8.BÖLÜM

36 2 0
                                    

EVET ARKADAŞLAR FİNALE SON BİR BÖLÜM ÜTFEN OYLAMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN UMARIM BEĞENİRSİNİZ😄😄😄😄😄 (AYTICA YUKARIDAKİ  VİDEO İLE OKUYUN ÇÜNKÜ RUANA'NIN SÖYLEYİP YOUTUBE KOYDUĞU BİR ŞARKI ÖYLE DÜŞÜNÜN)

3 AY SONRA.....JUNGKOOK'DAN....

Telefonumdaki ekrana bakarken hafif hem acı hem özlem karışımı bir tebessüm ettim...Onu çok özlüyorum kalbimden, beynimden çıkaramıyorum onu...

RURU KANALINDAN STAY WHİT ME....

TElefonuma gelen youtube bilidirimiyle hemen tıkladım çünkü bu Ruana'nın kanalıydı yeni video koymuştu hemen açıp dınlemeye başladım...

JK: Meleğimm... yine çok güzel söylemişsin... seni o kadar çok özledim ki  gözlerine, sıcak nefesine, gülüşüne, kalbine o kadar çok ihtiyacım varki... neden böyle olduk anlayamıyorum... biz çok güzeldik bizdik çünkü ilk defa böyle hissetmiştim...  neden çıkaramıyorum seni aklımdan? Neden gidemiyorsun kalbimden? Neden acı çektiriyorsun bana?

Yanağımdan süzülen sıcaklıkla ağladığımı farkettim ve artık kendimi tutamadım güçlü görünmeye çalışmayacaktım sessiz hıçkırıklarım zamanla isyana dönmüştü... kapının açılmasıyla bana sarılan bir çift kol hissettim gözlerimi açtığım da Rm' de benimle ağlıyordu...

JK: Ç-ÇOK ACI- ACIYOR HYUNG DAYANAMIYORUM...

RM: BİLİYORUM AMA DAYANMAK ZORUNDASIN UNUTMALISIN ONU ARTIK JK.

JK: YAPAMIYORUM HYUNG... ONSUZ NEFES BİLE ALAMIYORUM. KALBİM ATMIYOR, CİĞERLERİM NEFES ALAMIYOR, GÖZLERİM GÖRMÜYOR, KULAKLARIM DUYMUYOR...ONSUZ BEN BİR HİÇİM...

RM: ANLADIM... HADİ BİRAZ SAKİNLEŞ ARTIK...

RUANA'DAN....

ARFA: Yaaa inanamıyorum şuna bak Ruana nasıl kıpırdıyor...

DK: Kalp atışlarını duymak ister
misiniz?

RUANA: Evet lütfen...

İşte bu ses benim için dünyanın hem en güzel hem de en acı sesiydi. Nasıl oluyorduda bir ses gülerken ağlamama sebep olabiliyordu?
Evet... hamileydim... bizim bir parçamız olacaktı sevgilim... belki senin özlemini onunla dindirebilirim bilmiyorum ama tek bildiğim seni de bebeğimizide sonsuza kadar çok seveceğimdi... ikinizi de çok seviyorum...

Eve geldiğim de kızlar beni koltuğa oturtup bana merakla bakıyorlardı...

RUANA: Bebeğim oldukça sağlıklı 3.5 aylık 2 hafta sonra tekrar kontrole gidicem hem de cinsiyetini öğrenicem..

YASEMİN: YAAAA TEYZE OLUYORUZ...diyip bana sarıldı ardından diğerleride bize sarılıp bir sevgi yumağı oluşturmuştuk tam o anda keşke sevgilim de burda olsaydı diye düşünüp elimi karnıma koymuştum istemsizce ağladığımı farketmiştim...

ARFA: Neden ağlıyorsun güzelim bak bebeğinde sağlıklı?

RUANA: Keşke... keşke oda burda olsaydı... keşke oda bunlara şahit olsaydı....

Öylece sarılarak kalmıştık yetmiyordu hiçbirşey onun yokluğunu doldurmaya yetmiyordu... hiçbirşey onsuzluğun acısını dindirmiyordu... ama onun için yapmıştım bunu o ve diğerleri için...

JUNGKOOK'DAN...

Sabah erken kalkıp şirkete gelmiştik. Konser için dans kareografisini çalışacaktık. Yaklaşık 5 saatlik bir çalışmadan sonra ara vermiştik yere çöküp telefonumu aldım ve meleğimin söylediği şarkıyı tekrar açıp dinliyordum onun melek yüzünü gorebildiğim tek şey bu videolardı...

DYNAMİTE (RUANA & JUNGKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin