HERKESE MERHABA ARKADAŞLAR BUGÜN FİNAL GÜNÜ (YUKARDAKİ MEDYAYI LÜTFEN BELLİ BİR BÖLÜMDE DİNLEMEYE BAŞLAYIN) HADİ BAŞLAYALIM..🤗🤗🤗🤗🤗
15 GÜN SONRA...
RUANA'NIN GELİNĞİ
RUANA'NIN SAÇI
RUANA'NIN MAKYAJI
Aynada kendime bakarken tüm yaşadıklarımız gelmişti gözümün önüne... elimi karnıma koyup tebessüm ettim. Kapı açılınca başımı arkaya çevirdim ve Jk' u görmemle gülümsemem daha da büyümüştü.
Bana büyülenmiş gibi bakıyordu. Cok yakışıklı olmuştu hala inanamıyordum onunla evleneceğime. Yanıma yaklaştı ve elini yanağıma koyup okşamaya başladı.
JK: Melek gibi olmuşsun. Nasıl oluyor da beni her seferinde kendine daha da aşık etmeyi basarıyorsun... dedi burnumu sıkarak.
RUANA: JK yapmaa zaten çok heycanlıyım..offf...
JK: ben heycanını alabilirim... dedi tek kaşını kaldırarak.
Ellerimi boynuna dolayıp.
RUANA: al bakalım... dedim p*ç smile ararak..
Bana doğru eğildi ve dudaklarımı öpmeye başladı. Bu inanılmaz hala kalbim her öpüşün de yerinden çıkacak gibi atıyor.
"AAAAA... BIRAK KIZI JK RUJUNU BOZACAKSIN"
Birbirimizden ayrılıp sesin geldiği yöne baktık ellerini göğsünde bağlayıp tek kaşını kaldırmış ve ayağıyla yeri pat patlayan Arfa'yı gördük. Ve kahkaha atmaya başladık.
ARFA: Hadi herkes sizi bekliyor.
Tamam diyip kapıya yöneldik ama bir anda kasıklarıma vuran ağrı ile durdum.
JK: Bebeğim iyi misin?
RUANA: E-evet iyiy-aahhh iyiyim.
JK : Hadi hastahaneye gidelim.
RUANA: IIIHHH !! hayır hemen bu iş bitsin hadi. HADİ!!
(ARKADAŞLAR İŞTE BURADA ŞARKIYI AÇMANIZI ÖNERİRİM ÇOK EĞLENCELİ OLACAK)
Hızlıca yürümemizden bizimkiler ne olduğunu anlamışlardı. Hemen yerlerimizi alıp papazı dinlemeden yeminlerimizi ettik yüzüğü taktık ve jk'un da beni öpmesiyle foşşş diye bir su sesiyle ikimizin de gözleri açıldı.
JK: Eyvahhh!!
RUANA: JK GELİYO GELİYO GELİYO GELİ-AAAAHHHH!!!!
JK şok olmuş ve kitlenmişti Rm kafasına bir tokat patlatmış ve beni kucaklamıştı. Hemen arabaya binip hastaneye yol aldık sürücü koltuğun da Rm onun yanında Jk arkada ortada ben sağımda jimin solumda ise Arfa vardı diğerleri başka arba ile geliyorlardı...
RUANA: ÇOOK ACIYOOORRR AAAAAHHHH!!!
JİMİN: RUANA RUANA DERİN DERİN NEFES AL BAK BÖYLE HU HU HU HU HU... ELİMİ ELİMİ TUT HADİ.
RUANA: TA-TAMAM AHH HU HU HU HU IIIIHHHH!!!
JİMİN: AAAAAAHHH RUANA BIRAK ELİMİ UUFFFF...
RM: JK!! JK!! KENDİNE GEL HADİ BİRAZDAN KIZINIZI ALACAKSINIZ KUCAĞINIZA.
Arabadan inip beni kucakladılar ve hastahane kapısından içeri girdik beni bir tekerlekli sandalyeye oturtup götürmeye başladılar herkes bize bakıyordu.
5 SAAT SONRA...
DK:HADİ RUANA IKIN!
RUANA: IIIIIIIIIIIIIHHHH!!!
JK: HADİ MELEĞİM AZ KALDI HADİ.
RUANA: SUUSSS!!! HEPSİ SENİN YÜZÜNDEEEEEEEEENNN EBENİ SİKİCEM JK ÇOK ACIYOOOOOOORRR!!
JK: AAAAAHHHH!!! AŞKIM DİŞLERİNİ RESMEN ELİME GEÇİRDİN HADİ YAPABİLİRSİN ÇOK KOLAY.
RUANA: NAAHH KOLAY BEBEK LAN BU BEBEK IIIIIIIHHHHHH!!
DK: HADİ RUANA KAFASINI GÖRÜNDÜ DAHA BÜYÜK IKINMAN GEREK
JK: GERÇEKTEN Mİ? BAKİYİM
RUANA: SAKIN!!! KAFANI KOPARTIRIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAHHHH!!!!!
Bu andan sonra bir rahatlama olmuştu bütün ağrılarım gitmişti kulaklarıma o ses doluyordu.
Kucağıma almamla ona aşık olmuştum elleri yanakları dudakları çenesi burnu minicikti. Jk'a baktığım da ağlıyordu mutluluktan. Kızımızın kafasına bir öpücük kondurduktan sonra bana yönelip dudaklarıma bütün sıcaklığını ve sevgisini vermişti...
JK: Seni çok seviyorum ANNE...
RUANA: Ben daha çok BABA....
Şu an karşımdaki sallanan koltukta uyuyan yakışıklıma ve kucağında mışıl mışıl uyuyan bebeğime bakıyorum. Çok tatlı duruyorlar ve Jk gerçekten harika bir baba...Artık bir aile olmuştuk. Onu çok seviyorum ve sonsuza kadar da seveceğim...
EVET ARKADAŞLAR FİNALİMİZİDE YAPTIK UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUM ATMAYI VE OY KULLANMAYI UNUTMAYIN HOŞÇAKALIN...😘😘😘😘🤗🤗🤗🤗🤗🤗😄😄😄😄😄😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DYNAMİTE (RUANA & JUNGKOOK)
RomanceDünyaca ünlü BTS gurubunun youtube'da gördüğü bir video ile Türkiye 'de başlayan macerası ve aralarından birinin bir Türk kızına hissettiği duyguları anlamaya çalışması...