İntikam

10 1 0
                                    

Azra çok korkar bu halinden bellidir. Ağlamaya başlar. Polisler kapıyı açması için bağırır. Kapıya ailesi gitmektedir. Bu sıra da Azra'nın evindeki televizyon hacklenmiştir. Babası tam kapıyı açacakken televizyonundan silah sesi gelir. Polisler "silahı var" diyerek kapıyı kırar ve babayı öldürür. Azra ve annesi göz altına alınır. Azra o videodaki vücuda sahip olmadığı anlaşılınca serbest kalacaktır.

Ekranda yeniden bi video açılır. Zemin katta oturan Nisa uyuyordur. Camdan içeri bi adam girer önce Nisa'yı uyandırır sonra bayıltıcı bi iğne yapar. Ekrana bakış attıktan sonra görüntü kesilir.

  Son olarak Zeynep gelir ekrana ve kamera tam olarak dolabındadır. Zeynep ne yapacağını bilemez gruptakiler öneri de bulunur.
Zeynep dolapta kimse olmadığından emin olduğu için dolabı açar. Kamerayı bulur ama orda daha önce görmediği bir şey daha vardır. Bi kürek. Kürek de bi not vardır. "Kazmaya başla"
Zeynep çığlık atar. Siniri bozulur bunun üstüne odaya babası gelir yayını bırakır.

Barmen yayından çıkarılır.

Fatih, Mete, Berke kalmıştır yayında.
5 dakika boyunca sakinleşmeye çalışırlar. Nasıl güvende kalacaklarını konuşurlar. Hepsinin evinde aynı dronedan vardır. telefonlarını bu drona bağlarlar. Modemlerini kapatır ve telefonlarını başka bi konuma doğru yola çıkartırlar.

Hackerların aklı karışır konum değişince ve kameralarını izlemek isterler ama siyah bant vardır. Sesi duyamazlar çünkü bozulmuştur. Sim kartı ise çıkartılmıştır.

Fatih ve Berke hemen ardından Mete'ye giderler. Mete alt katı karakol olan bi yere taşıncağını söyler.  Hep birlikte o eve giderler. Mete onlara bi teklif sunar. Araba hurdalığından çaldıkları parçalar ile o eve bi sığınak yapacaklardır.

Bunun üstüne ayrıca gruba o gün alacağı İbrahim ile kodlama derslerine başlarlar.

DarkWeb'e hakim olan bi insan bi hayalettir. Çünkü açıkça suç işlese de bulunamaz. Bunun nimeti de Tanrı olmaktır. Böyle büyük bir birikime sahip gruplar için banka soymaktan daha önemli şeyler vardır. Fetişler ve fanteziler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Darkweb: WiFi Kırıcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin