~Bölüm 2 Yakınlaşma~

4.4K 131 49
                                    

Pansy'e sinirli bir bakış attım.
Sanem'e "beni burada bekle"dedim ve Pansy'e doğru yürüdüm.
Çok kızgındım ona bağırmaya başladım ve hemen dışarı çıkacağını yoksa ona neler olabileceğini hayal bile edemeyeceğini söyledim.Pansy'yi yolladıktan sonra tekrardan Sanemin yanına döndüm.
"Derse geç kalmayalım"dedikten sonra onun elimden tuttum ve sınıfa beraber girdik.
Sanem'in gözünden;
O günden sonra Hogwarts'ta dedikodular yayılmaya başlamıştı,herkes Draco ve benim sevgili olduğumuzu sanıyordu.
Bunu çokta kafama takmayıp derse girmeye karar verdim,sınıfa girdiğimde fısıltılar çoğaldı.
Ayrıca o dersimiz Draco ile beraberdi.
Dersin ortasında Draco bana kuş şeklinde kıvrılmış bir kağıt yolladı.

Dersin ortasında Draco bana kuş şeklinde kıvrılmış bir kağıt yolladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kağıtta "Yarınki geziye benimle beraber gelir misin:)"yazıyordu.
Evet anlamında kafamı salladım.
Tüm derslerim bittiğinde arkadaşlarım ile buluşup biraz vakit geçirdik.
Ardından yatakhaneye doğru ilerlerken koridorda beni bir çocuk durdurdu,bu çocuk Gryffindorların sınıf başkanıydı.
"Draco ile çıkıyor musunuz?"diye sordu.
"Bu seni ilgilendirmez"diye cevap verdim.
"Sakin ol küçük hanım sadece bir soruydu"diye cevap verdi.
Tam o sırada koridorun başından bizi izleyen Draco'yu gördüm.
Yanına gittim.
Draco'nun gözünden;
Koridordan geçerken Sanem'in kolunu birini tuttuğunu gördüm.
Onlara doğru yaklaşıp olan biteni izlemeye başladım.
Sanem'in sinirlendiğini görünce onlara doğru yürüyecektim ki O bana doğru gelmeye başladı.
Neler olup bittiğini sordum.
Bana "Yatakhaneye doğru giderken kolumu tuttu ve 'Draco ile sevgili misiniz?' diye sordu
bende ona seni ilgilendirmez şeklinde cevap verdim"dedi.
Bende ona sorun olmadığını isterse onu yatakhaneye bırakabileceğimi söyledim.
"Olur:)"diye cevap verdi,onu kızlar yatakhanesine bıraktım.

Sanem'in gözünden;
Gezi olduğundan dolayı bugünde erkenden kalktım.Hazırlanıp odadan çıkarken gezi için beni bekleyen Draco'yu gördüm.
Yanına doğru gittim.
Konuşarak gezi alanına doğru yürümeye başladık,okuldaki neredeyse herkes bize bakıyordu.
Draco "önünüze dönsenize sizi ahmaklar"diye bağırdı.
Hogsmeade'ye gelmiştik,dükkanları dolaşırken Draco bana birşey sormak istediğini söyledi.
Bende onu dinlediğimi söyledim.

Draco'nun gözünden;
Sanem'in elini tuttum ve "Senden gerçekten çok hoşlanıyorum,eğer sende benle aynı hisleri paylaşıyorsan benimle çıkar mısın?"dedim.
Heyecanla "Evett"diyip dudaklarıma yapıştı.
Elimi omzuna koydum  ve yürümeye devam ettik.Biraz daha Hogsmeade'de gezindikten sonra Hogwarts'a geri döndük.

Sanem'in gözünden;
Draco beni geziden sonra yatakhaneye bıraktı.
Ama o anı düşünmekten uyuyamıyordum,Draco'yu da düşünmeden bir saniye bile duramıyordum.
Draco'yu düşünürken uyuya kalmıştım.
Uyandığımda yanımda Draco'yu gördüm.
Ona buraya nasıl girdiğini sordum "sen bunu boşver hadi çabuk hazırlan derse geç kalıyoruz"dedi.
Giyinmek için Draco'dan  gözünü kapamasını istedim,bana güldü ve arkasını döndü.
Üstümü değiştirdikten sonra beraber sınıfa girdik,Draco ile bu dersimiz farklı olduğu için yanağımdan öpüp bana veda etti.
Ders bittiğinde Draco'yu bulmak için sınıftan çıktım.Ve sihir tarihi sınıfının önüne gittim,Draco oradaydı.Yanıma geldi ve bana "Seni bir yere götürmek istiyorum olur mu:)"dedi.
Bende "Tabiki"diye cevap verdim.
Bana o herzamanki gibi tatlı bir şekilde gülümsedikten sonra "peki o zaman,benimle gel"dedi.
Elimi tuttu ve yürümeye başladık.Gözümü ondan alamıyordum bir tek bana mı öyle geliyordu yoksa o gerçekten mükemmel miydi?
Beraber boş ve karanlık bir sınıfa girdik.
Draco sınıfın ışıklarını açtı,sınıf özenli bir şekilde mum ve gül yapraklarıyla süslenmişti.
Draco'ya gülerek "Bu kadar romantik olduğunu bilmiyordum Malfoy"dedim.
Bana baktı ve "yoksa beğenmedin mi?"dedi.
"Tabikide beğendim,saçmalama gerçekten mükemmel aynı senin gibi"dedim.
Ellerimi tuttu ve "beni gerçekten seviyor musun?"dedi.
Ona bakarak "sence? Tabiki seviyorum aptal"dedim ve onu yanağından öptüm.
Ama o beni bırakmayıp dudağımdan öpmeye başladı,kendimi geri çekmedim ona karşılık verdim.
Bu anın gerçek olduğuna inanamıyordum.
Draco beni duvara doğru ittirdi,beni baştan aşağı süzdü gülümsedi ve öpmeye devam etti.
Öpmeyi kesti ve "elimi tut"dedi.
Elini tuttum sınıftan çıktık beni erkekler yatakhanesine götürmüştü.
İçeride bizden başka kimse yoktu.
Draco tekrardan beni öpmeye başladı.
İkimizde daha erken olduğunu biliyorduk ama kendimizide durduramıyorduk.
Draco en sonunda durdu,beraber yatağına çıktık ve uzandık.

Draco "bu gece benimle burada kalır mısın?"diye fısıldadı.
"Ya bizi görürlerse"dedim.
"Sen o kısmını kafana takma,sadece benimle kal"dedi.
Bende "peki"diye cevap verdim.
Uykum gelmeye başlamıştı,Draco'nun kolları arasında uyuya kalmamak mümkün değildi,sıcak ve rahattılar ama bir yandan da buz gibiydiler.
Draco'yu düşünürken uyuyakalmıştım.
Uyandığımda yanımda yatıyordu,çok tatlıydı onu öpmemek için zor duruyordum.
Saate baktığımda ilk derse geç kaldığımızı gördüm,hemen Draco'yu yanağından öptüm ve "uyan bakalım yakışıklı"diye kulağına fısıldadım.
Gözlerini açtı ve gülümseyerek bakmaya başladı,bende "hadi ama bunun şuan sırası değil kalk hadi"dedim.Cübbemi giydim ve hazırlandım.
Beraber sınıfa doğru yürümeye başladık.
Draco beni sınıfıma bıraktı ve kendi sınıfına doğru yürümeye başladı.
Ders bitiminde Draco'nun yanına yürümeye başladım.
Sınıfa girdiğimde Draco'nun yanında Pansy vardı onu öpmeye başladı,Draco kendini bir anda geri çekti.
Sınıftan çıktım gözlerim dolmuştu,kızlar tuvaletine doğru yürümeye başladım.
Arkamda beni yakalamaya çalışan Draco'yu gördüm.
Draco'nun Gözünden;
Pansy beni zorla öpmüştü,bizi öyle gören Sanem'in peşinden koşuyordum.
Yakaladım ve onu kendime doğru çevirdim.
"Bak gerçekten ben istemedim o aptal Pansy beni zorla öptü yemin ederim."
"O pis sürtüğü bitireceğim"diyerek Pansy'nin yanına koşmaya başladı.
Arkasından onu tekrar yakalamaya çalışıyordum.
Onları gördüğümde Pansy ile kavga ediyorlardı.
P-Draco seni aldatıyor hemde benimle inanmıyorsan kendisine sorabilirsin.
Sanem bana doğru döndü ve "Doğru mu Draco"sordu.

Bölüm sonu..

Umarım beğenmişsinizdirr..💕

Yeni bölüm en geç 2 güne gelecektir..

Oylamayı unutmayııın

Draco ile hayal et🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin