Tato povídka vypráví o jednom důležitém úkolu, který jeho plnitel tak docela nezvládne. Odehrává se v období před Velkou cybertronskou válkou, kdy se pomalu ale jistě začínají formovat Decepticoni. Příběh je koncipovaný jako IDW G1, ale v podstatě si ho můžete zařadit třeba i do Aligned.
Předem upozorňuji na lehkou brutalitu a hamletský konec. Nedoporučuji čtenářům pod 12 let.
Přeji příjemné počtení a snad vám přinese odreagování od dnešní doby.
(BlueEril, září 2020)
---------------------------
ŘACH!
"Urghhh..."
Lap Top, minicon, který si zrovna pročítal večerní zprávy, nadskočil na své židli na recepci Pístové věže, druhořadého hotelu na periférii Nyonu.
Před ním se na zemi válel černý transformer nejmíň pětkrát větší než on, s koly zádech a u pasu ověšený brašnami. Přes rameno mu vedla páska větší kabely, nyní bezvládně ležící vedle.
Neznámý zasténal a snažil se vstát, ale očividně mu to dělalo velké potíže. Pod ním se rozlévala růžová louže svítivého energonu.
Recepční, jak to viděl, strnul nejprve hrůzou, jenže pak si všiml průhledné lahve, kterou černý mech svíral v pravém servu. Na dně se líně povaloval zbytek speciálně destilovaného energonu.
Minicon si oddechl. Sáhl po komunikátoru a zavolal ostrahu. Pístová věž sice nebyla žádný luxus, ale také to nebyl holubník pro opilce.
Za chvíli tu už byl mech od ochranky, který měl noční službu a nově příchozího zvedal. Lap Top je pozorně sledoval.
"Gaaaahhh," vydechl černý, když ho sekuriťák stavěl na nohy.
"Tohle je hotel, ne parkoviště, chápeš to? Jestli tu chceš přespat, musíš zaplatit."
Ten, na koho mluvil vypadal zcela vyřízeně. Bylo poznat, jak chabě se drží při vědomí. Snažil se něco říct, ale vycházelo z něj jen nesrozumitelné huhňání.
I tak se mu ale podařilo vytáhnout kartu a podat ji strážnému, přičemž ze sebe dostal: "Jen. Jednu. Noc."
Sekuriťák převzal kartu. Zatímco ji podával Lap Topovi, aby zaúčtoval hostův požadavek, se černý mech prohnul v zádech a zkropil alkoholem ze svých úst celou podlahu pod sebou.
"Do háje!" zaklel sekuriťák. "Zavolej úklid, já ho dotáhnu nahoru."
Minicon mu podal zpátky kartu a čip, jakožto klíč od pokoje. Pak obstaral úklid a za chvíli se to halou hemžilo droidy, kteří kmitali sem tam, aby uklidnili ten nepořádek.
O několik cybertronských hodin později skončila Lap Topovi směna. Vystřídala ho fembotka z větší části šedé barvy doplněné o červenou přilbu, hruď, ramínka, předloktí, pas a spodní část nohou.
"Ahoj, Tope," pozdravila a usadila se na jeho místě, které upravila na svou postavu. "Něco zajímavého?"
"Nic moc. Jen okolo hodiny Onixe Prima sem vrazil jeden opilec. Knot ho zpacifikoval a ubytoval v jednom z dolních pater, myslím že v druhém. Zaplatil jen jednu noc, ale jestli chce zůstat, nebraň mu v tom."
"Knot měl službu?" podivila se fem. Minicon přikývl. "S tím novým uvidíme. Když to půjde, zdržím ho tu. Jednu dvě noci by tu mohl ještě strávit a utratit u nás pár shanixů. Jestli se tu objeví, odkážu ho do naší kantýny. Děkuji, Tope, můžeš se jít dobýt."
ČTEŠ
Jiskry z hvězd
FanfictionSborník kratších i delších povídek z multiversa Transformers, sepsaných v průběhu času.