Capitolul 3

168 6 0
                                    

-Pornim camera... incepem ...
      Se deschide ușa camerei din hotel.  Kaya, închizând ochii cu palmele, o conduce pe Ender în cameră.  I-a pregătit o cină romantică.  Ender ar trebui să fie fericita, dar esența lui Șevval nu permite să arate  corect emoțiile.  Îi este frică să-l atingă din nou, să se uite în ochii lui negri , să fie atât de aproape ca să audă bătăile inimii lui.
-Stop!  Șevval, nu înțeleg ce se întâmplă?  De unde a venit această rigiditate în tine?  Nu te-ai purtat niciodată așa.  Vă rog să vă concentrați , pentru că astăzi trebuie să filmăm nu numai scena voastră "- a spus regizorul cu nemulțumire și s-a așezat la locul său.
Șevval s-a uitat la Barysh. El înțelegea că ea era foarte jenată după ceea ce ieri.  Șevi s-a gândit că este mai bine să se prefacă că totul este în regulă, altfel cineva ar putea observa ca ceva se întâmpla între ei.
I-a fost greu să o facă, dar este o profesionistă.
-începem ...
Kaya deschide ochii lui Ender.  Camera era crepusculară, doar lumânările străluceau in acest loc pentru îndrăgostiți, petalele de trandafir roșu erau împrăștiate peste tot, ceea ce însemna pasiune și dorință (clasic)
-Ah Kaya🤭 ce este asta?
-Am decis să facem o seara romantica🤫 Chiar vreau să fiu singur cu tine, dragă soție, punându-i mâinile pe talie și trăgând-o mai aproape de sine, a spus Kaya
-E foarte drăguț 🥰 sunt emoționată- flirtând, a răspuns Ender
-Să dansăm? -a sugerat Kaya, dar ea doar a dat din cap, pentru că nu voia să întrerupă această armonie între  muzică și dragoste.
Când ei dansau, Barysh o privea cu admirației, ea era îmbrăcată într-o rochie roșie, cu un decupaj pe spate și cu un decupaj mai mic pe piept, astfel încât mâinile lui nu atingeau haina de pe spatele ei, ci pielea ei goală , i se făcea pielea de găină la fiecare atingere a lui.  El nu a ratat momentul să fie în dans atât de aproape de ea încât i-a putut simți respirația fierbinte pe gât.  Ea și-a ridicat încet privirea și el s-a apropiat de buzele ei, luând-o de bărbie, a tras-o spre el și a sărutat-o.  În acel moment, Șevval a simțit că nu o țin picioarele și pur și simplu își pierde capul de la  buzele lui care o iubesc atât de mult.  Ea a răspuns la sărut , uitând că erau în fața camerelor.  Amândoi au fost atât de atrași  unul de celălalt încât nici nu au auzit cum a regizorul a strigat „stop", văzând ca ei nu reacționează el s-a apropiat de ei : „Eu am spus ca am finisat scena EnKay, ce parca v-ați lipit unul de celălalt și nu va puteți întrerupe " a râs și a anunțat echipei cinci minute de odihnă după o astfel de scenă🔥. Șevval și Barysh au rămas in camera stand față in față, dar când Bariș a intrerupt tăcerea și a propus să discute despre tot ce s-a întâmplat și, în cele din urmă, să recunoască că aceste sentimente îi ard din interior pe amândoi  și nu pot izbucni din cauza stereotipurilor stupide, ea a fugit  din cameră și nu a rostit nici un cuvânt .
-oricum vom vorbi Șevval.  Nu vei scăpa de mine atât de ușor, acum sunt sigur că tu simți ceea ce simt si eu.
Echipa a muncit din greu toată ziua.  Șevval și Barysh practic nu s-au întâlnit în timpul zilei de lucru.   El era hotărât să vorbească cu ea după finisarea muncii.
Când toată lumea plecase deja, Barysh stătea la parcare,la etajul 0 al clădirii  și aștepta ca Șevval să coboare.
După o vreme, a apărut și s-a îndreptat spre mașina ei.  Bariș i-a blocat calea:
- acum trebuie să vorbești cu mine, încetează să eviți conversația, te rog - se uita implorator in ochii ei albaștri
-Bine ... nu înțeleg ce vrei să auzi de la mine?
-Adevărul.
-Care adevar?  Că totul este greșit?  Ca ceea ce simțim este imposibil de trăit in realitate?  Fiecare dintre noi și-a construit deja propria viață și nu merită să distrugem tot ceea ce am zidit atâția ani ... - a izbucnit în țipat.  Șevval, care era întotdeauna calmă.
El a încercat să o oprească pentru ca ea să nu țipe, dar fără niciun rezultat,  de aceea a sărutat-o ​​brusc, forțând-o astfel să tacă.  Ea la început  a încercat să se îndepărteze de el, l-a bătut în piept cu pumnii, dar apoi l-a îmbrățișat de gât și l-a tras mai aproape de sine. Cu mare nedorință s-a îndepărtat de buzele ei  și a întrebat-o:
- Pentru asta nu merită să-ți părăsești viața trecută?  A?

 I see red ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum