Ahda Hürmet Et

330 15 0
                                    

Babamın görüşü ile yine yola koyuldum.Elbette karsima çıkacak olan canavari biliyordum ama korkuyordum.Ya bende annem gibi bir ata tarafindan oldurulursem? Beynimde birsürü soru dolaşırken karşıma çıkan kişi yada birşey ile butun sorulardan kurtuldum.Karşımda bir ata vardi.Insanlardan bir farki yoktu sanki.Soluk bir surati var di.Derisi yerine sanki baska birsey vardi.(media)Kisa süre sonra bana saldirmaya çalıştığında anladim ki o gercek bir ata.Tam son darbeyi kalbine gecirecekken "ahda hürmet et" demesi ile irkildim.Genelde atalar konuşmazdı. Benimle konusan bır ata babam buna inanmazdı. Bir an beynimin durucak gibi geçmişi bana hatırlatması ile geçmişe döndüm.
Geçmiş

Sandalyede oturmuş durumdaydim.Daha doğrusu zorla oturtulup baglanmistim.Bedenimden çıkan sıcak kan onun yüzünü görmeme neden oldu.Kimdi bu ? Neden kanımı aliyordu.Ve yine ayni soz "ahda hürmet et".Ne anlama geldiğini anlamasamda önemli birşey olduğunu hissediyordum, biliyordum.
Şimdi

Gogusume aldigim sert darbe ile bütün o geçmiş sacmaliklarindan kurtulduguma sevindim.Ataya baktigimda onun bir kız olduğunu farkettim.Insandi belkide.Virus ilemi bu haldeler.Yine geçmiş kafamın içinde belirdi..
Geçmiş

"Senin kanın ile çok yararlı şeyler olacak"sürekli birisi kafamın içinde bu sozu tekrarliyordu.
Şimdi

Benim kanimmi onu bu hale getirdi ? Gözlerimin aniden kırmızı olması ile atayi yere serdim.Bu güç birden nereden gelmişti? Bayilmis olmaliyimki evde uyandım. Ve iste yine o ışık suzmesi.Tam dokunacagim anda kaçan ışık bana ne anlatiyordu?

Volee kafesindeyim tekrar.Okula giderken karşıma çıkan garip bir kedi.Dayanamayip sevmek icin yaklaştım ve aniden kacti.

Sınıfta bos ders vardi.Ikizler yine sacmalarken korku hikayesi diye tutturmalari ile öğretmen sınıfa girdi."Bu güzel bir fikir".Tabi ki iyi bir fikir değildi. Anlatilan sacma sapan korku hikâyelerinden sonra öğretmenimiz anlatmaya basladi."Bu kasabada ilginc olaylar olduğuna dair söylentiler var.Geceleti ortaya çıkan canavarlar sadece et ile beslenirlermis."Aniden gözlerim parladı. Atalardan bahsediyor olamazdi degilmi? "Gece insanlarin eti ile beslenen bu canavarlar seçilmiş kişiler ile oldurebiliyordu."Bayildim..

Kalktığım zaman yine o ışık suzmesi ile karşılaştım. Babam odaya girip goru geldigini soylediginde ışık suzmesi yok oldu.Yine bir ata ve bu seferki zorlayici.

Merhaba merhaba! Hikayemi okuyan beğenen kişilere teşekkür ederim :) Anlamayanlar için babasinin gorusu derken geçmişten bir kesik gelecekten yada bundan bahsettim. Sizi seviyorumm..

KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin