Kamptan döneli 2 hafta olmuştu,derslerimiz yoğundu ama yinede Draco ile oldukça fazla vakit geçiriyorduk.
Artık Voldemort yoktu bu yüzden strestsiz bir şekilde yaşayabiliyorduk.
————————2 sene sonra———————-
Hogwarts'ta ki son yılımızdı herkesi çok özleyecektim.
Son yılımızın dolu dolu geçmesi için çabalıyorduk haftada 2 kez parti veriyorduk,toplanıp beraber piknik yapıyorduk,hatta beraber yasak ormana bile giriyorduk.
Ocak ayında olduğumuz için hava epey soğuktu,Hermione ile beraber bir yerde sıcak çikolata içmeye karar verdik.
Sohbet ederken saatin 10 olduğunu farkettim.
"Hermione ben artık gidiyim Draco beni bekliyordur"dedim.
"Peki o zaman yarın görüşürüz"
"Görüşürüz"dedim ve Hogwarts'a yürümeye başladım.
————————————————————————
Odaya girdiğimde Draco içeride değildi fakat yatağın üstünde kalp şeklinde küçük bir kağıt parçası duruyordu.
Gidip kağıt parçasını elime aldım ve okumaya başladım.Saat 11 olmuştu yavaş yavaş toparlanıp Hermione'ye veda ettim.
Odaya çıkıp yanıma birkaç kıyafet ve gerekli bazı şeyleri aldım ve odadan çıktım.
Büyük Salon'un önüne gelmiştim fakat Draco'yu daha görememiştim.
Yavaşça arkamdan biri sarıldı,bu kişinin Draco olduğunu farkettikten sonra arkamı döndüm ve dudağını öptüm.
Birden elimi tuttu ve beni bir şöminenin önüne getirdi.
"Beraber uçuç tozuyla gideceğiz."dedi ve gülümsedi.
"3-2-1"
Gözlerimi açtığımda buzla kaplanmış bir gölün karşısında süslenmiş bir çadırın önünde duruyorduk.
"Fazla tatlısın biliyosun değil mi?"dedim ve dudağından öptüm.
"Senin kadar değil"dedi ve gülümsedi.
Beraber biraz sohbet ettikten baya üşümeye başlamıştım.
Üstümde bu elbise vardı;"Üşüdüysen sarılabilirsin görmüyomusun karşındayım"dedi.
Yavaşça kafamı göğsüne yaslayıp sarılmaya başladım.
Draco kalkıp radyodan balomuzda çalan şarkıyı açmıştı.
Duygusallıktan göz yaşlarımı tutamıyordum.
Şarkı bittiği anda Draco önümde yavaşça dizlerinin önüne çöktü ve gözlerimin içine bakarak "Sonsuza kadar seni hiç yalnız bırakmama izin verir misin?"dedi gülümseyerek.(asla internetten bakmadım😌)
"Eveet"diye bağırdım.
Mutluluktan göz yaşlarımı tutamıyordum.
Draco yavaşça yüzüğü parmağıma taktı.
"Seni seviyorum,sonsuza kadar"
"Sonsuza kadar"Bölüm ve hikaye sonuuu..
Diğer hikayede daha detaylı bir final yapacağım için bu finali uzatmak istemedim.
Bu arada yeni hikaye başka bir hesaptan olacak takip ederseniz sevinirimm💕
@sanemalfoy
Hikaye üste yazdığım hesaptan yapılacaktır teşekkürlerr🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco ile hayal et🍏
RomansaHayal et hikayesidir. Bölümler birbirine bağlıdır!! Bölümlerde S/İ yani "senin ismin" kullanmadım bence kafa karıştırıcı oluyor oradaki karakter yerine kendi isminizikoyabilirsinizz!✨