~Bölüm 1-Tanışma~

8.8K 229 251
                                    

Hogwarts'a ilk defa giriş yapmıştım.
Koridorda yürürken beyaz-sarı saçları olan,mavi gözlü bir çocuk bana doğru yürüyordu.
Yanımdan geçerken omzumdan tutup kulağıma doğru "demek sen yeni kızsın ha" diye fısıldadı.
Ve bana şu şekilde bakmaya başladı.

"Sen kimsin?"diye şaşkın bir ifadeyle yanıtladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen kimsin?"diye şaşkın bir ifadeyle yanıtladım.
"Bunu bilmene gerek yok sadece benimle gel"dedi.
"Peki"dedikten sonra onun arkasından yürümeye başladım.
Beni boş bir sınıfa götürdü.Hala neler olduğunu anlayamamıştım.
"Neden buradayı-"diyecekken beni bir anda belimden tutup kendine çekti ve "fazla güzelsin biliyorsun dimi?"dediği anda yüzüm kızardı.
Ne olduğunu anlamama fırsat vermeden beni çenemden yukarı kaldırıp öptü.
Ne olduğunu anlamadığım bir duygu içerisindeydim.
Geriye doğru çekilmeye çalışsamda başaramamıştım.
O,göz kırptıktan sonra hızlıca odadan çıktı.
Yaşadığım şoktan dolayı yerimden dahi kıpırdayamıyordum.
Ne olduğunu tam olarak anlamasamda-
dersime yetişmek için bende odadan çıktım.
Derslerim sona erdiğinde slytherin ortak salonuna doğru yürümeye başladım.
Salona adımımı attığımda karşımdaki koltukta arkadaşları ile beraber oturuyordu.
Ona ne kadar görünmemeye çalışsamda beni farketti.
Yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.

Hızlı adımlarla kızlar yatakhanesine doğru yürüdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızlı adımlarla kızlar yatakhanesine doğru yürüdüm.Yatağa yattığım anda yorgunluktan uyuyakalmıştım.Ertesi gün ilk dersime yetişmek için erkenden kalkıp hazırlandım.
Dersim için sınıfa girdiğimde sınıfta sadece o vardı.Boş sıralardan birine oturdum.
Kitaplarımı çıkarırken yanıma gelip oturdu.
"Ben Draco,Draco Malfoy"diye ekledi.
"B-bende Sanem"
"İsminde senin gibi güzel:)"
Yüzümde bir gülümseme oluştu,utanmıştım.
Biz konuşurken öğrenciler ve Profesör Snape sınıfa girmişti bile.
Ders bitiminde Draco elime bir kağıt parçası tutuşturup sınıftan ayrıldı.
"Benimle slytherin ortak salonunda buluş
-Draco"
Sınıftan çıktım ve ortak salona doğru yürümeye başladım.
Salona girdiğimde Draco beni bekliyordu.
Yanına doğru yürüdüm,gülümseyerek beni izliyordu.
Ona neler olduğunu bana neden öyle baktığını sorduğumda ise şu cevabı aldım "sadece bir insanın nasıl bu kadar güzel olabileceğini anlamaya çalışıyorum"
Yüzüm kızarmıştı,bir insan bana daha önce hiç bu kadar güzel şeyler söylememişti.
Kulağıma yaklaşıp "senin hakkında daha çok şey bilmek istiyorum"diye fısıldadı.
"O zaman gel de öğreteyim"diye cevap verdim.
Birbirimize çok yakındık,onu öpmemek zor duruyordum.Ellerini belime koydu ve gözlerimin içine bakmaya başladı.
Artık dayanamayıp onu öpmeye başladım,bana karşılık vermişti.
Draco'nun gözünden;
Beni bir anda öpmeye başlamıştı,istekli bir şekilde ona karşılık verdim.Onu duvara yasladım.
Onu öpmeyi bırakmamıştım ta ki Pansy'nin bizi izlediğini farkedene kadar.

Bölüm sonu...

Umarım beğenmişsinizdir.
Günde 1 veya 2 bölğm atılacaktır..
Sol alttan oylamayı unutmayınn💕

Draco ile hayal et🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin