Element Vzduchu🌪️ 1.čast

12 3 0
                                    

Ráno jsme se vzbudili a šli po cestě. Došli jsme k vodě.
Amy spustila: „No jestli půjdeme do vody měli by jsme si vzít něco v čem můžeme dýchat."
Odpověděl jsem: „Ne, ale něco tam vidím."
Vytáhl jsem dalekohled kdyby náhodou a podíval se do vody. Byl tam element vody.
„Hmm.. jak jsem si mohl myslet."
Amy se zeptala: „Co?!"
„No co element vody. No ale ted jdeme dal."
Po pošli jsme dal a asi po hodině došli k hoře.
Spustil jsem: „Tak jestli je to na hoře, tak to nejdu."
Amy se podívala a řekla: „No a lanovkou by jsi šel???"
Přikývl jsem a šly k lanovce. Ještěže byl dnes výjimečný den, protože dnes byl den NHZ(nohide Z) takže všechny akce byly zadarmo, ale nikdo to nevyužíval. Svezli jsme se a pozorovali okolí. Cestu jsem samozřejmě taky sledoval. Najednou žlutá cesta zmizela, podíval se za sebe a viděl jak odbočuje někam do jediné mlhy co tam byla. Jeli jsme až nahoru a šli dolů podél lanovky dokud nenarazíme na cestu. Došli jsme k cestě a sli do velké mlhy. Nebylo vidět na cestu tak jsme šli přímo za nosem. Byl konec mlhy a asi jsme sešli z cesty. Zašmatral jsem po baterce, protože už byl večer. Vraceli jsme se a hledali cestu.

Promiňte že tento díl je kratší ale... Tak nemám nápady další díl MOŽNÁ bude delší ale tak dejte mi nějakou chvilku

Takashi a Tajné elementyKde žijí příběhy. Začni objevovat