ORMANDA İLK GÜN

356 184 180
                                    

Hafta sonuydu. Almira ve Defne sıkıldıkları için televizyon izliyorlardı.

Almira Defneye dönüp" Defo biraz dışarı mı çıksak?"

Defne oflayarak "Almira cevabını bildiğin halde her hafta sonu bu soruyu soruyorsun. "

Almira " Biliyorum ama olsun yinede sorayım dedim."

İki kızda sesli bir şekilde güldü.

Aradan 2 saat geçer.

Almira koşarak Defnenin yanına gitti." Defo çok güzel bir yer buldum! Şehrin dışında bir orman varmış veeer senin çok mutlu olacağın bir şey. Kimse bu ormanı bilmiyormuş!"

Defne şaşkın gözlerle Almira bakıp" Almira bi dur , sakin . Şimdi kimse yok mu orda gerçekten ?"

Almira heyecanla" Evet kimse yok!"

Defne "O zaman gidiyoruz ! Hazırlan Almira ."

Almira ve Defne hazırlanıp evden çıktılar. Yolu bulmakta biraz sıkıntı yaşasalar da sonunda ormana ulaşabildiler.

İşte ormanın girişi

Almira ağzı açık şekilde ormana bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Almira ağzı açık şekilde ormana bakıyordu. Defne Almiranın önüne geçip " Sen varya kralsın bura ne kadar güzel !"

Almiraysa " Ne sandın Defo !"

Almira ve Defne mutlu şekilde ormana girdiler.
Ormanda çok güzel çiçekler ve ağaçlar vardı. Biraz vakit geçtikten sonra piknik sepetinden yemekleri çıkartıp yediler.

Saatin nasıl geçtiğinin farkına bile varmayan Almira ve Defne hava kararmaya başladığında saatin farkına vardılar.

Almira Defneye "Hadi Defne artık dönelim."

Defne " Almira hava karardı nasıl yolu bulup arabaya dönebilirizki?"

Almira" Peki şimdi ne yapacağız! Of of !"

Defne" Almira birini arada bizi bulsun , hadi!"

Almira" Gerçekten bunu sanki hiç düşünmemiştim ! Allah aşkına ormanın ortasındayız sence telefon çeker mi?"dedi. Haklıydı da Almira ofladı. Böyle bir durumda ne yapılması gerektiğini ikiside bilmiyordu.

Biraz zaman geçti arabayı aramaya çalıştılar ama yoktu. Vaziyete göre sabaha kadar burada kalacaklar gibi gözüküyordu. "Ey Allah'ım kırk yılın başı dışarı çıktım ve çıktığım gün ise ormanda sabahlıyacağım" dedi Defne.

Almira ve Defne bir ağacın yanına oturdular. Öylece bekleyip durdular ama vakit hiç geçmiyordu.

Almira "Defne bari bu gece buradayız hadi gel biraz gezelim."

ORMANIN SIRLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin