P O V Sierra Tomlinson
Ik wandel samen met Sophie naar onze eerste les... muziek. Ja dit is geen gewone school. Als je op onze school wil komen moet je door bepaalde audities geraken. Je moet muzikaal, artistiek of dans talent hebben. Sophie bijvoorbeeld kan super mooi zingen en danst. Ik speel gitaar en piano en dans ook. Dus alle lessen hebben we samen behalve deze. We hebben wel beide muziek alleen ik ga nu naar de klas met alle instrumenten en Soof naar die met alle micro's en toestanden. Ik wandel de klas binnen en als gewoonlijk zitten er al een aantal mensen. Ik neem plaats op mijn vaste plek en pak mijn spullen tot er plots iemand naast me komt zitten. ''Tomlinson.'' Zegt hij en ik kijk hem aan. ''Irwin." Antwoord ik. Normaal gezien zou Luke naast me zitten maar hij is dit jaar overgeschakeld naar zang. Hij speelt al van kleins af aan gitaar en wou eens wat nieuws proberen en aangezien hij een prachtige stem heeft zit hij daar goed. Alleen zit ik nu opgeschept met deze sukkel van zijn beste vriend. Ashton. Oh wat haat ik die gast, hij is zo vervelend en heeft overal commentaar op. ''oke klas we gaan beginnen.'' Hoor ik en kijk naar de deur waar meneer Horan binnen komt. ''oke, zoals jullie al weten is er op het einde van dit school jaar een leerlingen concert, dat houd in dat als eindproject van alle zesde jaren jullie een concert geven hier op school voor alle andere leerlingen maar ook voor mensen van buiten school, zoals ouders, familie etc. ik verwacht dan ook een groot concert waardoor vanaf volgende les alle lessen muziek, zang en dans samen gegeven zullen worden in de theaterzaal.''
"Oke de les is gedaan, ik zie jullie allemaal graag terug met de volgende les." Ik pak mijn spullen bij elkaar, pak mijn tas en loop naar de volgende les. Ashton laat ik voor wat het is die moet maar zien naar wie hij gaat. Ik wandel wiskunde binnen en zie Sophie al zitten op ons vast plekje. "Heb je het gehoord?!" Vraagt Sophie en ik knik. "Dat concert word geweldig!""dat ook maar dat ander!" "Wat ander?" Vraag ik. "We hebben een nieuwe voor zang!" "Oh echt leuk, weer zo een oude die over 3 jaar alweer met pensioen moet." Lacht ik. "Nee." Zegt Sophie terug. "Het is die van deze morgen aan de poort!" "Nee!" Lach ik. "Je bent ermee aan het lachen." Sophie schud serieus haar hoofd. ''ik ben bloed serieus en wow die stem, dat is om verliefd op te worden en dan heeft hij nog niet eens gezongen!" kwijlt Sophie wat weg. ''Soof je weet dat leerlingen en leerkrachten geen relatie mogen hebben?'' plaag ik haar en Sophie kijkt kwaad terug. ''ik ben niet verliefd op hem hoor, jezus nee!'' ik lach even en zwijg als de leerkracht binnen komt.
Die middag zitten zoals gewoonlijk Ashton, Luke, Calum, Micheal, Sophie en ik aan een tafeltje. Micheal en Calum zijn vrienden van Luke en Ashton en zitten normaal gezien ook bij muziek, ''oh hebben we een spijbelaar in ons midden.'' Lach ik als Sophie en ik aan de tafel komen en plaats nemen. ''ze hebben zich overslapen.'' Lacht Luke en legt een arm om me heen.
''ja dat komt ervan als je samen op kot zit hé.'' Lacht Sophie nep. Ze mag de jongens echt niet. ''hebben jullie het al gehoord, wij gaan allemaal samen muziek hebben!'' zeg ik vrolijk en iedereen knikt. ''hebben jullie die nieuwe van zang al gezien?!'' zegt Sophie en weer lachen we. ''ja Sophie we hebben hem gezien.'' Lacht Ashton...
------------
hay, sorry voor zo lang offline zijn enzo! er zijn wat dingen ~prive~ gebeurd waardoor ik niet echt tijd heb gekregen om verder te gaan... ik zal zo nog een hoofdstuk online doen en dan ga ik kijken wat ik nog met die andere boeken ga doen xxxxxxx