- Все още не е късно да се откажем от тази тъпа идея. - промърмори Конън.
- Мислех, че вече сме се разбрали за това. - засмя се Кендъл и го фрасна по ръката.
- И какъв е планът, отново? - попита Гейб. Както винаги не разбрал. Макар и винаги с нас, Гейб редовно беше ни чул, ни разбрал. Той имаше къса тъмна коса, тъмни очи и една самотна трапчинка на лявата буза.
- Много е прост. Вдигаме скандал, за това, че не искаме да ни набутват на Земята, те ни изпращат там, където са запратили Кевин, намираме го и се махаме.
- Уау, направо виждам как ще стане тази работа. - саркастично каза Конън. Конън много приличаше на брат си външно. И двамата имаха зелени очи и светла коса. Кевън беше малко по-нисък и много общителен. Обичаше купоните. По това нямаха нищо общо с Конън. Конън беше свит и държеше на спокойствието. - Хора, тази идея е много тъпа. Земята не е толкова лоша.
- Как можа да го кажеш, Конън? - отвърна Аманда. - Земята не е място за нас. Много бързо ще си навлечем проблеми.
- Е, вие. Не и аз. - пошегува се Конън. Макар и свит, с нас правеше всякакви простотии.
- Вижте, разбрахме се още снощи да го направим. Сега или никога! - заявих аз. По принцип лидерът на групата е Кендъл, поради много очевидни причини. Но исках и аз да покажа самоинициатива.
- Така те искам, Хейлс. Хайде! - изкрещя Кендъл.
Днес щяха да ни съобщят кога е изпращането ни на Земята. Бяхме се разбрали да изчакат до рождения ми ден и ето че днес беше денят. Депортирането беше неприятно нещо за всички.
Когато стигнахме до сградата, където се намира центърът за депортиране, малко ни хвана шубе.
- Ами, ако не стане. - казах аз плахо.
- Е браво. От теб не го очаквах! - отговори Аманда.
А би трябвало. Макар и да обичам приключенията, тази идея ме плашеше. Аманда застана до мен и ме увери, че всичко ще е наред. С нея се познаваме от цяла вечност. Тя е блондинката на моята брюнетка хахаха. Има сини очи, също като моите и прекрасна усмивка. Малко по-висока е от мен и редовно ми го натяква.
- Хайде, пъзли, да влизаме. Нямаме много време. - заяви Кендъл.
Това място беше огромно. Имаше толкова много офиси, че свят да ти се завие. Центърът за депортиране беше само направо и Кендъл и Аманда водеха групата ни. Веднага щом стигнахме, Лукас, шефът на отдела депортиране, ни посрещна с усмивка.
- Е, време беше да се видим отново. Готови ли сте за новото си приключение? - попита той без да си има и на представа какво бяхме намислили.
- Нямаш си и на идея. - отвърнах му и всички се изсмяха.
YOU ARE READING
Ready or not
Science FictionДалеч във вселената има една планета, където живеят само деца. Там няма родители и възрастни хора. Децата живеят сами и са много щастливи. Но това не трае не е вечно. Когато навършат осемнадесет, те биват връщани на Земята. Пожелание или не. Но ког...