Capitolul 4

185 7 4
                                    

Toată seara Șevval și Barysh au stat pe o bancă de pe malul Bosforului și au admirat cerul înstelat și luna, care arunca o lumină palidă pe fețele lor fericite.  Știau că nu pot fi fericiți decât aici și acum și că poate nu vor mai avea o astfel de ocazie de a fi singuri și de a se bucura de tăcerea inimilor fericite, care încep să bată mai repede când simt respirația  persoanei dragi atât de aproape.
Era deja miezul nopții și Șevval aruncă o privire spre afișajul telefonului, întrerupând această tăcere, parcă venind în fire și trezindu-se dintr-un vis atât de dulce și dorit:
- este timpul să mă duc acasă ... sărind de pe bancă, a spus ea - am stat prea mult.  În plus ca soția ta te așteaptă acasă ... - a rostit ultima frază cu tristețe disperată, dându-și seama în inimă că nu poate trăi sentimentele aceste frumoase  cu el știind că provoacă  durere altei femei.
-Șevval- s-a ridicat  el și s-a îndreptat spre ea, luându-i cu gingășie mâinile înghețate-"înțelegi ca tu îmi ești mult mai dragă decât ea?  Cu tine mă simt adevărat , așa cum sunt și cu ea trebuie să mă prefac că suntem un cuplu fericit.  Deși nu a existat niciodată fericire in familia noastră...
Se uită la el cu ochii ei mari, in care începură să strălucească  lacrimile de la realizarea că nu vor mai putea vorbi așa, ținându-se de mâni .
-Îmi pare rău, dar nu pot face asta.  Să lăsăm așa cum este, te rog 🙏 Nu vreau să rănesc pe nimeni.  Fie ca aceste sentimente să rămână în inimile noastre și nimeni altcineva nu va cunoaște  despre ele.
Și-a scos mâinile tremurânde din palmele lui.
-Fii bine 🥺 (iyi ol)
-dar fără tine nu pot fi bine.  De ce nu înțelegi?
Ea a pus mâna  peste obrazul lui și nerostind nici un cuvânt , a plecat.  Plecând, de mai multe ori a vrut intenție  să se întoarcă și să alerge la el, dar conștiința ei a oprit-o.
În mintea ei, ea ii trimitea gândurile:
- Oprește-mă, te rog.  Nu vreau să plec, nu vreau ca inima mea să ducă dorul după tine
Șevval totuși  a decis să întoarce capul, Barysh a rămas pe același loc și se uita cum ea pleacă  cu ochii  plini de disperare.  Ea l-a distrus, i-a ucis toate visele😭
Zilele următoare s-au văzut pe scurt și  nu au găsit nici un motiv să comunice pentru simplul motiv că amândoi au înțelegeau  că, dacă se vor apropia unul de celălalt la o distanță mai mică de un metru, nu se vor putea abține.  Păstrarea distanței a fost cea mai bună soluție.
Dar în aceasta seară, Barysh și-a revarsat toată furia asupra soției sale și a plecat de acasă pentru a nu o vedea.  Din cauza ei, Șevval l-a părăsit și nu dorește să-i deie măcar o șansa .
Rătăcea pe străzi fără mașină, sufletul îl durea foarte tare.  Nu e de mirare... se spune că dragostea adevărată provoacă durere puternica .  Nici nu a observat cum picioarele l-au adus la casa lui Șevval.  Ramanand pe un loc amorțit câteva minute, el s-a dus totuși la ușă și a sunat la sonerie. De după ușă s-au auzit pași  și câteva cu secunde mai târziu o văzu pe Șevval în fața lui.  Era îmbrăcată într-un cardigan galben, cu părul strâns într-un coc ca de obicei.  Părea prea drăguță și prea al naibii de sexy. Bariș stătea înrădăcinat in fața ei până când a observat că ușa începe să se închidă.  A prins ușa:
- de ce faci asta?
-dar ce sa fac?  Ai venit fără ca sa mă avertizezi, la miezul nopții , nu înțeleg cu ce scop.  Cum crezi că ar trebui să reacționez?  Mai mult, ca noi ne-am înțeles sa nu ...
Nu a putut să termine, Barysh a întrerupt-o:
-bine, cu ce scop am  venit, amândoi înțelegem 😏
Cu aceste cuvinte el a tras-o brusc spre el luând-o de gât  și a început să o sărute, împingând-o înapoi în casă.  Când erau înăuntru, ea a început să-l împingă  ca să se elibereze de îmbrățișarea lui.  Dar Barysh i-a prins  mâinile la spate și a strâns-o de perete, astfel încât să nu poată scăpa.  El a continuat să o sărute.  Săruturile erau intermitente și haotice.  El o dorea atât de mult încât nu-și putea reține emoțiile și impulsurile. observând că ea s-a relaxat și a cedat sărutărilor, și-a relaxat strângerea, iar mâinile lui au început să rătăcească încet prin corpul ei, studiind fiecare milimetru al trupului ei.  Șevval nu se mai gândea la stereotipuri, la ceea ce se va întâmpla după aceasta decizie nebună.  Voia doar să fie cu el și să uite de tot ceea ce îi deranjează cel puțin pe o noapte.  Șevvy i-a pus brațele  în jurul gâtului și se topea de la atingerile lui.  Se mișcau  prin casă, demolând obiecte de decor și mobilier care le stăteau in cale.  Au fost doi îndrăgostiți nebuni care in sfârșit  s-au reunit .  În drum spre dormitor, Barysh a scăpat-o de acest cardigan drăguț, Șevval i-a scos jacheta și a desfăcut cămașa din mers, aruncându-o undeva într-o parte.  Când au intrat în dormitor, Șevval era doar în lenjerie intimă, iar el era doar in  pantaloni.
-Mi se pare sau nu suntem încă în condiții egale?  Ai lucruri inutile pe corpul tău  - mușcând buza inferioară, a spus Șevval și a desfăcut centura pantalonilor.  El a îmbrățișat-o și i-a descheiat  sutienul  🤤 pentru o clipă el s-a oprit ca să-și memoreze  conturul corpului ei:
-ești extraordinar de frumoasa și atrăgătoare 🤤🥰
Ea se ridică pe vârfurile degetelor și începu să-l sărute.  După ce s-au prăbușit pe pat, Barysh nu a lăsat fără atenție nici un centimetru al  corpului ei.  El a făcut  cărări de sărutări de la buze până la burta ei.  Ea tocmai s-a topit în brațele lui.  Când și-a dat seama că ea este gata, a intrat în ea.  În acel moment, Shevvy s-a pierdut  din realitate, gemetele ei au răsunat în toată casa, s-a simțit mai bine ca niciodată.  Nu primiseră niciodată in viața lor  mai multă plăcere decât in seara aceasta fiind împreună.  Au fost creați  unul pentru celălalt, așa că s-au dizolvat unul în celălalt.  Amândoi obosiți și fericiți s-au lăsat pe spate pe perne.
-Tu stii?  Sunt atât de fericit acum, sentimentul acesta este imposibil de descris în cuvinte🤧
-Si eu sunt foarte fericită cu tine 🥰 - ea îl sărută pe  buzele umflate de sărutări, și-a pus capul  pe pieptul lui Bariș și amândoi au adormit.

 I see red ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum