Rockefeller

4 0 0
                                    

BU isimi duymayan yoktur herhalde neyse ilk önce tarihçelerine bakalım 

Rockefeller ailesi veya Rockefeller hanedanı, dünyada finansal olarak en büyük servete sahip ailelerinden biri olan ve sanayi, politika, bankacılık işleri ile ilgilenen Amerikalı aile. Amerikan petrol endüstrisi tarihinde bir devrim yaratan Standard Oil'den sonra, 19. yüzyılın sonu ve 20. YY.

 başlarında JOHN D.ROCKEFELLER  ve kardeşi WİLLİAM A. ROCKEFERLLER tarafından kuruldu. CAHASE MANHATTAN BANK'n sahibi olmasıyla bilinen aile, günümüzde AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİNİN 'in en büyük, dünyada ise sayılı büyük ailenin içindedir. ( WİKİPEDİA )

şimdi bu bilgilere bakarak bir mantık yürütelim illüminati 1776 da kurulmuş ve ortalama 1876 kendini iflas gösterip yer altına çekildi ve ekonomilerine önem verdiler rockefeller 1891 de kurulmuş nedense bir kaç yıl sonra aniden böyle bir aile ortaya çıkıp 3 yıl içide en büyük aileler arasına giriyor ve bu ailenin serveti abd nin servetinin 10 katı oluyor neyse devam edelim illüminati yer altına çekiliyor ve illegal paraları ve işleri resmi yapıp işlerini sağlama almak istiyorlar çünkü resmi olsalar hükümet onlara karışamazdı ve bunlar ailelere bölünüyorlar her bir aile servetin bir kısmını alıyor ve kendilerini iş adamı ilan edip işleri resmiyete döküyorlar böylelikle daha rahat çalışabilecekler ve bunlar resmileştikten sonra yardım vakıfları altında uyuşturucu satıp milleti zehirliyip milyar dolarlar topladılar ve haylada topluyorlar bu aileler illüminatiye bağlılıklarını saklıyorlar çünkü aile altında illüminatiyi sembol ediyorlar ve dünyadaki bütün ülkelere hüküm ediyorlar mesela diyelimki sen bir başkansın ve rockefellerin gemisini ülkendeki limanına almıyorsan adamlar ise o limandaki bütün gemileri satın alıp limandan çekiyorlar ve liman iflas ediyor ve sende artık emirlerinin altına girmiş oluyorsun bu galiba illüminatinin gücünü hissetmenize yarıyacak gibi. 

illüminatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin