4.

5 1 0
                                    

Кендъл: Къде сте, бе? Чакам ви от десет минути!

Кендъл: Хора!

Кендъл: Ехоо! Отново ви чакам. Хайде размърдайте се! - тези съобщения ме събудиха. Бях заспала така дълбоко, че дори си бях проспала алармата. 

Идвам, идвам!

 Бях заспала с дрехите, така че направо излязох. Така наречената техника, с която разполагахме, бяха стари вещи от Земята. Моят телефон беше поне на десет години. Беше розов с една отхапана ябълка. Кой ги прави тия неща?

- Къде беше? Чакахме те, за да започнем? - попита ме Амбър, когато пристигнах.

- Извинявам се. Успах се! - измърморих и седнах на пейката.

- Е, време е да започваме! - каза Кендъл.

- И каква точно е първата ни задача? - обади се Гейб.

- Сега ще вдигнем малко шум. Ще привлечем вниманието на Лукас. И така няколко дни. Все едно сме на протест. И ще видим какво ще стане. - обясни му Аманда.

- И как предлагате да стане това? - попитах.

- В момента е два през нощта и всичко е тъмно и тихо. Само пазачът е буден. А след като той види, че вдигаме врява, ще се обади на Лукас. - каза Кендъл.

 Конън беше изкарал огромната си уредба и наду музиката. Стаята на пазача беше точно в началото на парка и за наше щастие той ни обърна внимание. 

- Какво правите тук по това време? - изкрещя един глас зад нас. Това беше Лукас. - Нали знаете, че трябва да сте си по къщите! 

- Лукас, приятел. - започна Кендъл. - Има ли как да се разберем и да не ходим на Земята?

- Това вече го чух веднъж. Няма да стане. Хайде, лягайте си! - каза Лукас заповедно.

- Няма да стане. - засмя се Конън.

- Започвате да ми лазите по нервите. Имате още малко време тук. Нека не го правим неприятно. - отвърна Лукас.

 След тези си думи той записа нещо в тефтера си, който, по незнайни причини, беше постоянно с него, и си замина.

- Хора, това е! - извиках, след като Лукас изчезна.

- За какво говориш? - попита ме Гейб.

- Тефтерът. Това е ключът. Вземем ли го ще разберем какво стана с Кевин, как да го открием и може би дори как да останем тук! - заявих гордо.

- Права си, Хейлс. Трябва да се доберем до този тефтер. - подкрепи ме Кендъл.

- Въпросът е, че за да го вземем, Лукас трябва да го е оставил някъде. А той е винаги с него. - каза Аманда.

- Ще го разсеем! И ще вземем тефтера. - бързо измънка Конън. - И мисля, че дори имам план. 



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ready or notWhere stories live. Discover now