După o zi grea de muncă, toți plecau acasă din platou.
Șevval se urcase deja în mașină și se lăsase pe spătarul scaunului, gândindu-se la odihna mult așteptată. A întors cheia și și-a dat seama că mașina nu se pornește . Disperată, a lovit volanul cu mâna.
În acel moment, Bariș a ieșit din platou.
El a observat că ceva nu era în regulă cu Șevval și s-a apropiat de mașina ei:
- Totul e ok? -a întrebat-o
-Oh, nu, mașina nu se pornește și nu înțeleg din ce motiv. - a spus cu un glas obosit Șevval
-Lăsa-mă să te duc eu acasă, iar mâine vom rezolva problema cu mașina. OK? - Bariș s-a bucurat la nebunie că a are o astfel de ocazie să fie alături de ea.
-bine, mulțumesc- Șevval s-a simțit inconfortabil pentru că lângă el inima ei mereu începea să se bată mai tare.
El i-a deschis ușa din față.
Când se urcase la volan, s-a uitat la ea înainte de a porni mașina. Avea o privire a unei fiare care și-a prins în sfârșit prada. Șevval a observat acest lucru și a fost puțin jenată, dar nu a arătat emoțiile trăite . Pe parcursul drumului el câteodată arunca câte o privire la picioarele ei superbe, care nu erau acoperite de rochie, pentru că era scurtă și, desigur, nu putea pierde șansa de a se uita din nou la decolteul ei. Ea in timpul acesta se uita timid undeva în lateral. Îi era in același timp plăcut și incomod. A înțeles că aceste priviri înseamnă cu adevărat ceva mai mult decât se pare.Când au ajuns la loc, Șevval s-a uitat la casa ei și a spus brusc:
-Nu am reușit , Sarp trebuia să plece la Kaș. Am crezut că voi avea timp să-l văd înainte de plecare, dar ne-am eliberat prea târziu .
- Ei bine, nu cred ca e o problema, poți vorbi la telefon - a spus Barysh cu un ton ciudat. Nu-i plăcea când Cheval vorbea despre Sarp în prezența sa, a fost atacat de un val de gelozie.
-De ce o atinge Sarp? Ar trebui să-mi aparțină doar mie, se gândi Barysh cu el însuși.
-Da ai dreptate. Ei bine, atunci toate cele bune. Mulțumesc pentru ajutor.
Nu voia să iasă din mașina lui, iar el nu știa cum să o oprească.
-Trebuie să te grăbești acasă la soția ta dar tu te ocupi de problemele mele -a spus Șevval cu o îngrijorare falsă.
- Știi, sunt foarte încântat să fiu în compania ta. Și, de fapt, te admir - el nu știa dacă să-i spună despre sentimentele sale. Și dacă nu sunt reciproce și ea îl respinge. Mereu îl chinuia acest gând.
Șevval îl privi nedumerit cu ochii ei albaștri ca un ocean. Nu se așteptase la asta.-Când te-am văzut pentru prima dată la probe pentru rol, limba mi-a fost amorțită și nu am putut rosti nici un cuvânt. Îți amintești cum am uitat tot textul?
Ea dădu din cap și prin corpul ei s-a răspândit o caldură de la cuvintele lui. Obrajii i s-au înroșit. Bariș nu se mai putea opri:
-Atunci inima mea a zvâcnit și o parte din mine a început să-ți aparțină ție - continua să vorbească cu o voce tremurândă
Cu pronunția fiecărui cuvânt Barysh se apropia de Șevval.
El se uită în ochii ei, care sclipeau în întuneric, și căuta un răspuns la cuvintele sale. Dar ea tăcea ... Îi era frică să păcătuiască și a decis că va fi mai bine să tacă și să nu tulbure pacea familiei lui. Dar el neîncetat o privea direct în ochi. Apoi s-a apropiat cu încă un centimetru, astfel încât Șevval simțea respirația lui caldă pe buzele ei. Ea nu s-a mișcat, aștepta acțiuni de la el.
Bariș a sărutat ușor buzele ei. El și-a pus toată tandrețea în această atingere. Ea nu l-a respins ... apoi el a decis să aprofundeze sărutul. Îi plăcea gustul buzelor ei, iar ea se topea de la atingerile lui. Dar apoi Șevval și-a revenit brusc și l-a îndepărtat:
- nu, nu, nu ... Nu e corect, nu pot face asta. Ceea ce facem este o nebunie, o catastrofă. nu ar trebui să fie.
Ea a decis că cea mai bună cale de ieșire acum ar fi să iasă din mașină și să uite tot ce s-a întâmplat acolo (cuvintele lui și acest sărut nenorocit, dar foarte plăcut).
-Te rog Barysh, uită de tot ce a fost aici. acest lucru nu se va mai întâmpla... niciodată🥺
Cu aceste cuvinte a coborât din mașină și a fugit spre casă. Barysh a rămas în mașină. Nu, nu a încercat să o oprească , pentru că înțelegea că acum nu vor putea ține o discuție adecvată, pentru ca nu vor putea suporta distanța între corpurile lor.
- Ei bine... bine, lasă să fie așa cum ai spus, dar acum știu că tu ai aceleași sentimente ca și mine. Nu poți fugi de tine ...