, protože jsem tam stavěl hráz ze dřeva a dveře které už byly funkční. Amy vyšla z rohu a běžela tak rychle jakoby ji někdo chtěl napadnout. Myslel jsem si že jde se provetrat ale pak někdo silně triskl s dveřmi lekl jsem se a málem jsem spadl už jsem chápal proč utíkala. Viděl jsem dole stín nějaké draka či co ale postavu jsem neviděl jako by ho viděla jen ona. Zamyslel jsem se a seskočil dolů pak se zase ozvalo nějaké trisknuti a zatrasla se zem. Šel jsem se podívat ven ale nic jsem neviděl ale něco se změnilo. Bylo to divné, kolem mé jeskyně se barvila tráva do fialová. Bylo už večer, Amy běžela zpátky a zamkla dveře.
Zeptal jsem se jí: „Co se děje?"
Ona mi neodpověděla a naznačoval něco rukama, ale já ji nerozuměl. Šli jsme se napít a pak mi řekla: „Sleduji mě, jsem v nebezpečí už moje síly na ně nestačí...".
Řekl jsem jí o fialové trávě. Ona mi řekla že si všímá okolí a nic neviděla, ještě mi řekla o elementech a ještě že jsem asi vyvolený. Šli jsme spát byl jsem rozhodnutý že se vydam na cestu až zítra a Amy byla rozhodnuta že půjde se mnou.
Byla půl noc nemohl jsem spát slyšel jsem kriklave zvuky. Začali mě bolet strašně uši. Vyšel jsem ven otvorem nahoře (udělal jsem tam schody venku ne)
Seskočil jsem, vylezl na svoji jeskyni a napodobil zvuk který jsem slyšel. Tím oknem co jsem vylezl tak jsem zase skočíl zpátky a lehnu si, ať jsem na výpravu vyspány.

Kratší díl ale jak jsem psal budou krátké kvůli toho že chci je udělat na 4-5 části 😄😏 tak zatím Ahoj 🙂😏

Takashi a Tajné elementyKde žijí příběhy. Začni objevovat