3.BÖLÜM

72 4 0
                                    

EVET ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM YORUM ATMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN İYİ EĞLENCELER...😄😄😄😄

JUNGKOOK'DAN DEVAM

Telefonuma gelen bildirim sesiyle gözlerimi açtım telefonu elime alıp gelen mesaja baktım.

Mİ CHA: jungkookieee seni çok özledim 1 haftadır ne  arıyorsun ne mesaj atıyorsun nerdesin???

Cevap vermeyip telefonu bıraktım ve tam geri yatacakken aşağıdan gelen müzik sesini duydum yerimden doğrulup yataktan çıktım. Kapıyı açıp dinlemeye başladım oldukça güzel bir melodisi vardı. Sonra odadan çıkıp aşağıya baktım Ruana koltukta uyuyordu.

Merdivenlerden inip bir elimi Ruana'nın belinden diğer elimi bacaklarından geçirip kucağıma aldım ve merdivenlere yöneldim yukarı çıkarken kucağımdaki kanatsız meleğin yüzüne baktım okadar masum, o kadar narin ve o kadar güzeldiki...
Ruana'yı yavaşça yatağa yatırıp  aşağıya inip telefonunu aldım tam yanına koyacakken aklıma dinlediği şarkı geldi telefonun ekranından şarkının ismine bakıp kendi telefonumdan indirdim ve valizimden kulaklıklarımı alıp odadan sessizce çıkıp aşağıya indim. Koltuğa uzanıp kulaklıklarımı takıp indirdiğim şarkıyı dinlemeye başladım anlamıyordum ama güzeldi... gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım...

RUANA' DAN DEVAM

Sabah alarmın sesiyle gözletimi açtım... ama ben buraya nasıl gelmiştim ki en son salondaydım... bunları düşünürken banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp odadan çıktım merdivenlerden inerken koltukta yatan Jk' u gördüm yanına gidip uyandırmak istedim ama yapamadım o kadar güzel uyuyordu ki yanakları dudakları çenesi çok... o çok mükemmeldi tam mutfağa gidecekken "günaydın" diye bir ses duydum arkama baktığımda bana bakıp gülümseyen bir Jk vardı.

RUANA: Günaydın... dedim gülümseyerek

RUANA: Hadi elini yüzünü yıkayıp digerlerine seslenir misin? Bende kahvaltıyı hazırliyim...

JK: Tamam... Ruana!! Neden dün gece burda uyudun?

RUANA: Peki sen neden beni yukarı çıkarıp kendin buraya yattın?

JK: Şşşeeeyyy... beenn...ııı  şey...

RUANA: hahaha tamam tamam hadi kalk.

Diyip gülerek mutfağa gittim çayı demleyip ocağa bıraktım ve poğaça yapmaya başladım yaklaşık yarım saat sonra poğaçaları fırına koyup kendime bir çay döktüm ve masaya oturup çayımı içmeye başladım.

Mutfağa gülüşerek gelen Rm ve Arfa ile öylece baka kaldım. Sonrada diğerleri geldi. Hepsiyle günaydınlaştıktan sonra masaya oturdular.

RUANA: Kızlar kahvaltı sizde ben poğaça ve çayı hallettim.
Kafalarıyla onaylayıp kahvaltıyı hazırlamaya başladılar.

V: Ruana o içtiğin ne?

RUANA: Çay.dedim gülümseyerek.

J HOPE: O ne peki?

Kızlarla gülmeye başladık.

YASEMİN: Tatlım şuan anlatsakda anlayamazsınız ama size de bir bardak koyalım deneyin bakalım.

RUANA: Tatlım mı?

YASEMİN: Dön önüne be!

Gülerek önüme döndüm. Kızlar da zaten masayı kurmuşlardı çocuklar çayları içerken kendilerinden geçiyorlardı yok hayır resmen çayla aşk yaşıyorlardı.

JK: Ruana dün gece dinlediğin şarkıyı beğendim...

RUANA: Hangi şarkıyı?

JK: Iıı bilmiyorum haha ama dinletebilirim 1 dakika.

Diyip telefonunu çıkarıp Nimet Nimet şarkısını açtı.

RUANA: Sen bunu nerden biliyorsun? Dedim gülerek.

JK: Dün gece seni kucağımda yukarıya çı.

Herkes birden ooooo demeye başladı gülerek. O an jk' a öldürücü bir bakış attım.

JK: Sandığınız gibi değil Ruana dün gece salonda uyuya kalmış bende onu kucaklayıp yatağına yatırdım ve aşağı inip koltukta yattım işte telefonunda o zaman gördüm şarkının adını ve bende indirdim telefonuma.

RUANA: Beğenmene sevindim çok severim ben bu şarkıyı.

JK: Anlamadığım için neyden bahsettiğini bilmiyorum... acaba çevirebilir misin?

RUANA: Tabi ki..

Yerimde saydım bak kalbim karıştırır aklımı.
Tenimde nemlik var elimde yaş gibi anladım.
Ansızın gözgöze geldim bir bak,bakışları nimet nimet.
Kim bilir belki de peşinde kimler kimler var.

Aklımı aldın sen ver geri nolur nolur.
Yardım et yarab sen gözleri boncuk boncuk.
Saçları bal rengi yanakları allana allana
Tatlı mı tatlı ah kalbimi ver geri boşluk var.

Aah dert başa vurdu bi gülmedim halen ah.
Dargınım düşlere olmadı hiç biri ah.
A-ha yorma.

Erdemi yansır taş çatlatır nazlı mı nazlı bi kalp.
Sardırır tütünü çakmağı yak başladı kabusum sil baştan.

Ansızın gözgöze geldim bir bak,bakışları nimet nimet.
Kim bilir belki de peşinde kimler kimler var.

Aklımı aldın sen ver geri nolur nolur.
Yardım et yarab sen gözleri boncuk boncuk.
Saçları bal rengi yanakları allana allana
Tatlı mı tatlı ah kalbimi ver geri boşluk var.

Beni özleminle değil
Beni sözlerinle değil
Tutup ellerinle beni,gözlerinde deli et.

Aklımı aldın sen ver geri nolur nolur.
Yardım et yarab sen gözleri boncuk boncuk.
Saçları bal rengi yanakları allana allana
Tatlı mı tatlı ah kalbimi ver geri boşluk var.

Bu kadar anlamı bu...

Hepsi öylesine bakıyordu ama jk daha bir farklı bakıyordu sanki...

Masadan kalkıp ortalığı topladık ve bahçeye çıktık kahveleri içerken sohbet ediyorduk Arfa ve Rm çok yakınlardı sadece onlar değil diğer hepsi birbirine çok yakındı ama biz değil... neden biz bu kadar yakın olamıyorduk neden mesafe oluyordu bilmiyorum ama beni kendine çekiyordu istemsizce... üzülmek istemiyordum sonuçta o dünyaca ünlü bir yıldız ben ise sıradan bir kız 2 ay sonra geri dönüp hayatına devam edecek... ben bunları düşünürken jk' unda bana baktığını fark ettim yanıma gelip oturdu ve uzun uzun gözlerime baktı sonra elini yanağıma koyup hafifçe okşadı kulağıma yaklaşıp

JK: Dün gece dediklerim için özürdilerim beni affeder misin?

RUANA: Sorun değil... affettim.

sevinçle yanağıma yaklaşıp narince öptü evet evet öptü...

Kalbim duracak... neden nefes alış verişim hızlandı ki şimdi bayılacam.
Hayır hayır kendine gel kızım kendine gel... gözlerimi açtığım da yanağımdan uzaklaşan o eşsiz gülüşüyle derin gözleriyle bana bakan bir jk vardı...

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN....😄😄😄😄😄😄😄😄😄🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

DYNAMİTE (RUANA & JUNGKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin