P O V. Harry styles
"Hoe moet ik dit nu gaan uitleggen?" Zucht ik. "Ik bedoel ik werk er nog maar net een dag, als ze nu al te weten komen dat... ik ga weer een andere werk plek moeten zoeken hé, ken jij nog scholen in de buurt?" "Harry doe nu eens rustig Jezus." "Sorry Gem maar ik zit hoef op die school en wil daar blijven!" "Dat zei je over je vorige 2 scholen ook." "Gemma!" Roep ik. "Sorry, maar het is toch zo."
"Wat niet ik nu doen?" "Kijk je hebt twee opties, optie 1: je gaat en vertelt ze de waarheid..." Gemma is even stil... "of?" Vraag ik haar. "Of optie 2: je gaat en zegt dat je vriendin ziek is." "Of?" Vraag ik weer. "Er is geen 'of' meer, dat was het." "Of ik blijf gewoon lekker gezellig thuis met mijn allerliefste zus." "Harry! Zo ga je nooit van straalt geraken!" "Ik heb het!" Roep ik. "Jij gaat gewoon mee!" Gemma lacht even. "Ja dat zal een mooi zicht zijn, iedereen loopt daar rond met zijn vriend of vriendin en jij gaat daar zitten met je zus, dacht het niet styles."
"Nee, jij gaat als mijn 'vriendin' snap je?" "Oh nee Harry, ik ga niet je nep vriendinnetje spelen!" Ik zucht. "Gem toe nou alsjeblieft..." Gemma zucht. "Best maar alleen omdat jij het bent." Gemma loopt de woonkamer uit richting haar kamer, ik volg haar voorbeeld en doe hetzelfde maar dan naar mijn kamer. "Ik weet niet wat ik aan moet!" "Wacht ik kom zo!" Roept Gemma vanuit haar kamer en niet veel later staat ze voor mijn kast kleren uit te kiezen.
"Je ziet er prachtig uit Gem!" Ze heeft een mooi zwart jurkje aan tot net boven haar knieën met daarboven een rood vestje en zwarte pumps. "Dank je Harry jij bent ook niet mis." Ik bekijk mezelf een sin de spiegel en ik heb een zwarte broek aan met daarop een rood hemd waarvan de eerste 3a 4 knopjes los zijn met daarover een zwarte vast. "We matchen wel hé?" Lacht ze en pakt een tasje waar ze haar gsm en portefeuille insteekt.
"Ik rijd wel." Zeg ik. En pak de sleutels van het bakje en stap ons appartement uit. Gemma doet hetzelfde en sluit de deur achter haar waarna ze die op slot doet. We wandelen in de lift en drukken op het knopje van de begaande grond waarna we naar mijn auto stappen en doorrijden naar het restaurant.
"Hier moet het zijn." Zeg ik en zoek een parkeer plekje. Ik parkeer en stap uit mijn auto waarna ik naar Gemma haar kant loop en haar uit de auto help. "Nogmaals dank je zus." "Is graag gedaan Harry, maar je zal toch moeten zeggen dat ik eigelijk je zus ben en niet je vriendin." Ik knik. "Ik weet het..." Gemma schenkt me een glimlach en samen wandelen we naar binnen. Eenmaal binnen zie ik ze al aan een tafeltje zitten en stap ik er naartoe met Gemma achter me. "Hay!" Zeg ik en iedereen begroet me vriendelijk "waarom is er maar voor 8 gedekt en niet voor 10?" Vraag ik. "Oh Niall en ik hebben geen partner." Zegt Taylor en ik kijk even verbaast "en wie is die mooie dame?" Vraagt Niall. "Alsof je mij al vergeten bent." Lacht Gemma. Niall staat op en geeft haar een knuffel.
"Lange tijd niet gezien meid, je ziet er stralend uit." Gemma bloost even. "Nog altijd geen haar veranderd jij!" Niall lacht even. "Ach jah, jongens dit is Gemma styles de zus van Harry." Iedereen begroet Gemma vriendelijk. "Kon je vriendin niet?" Vraagt Zayn. "Ik heb geen vriendin." Zeg ik en ik voel me er minder ongemakkelijk bij nu ik weet dat Niall en Taylor ook vrijgezel zijn. Iedereen lacht even waarna iedereen waar aan tafel gaat. Ik heb ondertussen ook even kennis gemaakt met Perrie, de vrouw van Zayn en Sophia, de vriendin van Liam. Leuke meiden.
"Het was zeer gezellig jongens." Zegt Taylor en pakt haar spullen s "dit moeten we vaker doen!" "Inderdaad, daar stem ik mee in." Zeg ik en we lachen allemaal weer. "Kom, ik rijd wel naar huis voor je ongelukken doet." Gemma pakt de sleutels van de auto en we stappen beiden in "tot morgen!" Roep ik nog en voor ik het weet rijden we de weg op. "Leuke collega's." Zegt Gemma en ik grinnik even. "Zeker wel." "Waarom vertel je ze het niet gewoon, ik bedoel ik ken ze nu een beetje en het zien er me wel leuke en betrouwbare mensen uit." "Gemma!" Roep ik. "Ik vertel het hen niet Oke, ik zit nu goed op deze school en wil hier blijven ook, dus dat geheim blijft geheim begrepen?!" Gemma knikt even. "Mooi zo."