Capitolul 5

156 6 0
                                    


Razele soarelui luminau deja camera, in care și așa  era prea fierbinte atmosfera noaptea aceea trecută .  Bariș  deja dormea ​​și privea cum dormea ​​femeia lui, lumina ochilor lui, fără de care nu poate trăi, ci doar să existe, ea este cea care într-un timp atât de scurt a devenit cea mai dragă persoană pentru el.  De ce „femeia lui"?  Pentru că știa că, după ceea ce s-a întâmplat aici in camera aceasta, ea îi va aparține doar lui, nimeni nu-i va atinge corpul așa cum o face el.  Nimeni în afară de el nu-i va săruta buzele moi, care au gust de miere.  Se uita la trăsăturile feței ei, a memorat toate curbele corpului ei.  Nu se putea sătura de ea, vroia sa o țină strâns in brațele lui o veșnicie...
-Este un vis sau realitate?  - încă nu ii venea a crede că femeia pe care o dorea atât de mult acum dorme liniștită lângă el.  Acesta nu este un vis care se evaporă dimineața lăsând doar o urmă în memorie.
Razele soarelui încercau  să trezească această femeie fericită.  Șevval începu să-și strângă ochii pentru a mai dormi puțin.  Părea atât de drăguț încât Barysh nu a putut rezista și i-a sărutat cu tandrețe umărul  :
-bună dimineața unica  mea iubire❤️
Ea Se întoarse spre el.
-Bine, să spunem că nu sunt singura, dar totuși bună dimineața ☀️- ridicându-se din pat a spus ea.  Șevval însăși nu știa de ce se mânia.
- De ce ești atât de înțepătoare de dimineața?  Mi-a părut că ți-a fost foarte bine noaptea aceasta sau mă greșesc?
Șevi și-a înlocuit fața supărată  cu un zâmbet viclean și a început să se apropie de Barysh, care era încă în pat:
-Nu, nu te greșești .  Mi-a fost prea bine- i-a șoptit aceste cuvinte fiind maxim aproape de buzele lui apoi  s-a ridicat din pat și a îmbarcat  halatul  - Dar cred că asta nu se va mai întâmpla, fiecare dintre noi avem o familie și suntem obligați să ...
-Nu. Nu suntem obligați cu nimic - a întrerupt-o Bariș - nu ești căsătorită cu Sarp, iar eu locuiesc în aceeași casă cu Aishegul din cauza copiilor.  - o convingea Bariș
-Vezi Bariș , tu singur ai amintit de copii.  Eu nu vreau să sufere copiii.  Nu voi putea trăi în pace, știind că eu au rămas fără tată
-Șevval, de ce spui așa ?  Nu vor fi fără tată, voi petrece timp cu ei la fel de bine ca acum.  Te rog să te gândești  și la fericirea noastră.  Merităm, de asemenea, să fim fericiți împreună.
El se uita cu speranță în ochii ei, ținând-o de umeri
-Vom vorbi despre asta mai târziu.  Bine?  Acum trebuie să ne pregătim, pentru că avem filmări la douăsprezece.  Te vei duce acasă înainte de serviciu?  - A întrebat  Șevi, sperând în inima ei că el va rămâne.
-Nu... Vreau să petrec cel puțin aceste câteva  ore cu tine ... Nu vreau să plec de lângă tine nici pe o clipă, altfel nu voi putea respira🥵 Haide să uităm de toate problemele pe câteva ore.  Suntem doar tu și eu, nimeni nu ne deranjează să savurăm prezența unul altuia, cu aceste cuvinte a tras-o spre el și a început să-i acopere gâtul cu sărutări
-Ahah Ești nebun, vom întârzia 🥰🙈
- Ei bine, las' să fie, principalul lucru este că suntem fericiți - a spus Bariș  și a continuat să o acopere cu sărutări.
Îi scoase acest halat inutil și îi săruta claviculele și pieptul, apoi din nou gâtul .  Șevval a aruncat capul înapoi, eliberând loc pentru săruturi și se topea de  la atingerile lui.  Mâinile lui au rătăceau pe corpul ei, o mângâiau, apoi îi strângeau  corpul cu o dorință nebună de a o lua în stăpânire.  Pereții acestei camere nu reușeau să absoarbă suspinurile emise de două suflete care se iubesc la nebunie.  Oh, ce  plăcere pentru urechile lui să-i audă suspinurile și șoaptele ei, pronunțându-i numele și cerând mai multă mângâiere .
...
...
...
După un timp, stăteau deja la ușă pentru a merge la set.  Șevval stătea în fața oglinzii, îndreptându-și coafura (părul era desprins).  Bariș  s-a apropiat de ea  și a îmbrățișat-o din spate, uitându-se la reflexia lor din oglindă, apoi și-a îngropat nasul în părul ei și a inspirat adânc aroma ei, fără de care nu mai putea trăi:
-Miroși foarte gustos 🤤 - a spus Barysh cu un anumită aluzie.
-Numai nu începe din nou, te rog 🥰 practic am întârziat deja.  - a scăpat din îmbrățișarea lui strânsă și s-a îndreptat spre ieșire.
...
Ziua filmărilor  promitea să fie plină de evenimente.  Șevval și Bariș practic nu aveau scene împreună, ci doar o conversație în biroul lui Ender.  După această scenă, au rămas singuri în birou.
-Mi-ai lipsit foarte mult🥺❤️ nu ne-am văzut o jumătate de zi -el s-a apropiat de ea și a îmbrățișat-o în jurul taliei, strângând-o de corpul lui. Bariș   a sărutat-o ​​ușor pentru a nu-i strica machiajul, iar ea s-a ferit timid și s-a eliberat de îmbrățișarea lui.
-Numai nu aici, poate să între cineva- a spus ea
-Ce e cu tine?  Nu te teme.  Toată lumea a plecat la prânz-
s-a apropiat  din nou la ea și i-a mângâiat părul. 
Ușa s-a deschis brusc și a apărut de după ișă a apărut Ayșegul .  Bariș si Șevval s-au retras brusc unul de celălalt, dar ea a observat totuși, deși se prefăcea că totul este în regulă.  Inima lui Șevval a început să bată tare.
-Oh, mie mi-au spus că te pot găsi aici Bariș - intrând în birou, a spus cu glas tare Aishegul
-Salut.  Ce faci aici?  - a întrebat Bariș surprins.
- Cer scuze dar eu trebuie sa plec, mai bine vă lăs singuri - spuse Șevval și ieși din cabinet.  Numai ea știa cu ce dificultate se  mișcau  picioarele ei in acel moment, au devenit vătămate, ea nu le simțea .
-Bariș , ți-am adus haine curate, ai fost pe platou toată noaptea și ...
-Aishegul, pentru ce faci acest spectacol?  De ce faci asta?  Știi că sunt cu tine doar din cauza copiilor și că nu este nimic în comun între noi.  Nu vreau să vorbesc cu tine aici.  Voi veni seara și vom vorbi ... pleacă, nu mă deranja la serviciu- Spuse Bariș  mâniat.  Acum era îngrijorat de starea lui Șevval, îi era teamă că ea  se va răzgândi și nu îl va primi.
- „Bine,  te voi aștepta seara", a zis Aishegul și a plecat.
Bariș  brusc a ieșit din cabinet  să o caute pe Șevval.  Intrând în sala de ședințe, a văzut că ea repeta scenariul încercând să se calmeze.
-Imi pare rău, te rog iartă-mă , nu credeam că va veni aici - s-a așezat lângă ea- Voi vorbi cu ea în seara aceasta și totul se va rezolva, bine?  - Bariș  a vorbit foarte atent, temându-se de reacția ei.  El a luat-o de mână și a sărutat-o, în acel moment a intrat regizorul:
-Ooooh voi faceți repetiție ?  Bravo ... dar această scenă nu este în acest episod, urmează sa fie.  Acum să începem a lucra.
În mod firesc, Șevval nu a avut timp să-i răspundă nimic lui Bariș , dar părea tristă și Bariș era îngrijorat de situația care s-a creat. El nu vroia ca Șevval să sufere. Vroia să o facă cea mai fericită femeie pe pământ.
La ieșire din birou, Aysegul a dat peste un bărbat.
-Vă rog să mă iertați, sunt atât de neîndemânatică, nu v-am observat- ridicând privirea, și-a dat seama că era Sarp (desigur că urmărește viața unei femei care se află mereu lângă Bariș ) Îl vedea acum in viața pentru prima dată , dar totuși l-a recunoscut.
-Totul este în regulă, nu e nimic strașnic.  spuse el privind-o cu interes.
- Îmi pare rău din nou, mă simt foarte incomod.  Iar Dvs., dacă nu mă greșesc , ați venit la Șevval?  - a decis să-l întrebe Ayșegul
-Da.  Tocmai m-am întors din orașul meu natal (Kaș) și am decis să-i dac o surpriză- a spus Sarp cu bucurie pe față -Iar Dvs.?
-Sunt soția lui Barysh Kılıç, Ayşegul!  Îmi e foarte plăcut !  Dacă sincer, mi-am dorit foarte mult să vorbesc cu Dvs., dacă nu sunteți împotrivă.  Ei tocmai au început să filmeze o scenă acolo, așa că nu veți  putea vorbi cu Șevval.  Propun să stăm aici într-o cafenea din apropiere și să discutăm ceva important, vă rog.
-Bine, bine, chiar m-a interesat ce  vreți  să discutăm.  Ne vedem pentru prima dată și nu prea înțeleg ce teme comune avem- a spus el nedumerit, dar a mers totuși cu ea.
După ce au intrat într-o cafenea, s-au așezat la o masă.  Aysegul nu știa de unde să înceapă și cum să-i explice totul.
-Ați observat vreo ciudățenie în comportamentul lui Șevval în ultima vreme?- A întrebat ea, sperând că Sarp va vorbi deschis.
-Adică? Ce aveți in vedere?  Eu practic mereu mă aflu la Kaș.  Noi cu Șevval ne întâlnim doar atunci când suntem liberi de muncă.  - Îi explica Sarp i-a  cu neînțelegere pe față, dar undeva profund a înțeles bine la ce se referea  Aușegul.
-Șevval și Barysh au devenit foarte apropiați.  Știu că acum veți spune că acest lucru se datorează faptului că ei lucrează împreună și sunt întotdeauna aproape unul de celălalt , dar acest lucru este complet diferit.  Nu este prima dată când Barîș lucrează la set și știu cum se comportă cu colegele sale, dar cu Șevval se comportă în mod deosebit .  El vorbește foarte des despre ea acasă, o pune  ca exemplu de perfecțiune pe care el o vrea .  Nu pot să rezist🥺 Văd cum se uită ei unul la altul, atingerile lor care nu sunt scrise în scenariu.  El o privește așa cum ar trebui să mă privească pe mine , și primește din partea ei aceleași semne.  - aproape plângând, spunea Aysegul
-Aishegul, vă rog mult să nu plângeți.  Poate doar vi se pare?  Ei sunt actori, aceasta este lucrul  lor.  Nu exagerați. - O calma pe Aishegul, dar în inima lui înțelegea că de fapt ea are dreptate.  Șevval a început  să comunice rece cu el, rareori răspunzând la apeluri, ascunzându-se în spatele multor ocupații , evită relațiile intime.
După ce a vorbit cu Aysegul, a decis să nu meargă la platou, ci să o aștepte pe Șevi acasă.
După finisarea filmărilor , Șevval a decis să plece neobservată pentru a nu-l întâlni pe Barysh.  A coborât la parcare și s-a urcat în mașină.  Barîș nu a reușit să o ajungă din urmă, el a văzut doar mașina ei părăsind parcarea.  S-a urcat imediat în mașină și a urmat-o.
-Nu poți scăpa de mine așa ușor, Cheval.  Nu mă poți părăsi, altfel nu voi putea trăi - vorbea cu el însuși
Șevval a ajuns acasă, s-a parcat și a coborât din mașină.  De asemenea, Barîș a coborât din mașină și s-a repezit  spre ea.
-Șevi, oprește-te!  De ce faci asta?  De ce fugi de mine?  Trebuie sa vorbim
- Are sens?  Nu cred ca are... Înțeleg că nu putem fi împreună.  Nu vreau să simt același sentiment pe care l-am simțit  astăzi, când soția ta aproape că ne-a prins - vorbea hotărâtă și calmă, dar sufletul ei izbucnea de durere.  Voia să-l îmbrățișeze și să-l sărute cu nebunie acum și să nu-i dea drumul niciodată.
Șevval se îndreptă spre casă, dar el o apucă de mână și o trase spre sine, apoi a sprijinit-o cu spatele pe mașină, astfel încât ea să nu poată scăpa.
-Nu, nu vei pleca. Am spus că voi vorbi cu Aysegul și voi decide totul.  Nu trebuie sa te superi pe mine aşkım❤️ - el a mângâiat-o pe păr, apoi s-a aplecat spre urechea ei și a îmbrățișat-o de  talia ei.  A fost atât  de tandru încât Șevval abia se ținea in  picioare, simțindu-i respirația fierbinte pe pielea ei.
-Mi-a fost foarte dor de tine -i-a șoptit el dulce la ureche
-Și mie🥺❤️- a spus ea timidă- dar azi i-ai promis lui Aysegul că vei veni acasă.
-Da, ai dreptate, dar fără sărutul tău , nu pot să plec.
Barîș se aplecă spre buzele ei și o sărută cu tandrețe .  Șevi se ridică pe vârfurile degetelor  și aprofundă sărutul.  Mâinile lui Barysh rătăceau haotic peste corpul ei, strângându-i trupul din dorința frenetică de a o lua în stăpânire acum și aici.  Dar apoi Șevi a încetat sărutul.
- Nu, nu vreau să plec - a spus Barysh
-Însă trebuie sa pleci .  Ne vedem mâine.  -ea îl sărută pe obraz  și plecă
În acest timp, Sarp a stat la fereastră și a văzut tot ce s-a întâmplat în curte...

 I see red ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum