FİNAL

149 8 2
                                    

"Işin bitmedimi hala?" Sinemin hiçte ölü gibi gelmeyen sesi beni ürküttü. Aniden Bayan Gülay beni disari fırlattı. Ikizler karşımdaydı. Çaliliklarin arkasından ses geldi. Ortaya Atahan çıktı. Ben yine şaşkın bir şekilde bakarken Bayan Gülay "Buldunmu?". Atahan elinde küçük tüp ile geldi. "Demekki buldun." Dedi Sinem. Ne olduğunu anlamaya çalışırken ağzımda kan hissettim. Gözlerim kırmızı oldu."Işte göZleri yine kırmızı oldu. Ölü taklidi yaptığım zamanda atanin kanini icmisti." Sinem ne diyordu ? Aklıma o görüntü geldi oldurdugum atanin kanını içerken kendimi gördüm. Olayın sokundayken hala anlamaya çalıştım.  "Bütün bunlar senin gucunu ortaya çıkarmak için yapilan bir gösteri." Bayan Gülay birazda olsa olayi çözmemi sağladı. "Onlar oyuncu hemde asıl kadro atalardan kurtulmaları için kolyeleri var bu yüzden ölmeleri mümkün değil. Ama başından beri  Bayan Gülay in kolyesi sahte. Böyle birşey yapacağını bildiğim için. " Bunlari diyen Berkaydi. Bütün bu olayların başı Berkaymi? "Burada işim bittiğine göre sizin icabiniza bakmam gerek." Elini siklattigi anda ata ortaya cikti. Ikizleri tek vuruşta öldürdü. Atahanida. Sona Bayan Gülay kaldi. Bagirislara dayanamayip kilicimi alip atayi öldürmek icin kalktim. Bayan Gulayi ata agzina aldigi zaman hemen kalbine kilici sapladim. Ve agizindan Bayan Gulayi çıkarttım. Tekrar Bayan Gülay atanin ağzına gitti. Bu sefer kurtaramadim. Ben savasirken Berkay kaçıyordu. Atayi öldürüp Berkayin pesinden gittim. Heryerde ata vardi ve koyun insanlarini tek tek olduruyordu. Ne kadar kurtarmaya calissamda olmadı. Ben savaşırken Berkay helikoptere bindi. Pesinden gittim. Tam kılıcı kalbine sağlayacağım zaman gözüme gelen kurşun ile yere düştüm. Gözümü sarmak için kiyafetimden bir parça aldim ve gözüme sardim. "Hersey yeni basliyor."...

Bir hikayenin sonuna geldim. Ilk hikayem bu yüZden pek guZel olmayabilir. Elimden geldiğince guZel yazdim. 4.bölümde dediğim beğeni ve okuma sayisini almazsa final yapacağımı söylemiştim. 2.sezon yazabilirim %40 ihtimalle. Acele ile yazdim. Tatil olduğu için kuzenlerime geldim resim bulmakta zorlandim bir az acele ettiğim için. Sena ikinci sezonda media daki gibi olabilir.

KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin