Az életem tulajdonképpen egy megzavarodott GPS, ami folyton azt hajtogatja, hogy "újratervezés".
Tizennyolc évig kellően tiszteletteljes mederben folydogáltak a dolgok, csak aztán egy végzetes estén túladagoltam az internetet, és ott hagytam csapot-papot-magyarszakot, hogy helyette inkább Kelet-Ázsiáról tanuljak. 2011-ben egy évet töltöttem Japánban, ahol első nap találkoztam egy finn fiúval, szóval... 2013-ban határozatlan időre Finnországba költöztem, ahol azóta is élek.
Én meg az írás:
Írói karrierem negyedikben kezdődött, amikor A macska c. műremekemmel elnyertem az előkelő második helyet az iskolai versíró versenyen, ahol ketten indultunk. Gimiben elsősorban fanfictionöket írtam, az egyetemi évek alatt pedig blogoltam, műfordítottam, és elkezdtem önálló regényeket írni, elsősorban a fióknak.
Eddig csak kisebb sikereim voltak: jelent meg versfordításom az MJBT hírlevelében, és valamikor réges-rég, egy messzi-messzi Galaxisban megnyertem a Füvészkert haikuversenyét. Egy cikkem nyomtatásban is megjelent egy finn napilapban, és nemrég kikerült egy novellám (vagy IKEA-fanfictionöm, nézőpont kérdése) az Aranymosás oldalára. Jelenleg egy YA regényen – na meg a diplomamunkámon – dolgozom, és aktívan hozzájárulok a finn kávéfogyasztási mutatók növeléséhez.
Olvasóként mindenevő vagyok, íróként viszont elsősorban a szórakoztató műfajokban érzem otthon magam. Szeretek nevetni és nevettetni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bemutatkoznak az íróink
DiversosIsmerd meg az Apolló Tintafoltjai íróközösség tagjait. Írunk, olvasunk, élünk. Talán pont te vagy a célközönségünk.