*woensdag*

7 1 0
                                    

P.O.V Harry Styles

''oke een goede morgen iedereen.'' Zeg ik als ik mijn klas binnen loop en iedereen nog druk in gesprek is. Niemand lijkt me op te merken. Ik neem een micro en stap ermee naar de hoek waar de boxen staan en houd die ervoor wat een piepend geluid maakt. Iedereen schrikt en kijkt me aan. ''fijn dat ik jullie aandacht heb.'' Zeg ik en een aantal leerlingen lachen. ''dus nogmaals, goede morgen iedereen, ik ben meneer Styles maar jullie kunnen me Harry noemen.'' Er word wat gefluisterd hier en daar en ik ga verder. ''ik ben jullie nieuwe leerkracht voor zang en zal jullie dit jaar begeleiden tot het einde. Zijn er nog vragen?''

Een meisje achteraan steekt haar hand op en stelt haar vraag. ''hoe oud bent u?'' ''ik ben 25.'' Antwoord ik. ''vrouw? Kinderen?'' vraagt de jongen ernaast. ''geen vrouw en geen kinderen.'' ''heeft u dan een vriendin?'' vraagt iemand anders weer. ''nee ik heb geen vriendin.'' Antwoord ik. Heel mijn klas kijkt me aan of dat raar is

''maar oke op naar de les, zoals jullie weten word er blijkbaar elk jaar een concert gegeven om te vieren dat jullie afgestudeerd zijn?'' een aantal leerlingen knikken. ''oke, vanaf volgende les zullen alle lessen muziek samen gegeven worden, dat wil dus zeggen zang, dans en muziek word samen in de theaterzaal gegeven. Ik verwacht jullie dan ook elke les daar en niet hier, begrepen?'' ''meneer'' word er geroepen. ''zeg maar Harry'' antwoord ik. ''hmm Harry? Heeft u echt geen vriendin? Ik bedoel u bent 25 niet echt mis en vrijgezel dat gaat gewoon niet.'' Ik begin te lachen. ''laten we nu maar stoppen met over mij te praten, ik wil wel eens wat over jullie weten.''

Ik blijf in mijn klas zitten onder de middag en eet er mijn lunch op. Dit is een veel betere school en ik hoop dat mijn geheim hier langer verborgen zal blijven anders kan ik weer een andere werk plaats zoeken. Ik neem weer een hap van mijn boterham en begin wat te zingen.

~yes i do, i believe that one day i will be where I was, right there, right next to you.~

~and it's hard, the days just seem so dark, the moon, the stars are nothing without you.~

~your touch, your skin, where do I begin? No words can explain the way I'm missing you.~

~tonight, this emptiness, this hole that I'm inside, these tears, they tell their own story.~

''je bent nog altijd niets veranderd jij.'' Word er achter me gezegd. Ik draai me om en zie Niall staan. ''Niall? Wat doe jij hier?'' ''niet blij me terug te zien dan? En ik werk hier. Wat doe jij hier?'' ''ik werk hier ook sinds vandaag.'' ''en wat doe jij hier dan alleen in je klas? Kom, ik neem je mee naar de rest.'' Zegt hij en loopt de lokaal uit.

Ik pak mijn spullen in en loop de klas uit. Als ik Niall op het einde van de gang zie wachten loop ik naar hem toe en samen lopen we de leraarskamer binnen. ''jongens dit is de nieuw!'' zegt hij en alle aandacht word op mij gericht. ''hallo allemaal...'' zeg ik en kijk akward rond. ''dit is Harold Edward Styles, de nieuwe van zang.'' '''noem me maar Harry.'' Zeg ik. ''kom maar mee.'' Zegt Niall en wandelt naar een tafel waar al twee mannen aanzitten en een vrouw.

''Liam.'' Stelt de ene zich voor. Hij heeft bruin haar dat goed in model zit en hij is goed gespierd met een aantal tatoeages. ''ik sta in de gym lessen hier.'' ''Harry'' antwoord ik en schud zijn haand. ''Zayn.'' Zegt de ander en geeft me ook een hand. Hij staat echt helemaal vol met tatoeages en heeft wat afgeschoren zwart haar aan de zijkanten. ''ik doe de tekenlessen.'' ''aangenaam.'' Antwoord ik. ''Taylor.'' Stelt de vrouw zich voor. Ze is slank en heeft lang blond haar. ''ik doe de danslessen.'' ''Harry, aangenaam'' antwoord ik en ga naast Niall zitten.

''dan doe jij de muziek veronderstel ik?'' vraag ik aan Niall en kijk hem aan. ''índerdaad, wij zijn zowat de rare tafel hier.'' Antwoord hij. ''hoezo?'' ''wij zijn al de leerkrachten met de 'speciale' vakken.'' Antwoord Liam. ''ow'' antwoord ik. ''maar hoe dan ook, we gaan met z'n allen uit eten ga je mee?'' vraagt Taylor. ''oh dat is vriendelijk, maar ik wil jullie niet storen of tot last zijn.'' Ze beginnen allemaal te lachen. '''jij stoort toch niet.'' Antwoord Zayn. ''we nemen allemaal onze partners mee, dus neem die van jou ook gerust mee.'''zegt Liam. Nog voor ik iets kan zeggen geven ze me een schouderklopje en verdwijnen uit de leraarskamer uit zodra de bel gaat. Hoe moet ik dit nu in godsnaam gaan uitleggen...

---------

sorry voor alle typ fouten xxxx

Teacher//Harry stylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu