MERHABA ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM GELDİİİ....
YUKARIYA EKLEMİŞ OLDUĞUM MEDYAYI HİKAYENİN BİR BÖLÜMÜNDE DİNLEMENİZİ İSTİYORUM İYİ OKUMALAR...😄😄😄😄😄BTS geleli 2 hafta olmuştu bu 2 hafta içinde Antalya'nın heryerini gezdirmiştik onlara çok eğleniyorduk...
Arfa ve Rm bu süre içinde çok yakınlaşmışlardı el ele dolaşıyorlar ve her fırsatta birbirlerine öpücük konduruyorlardı.
J hope ve Yasemin sevgili degiller ama sevgili gibiler sanki j hope sürekli kekeliyor onunla konuşurken hahaha çok tatlı yaa...
Jimin ve Pamira hep beraber takılıyorlar beraber dans edip prova yapıyorlar Pamira'yı mutlu görmek beni de mutlu ediyor...
V ve Mira arada inat gidiyorlar birbirlerine ama kazanan taraf hep Mira oluyor...
Suga ve Güneş akşama kadar malak gibi uyuyorlar tam tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş misali...
Jin ve Nefes mutfaktan hiç çıkmıyorlar Nefes Jin'e Türk yemeklerini öğretiyor Jin işi kapmış olacakki yemekleri bazen o yapıyor...
Bize gelirsek... hala bizim aramızda mesafe var arkadaş gibi ama bunu istiyor muyum bilmiyorum... yani arkadaş gibi olmayı... bana karşı neden çok soğuk olduğunu bilmiyorum... aklımda onu çıkaramıyorum....
Odadan çıkıp aşağıya salona indim herkes ordaydı...
RUANA:kızlar ben alt kata iniyorum.
YASEMİN: Ne yapacaksın alt katta?
RUANA: Kayıt yapıcam ya canım sıkıldı.
GÜNEŞ: Ya bıraksana kızı bebek mi o?
MİRA: Sen git canım... SİZDE HEMEN KALKIN EVİ TOPLAYIN HEP BEN Mİ TOPLİCAM YAA!!!
Alt kata inip kayıt stüdyosuna indim ve alıstırma yapmaya başladım.
yarım saattir hala alıştırma yapıyordum ama sesimi ayarlayamıyordum...
RUANA: we don't talk anymore,
We don't talk anymore,
We don't talk anymore like we... kahretsin niye olmuyo bu yaa... delirecem şimdi..."İstersen sana yardım edebilirim"
Arkamı döndüğümde Jk hafif piç tebessümüyle duruyordu.
RUANA: Gerek yok sağol..
JK: Sadece yardım etmek istemiştim yoksa bende meraklı değilim karga sesine...
RUANA: SENİ...SENİ KENDİNİ BEĞENMİŞ UKALA...
JK: BENMİ? BENMİYİM KENDİNİ BEĞENMİŞ UKALA HAA.. BANA KARŞI BİR SICAK BİR SOĞUK DAVRANAN SENSİN...
RUANA: BANA SESİNİ YÜKSELTME... SALAK...
JK: BEN MİYİM SALAK? diyip üzerime doğru yürümeye başladı...
RUANA: Jk ne yapıyorsun?
Jk keskin bakışları, gergin çenesi ve yunan heykeli gibi vücuduyla üzerime doğru gelirken ben geri geri gidiyordum. Kalbim yine yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Nefesim düzensizleşmişti yanıma yaklaştı ve kulağıma eğildi nefesini boynumda hissedebiliyordum tüylerim diken diken olmuştu. Konuşmaya başladığında istemsizce gözlerimi kapatmıştım.
JK: Sadece yardım etmek istemiştim tartışmak değil... Ruana... beni bir mıknatıs gibi kendine çekiyorsun bunu nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama sadece sen konuşurken bile kendimi kaybediyorum... Ruana... şey galiba ben se...
RUANA: Hadi bana yardım et...
JK: NE!!! Sen ciddi misin? Ben bur...
RUANA: Neyse hadi gel...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DYNAMİTE (RUANA & JUNGKOOK)
RomanceDünyaca ünlü BTS gurubunun youtube'da gördüğü bir video ile Türkiye 'de başlayan macerası ve aralarından birinin bir Türk kızına hissettiği duyguları anlamaya çalışması...