*Maandag*

24 2 0
                                    

P O V Sierra Tomlinson

''Sierra schat opstaan!'' roept mijn moeder van beneden. ''ja!'' roep ik terug. ''geen ja zeggen en toch blijven liggen schat.'' ''ik blijf niet liggen.....'' zeg ik en draai me nog eens om. ''ik ben er zelfs al uit." Ik hoor mijn moeder al wegwandelen. Ik draai me op mijn rug en staar wat naar het planfond. Het is vandaag weer een nieuwe jaar en ook mijn laatste jaar. Ik zit nu in het laatste jaar en ben nu bijna afgestudeerd. Ik gooi de dekens van mij af en loop naar mijn kast waar ik een lichte gescheurde jeans uithaal met een wit shirt voor erop en mijn zwarte leren jasje. Ik pak mijn vans en doe die aan terwijl ik mijn broek een beetje oprol.

Ik wandel dan naar mijn badkamer en kam mijn lange blonde haren. Dan poets ik mijn tanden en doe een klein laagje make-up op. Als alles netjes verzorgd is pak ik mijn telefoon van mijn nachtkastje en wandel naar beneden waar mijn ouders druk bezig zijn om zich klaar te maken voor werk en mijn rustig aan het ontbijten is. Louis is ondertussen al 23 en woont nog thuis, maar lang zal dat niet meer duren want hij is van plan binnenkort op zich zelf te gaan wonen... eindelijk.
Ik neem plaats naast Louis op één van de krukken en pak een boterham. ''wij gaan werken, het kan laat worden maar jullie maken maar iets om te eten voor vanavond'' zegt mijn moeder en geeft Louis en mij een kus op onze wang. Voor dat ik het weet zijn allebei mijn ouders de deur uit, elk op weg naar hun werk. ''zal ik je op school afzetten?'' vraagt Louis dan en rotzooit wat verder op zijn telefoon. ''dat zou vriendelijk van je zijn.'' Antwoord ik en prop mijn laatste stukje boterham in mijn mond.

Als we beiden gedaan hebben met eten ruik ik de tafel af en zet alles in de vaarwasser. ''ik pak even mijn spullen dan kom ik.'' Zeg ik wanneer Louis richting de garage loopt om in zijn auto te stappen. Ik loop snel naar boven en pak mijn zonnebril samen met mijn tas dat mijn boekentas is. Ik loop snel weer naar beneden en sluit alles af waarna ik naast Louis in de auto ga zitten. ''zal ik ook even langs Sophie rijden?'' vraagt Louis als we aan het kruispunt staan. ''is goed ik app haar wel even.'' Zeg ik en stuur Sophie een appje

*Sierra aan Sophie: Louis en ik komen je ophalen voor school, zijn er binnen 5 minuten zorg dat je klaarstaat. ;)*

Al snel krijg ik een appje terug.

*Sophie aan Sierra: wat? Louis, als in Louis Tomlinson?! En je zegt me dat nu pas, nu heb ik geen tijd meer om me klaar te maken, oh echt Sierra ik vervloek jou...*

*Sierra aan Sophie: de tijd die je nu steekt in mij te vervloeken is kostbare tijd die je verliest om je klaar te maken slimmerd.*

App ik haar terug en glimlach even.

*Sophie aan Sierra: daar heb je een punt.*

Krijg ik als antwoord en al snel staan we op Sophie haar oprit. ''hay Soof.'' Zeg ik als Sophie mee in de auto stapt ''hay Sier" krijg ik als antwoord. ''en hay Louis.'' Plakt ze er snel achter aan. ''hay Sophie'' antwoord hij en rijd richting onze school.

"klaar voor je eerste dag als laatste jaar?'' vraagt Sophie en ik knik. ''dat dit jaar maar snel voorbij gaat, ik ben school wel beu gezien nu.'' Zucht ik. ''wacht maar dames, hoge school is nog erger. Geloof me.'' Moeit Louis zich in ons gesprek. ''ja ja, dank je voor de steun lieve broer.'' Zeg ik sarcastisch en Louis lacht even. ''ik ga straks naar een appartement kijken dus je zal straks wel met de bus naar huis moeten.'' ''geen probleem.'' Antwoord ik en zie dat Louis ondertussen al geparkeerd staat voor onze school. ''zo dames, veel plezier op school.'' Lacht Louis en ik geef hem een speelste stomp. ''asshole!'' lach ik en stap uit de auto net als Sophie. Als we de school in willen lopen kruisen we een jongen, ik schat hem Louis zijn leeftijd misschien paar jaar ouder, waardoor we even stoppen en hem voorlaten. ''dank jullie wel dames.'' Zegt hij en wandelt de derde blok in waar de leraars kamer zich bevind. ''zou hij een nieuwe leerkracht zijn?'' vraagt Sophie terwijl wij naar onze kluisjes lopen. "Geen idee maar ik moet toegeven dat hij wel niet mis was." Grinnik ik.

''he jij hebt Luke al!'' zegt Sophie en geeft me een stomp '''ja inderdaad en ik zou hem voor geen goud van de wereld willen ruilen.'' Zeg ik en voel twee paar sterke armen langs achter om me heen en een hoofd dat rust op mijn schouder. ''wie zou je voor geen goud willen ruilen, lieve schat.'' Zegt de stem dan die ik uit duizenden herken, ''jou,'' antwoord ik en draai me om naar Luke terwijl ik mijn armen in zijn nek leg en hij de zijne op mijn heupen. Daarna plaatst hij een teder kusje op mijn lippen.

''get a room!'' zegt Ashton die achter Luke staat. ''ook blij jou weer te zien Irwin.'' Zeg ik en draai met mijn ogen, hem kan ik echt niet hebben...

————-
Laat je mening achter😛

Teacher//Harry stylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu