Johnny Silver

5 0 0
                                    

1970-ben születtem Szentgotthárdon. A történelmi regények mellett hamar rátaláltam a sci-fi és a fantasy világára, ami aztán elszabadította a fantáziám.

Az első írásaim még középiskolában készültek. Főként a sci-fi és fantasy novellákat kerültek ki az írógépből, mellettük akadt krimi és horrortörténet is. Az első megjelenések a helyi lapba írt újságcikkek voltak, amiket a Meghökkentő Mese sorozatba bekerülő két novellám (1990. „Az utolsó bezárt ajtó" és 1991. „A bérgyilkos") követett. A legsikeresebb írásom sokáig a „Furcsa páros" című novella volt, ami a 1993. évi Hugarocon irodalmi pályázaton második díjat kapott.

Nagyobb kihagyás után 2014-ben kezdtem újra aktívan foglalkozni írással. 2014-ben a Lidércfény AKF „A Nagy Háború" történelmi pályázatára készült „Árny az égen" díjazásban részesült. Az 2015-ös évben pedig az Avana Egyesület Preyer Hugó irodalmi pályázatán oklevél dicséretben részesültem az „Ami nem változik" című novellával. Ugyancsak 2015-ben a Same Side Egyesület sci-fi pályázatán különdíjat kaptam a „Szemetes" című írásért, ami bekerült az Egyesület által kiadott ebookban. 2016-ban a Bizzarium ebook novelláskötetébe került beválogatásra a „Lélekvesztő" című történetem. Ezekben az időkben több novellám megjelent a Lidércfény AKF online folyóiratában, az Avana Egyesület oldalán, illetve az Aranymosás Irodalmi Magazin online oldalán.

Miközben folyamatos pályázatokkal feszegettem a komfortzónám határait, először a Magyar Íróképző képzésén, majd a Könymolyképző Íróiskolájában fejlesztettem az ismereteimet.

A 2017. év új kihívásokkal és pályázatokkal kezdődött, melyek kapcsán novelláim jelentek meg az AVANA Egyesület Új Galaxis antológiájának 25. számában („Ami nem változik" és a „Síri csend"), majd a Főnix Könyvműhely gondozásában a Könyvhéten bemutatott Halhatatlanok című köteteben („Unalom ellen") is. Az idei évben várható a Spirit art Kiadó által szerkesztett Száznevű város címet viselő fantasy gyüjtemény megjelenése is, ahol szintén egy novellával („Rémségek városa") jelenek meg.

Az írással párhuzamosan aktív tagja vagyok az Apolló Tintafoljai írókörnek, ahol sokszínű és érdeklődésű csapat dolgozik azon, hogy egymás támogatva friss, újszerű írásokkal lépjen a közönség elé.

Bemutatkoznak az íróinkDove le storie prendono vita. Scoprilo ora