- Sasuke? Csak nem megfagyott a vér ereidben? - nevetett fel a sötét alak.
-Ez csak egy vicc, szórakozol az elmémmel, te nem lehetsz... - válaszolta a kisebbik Uchiha értetlenkedő arccal de a szavába vágtak.
-Ki nem lehetek? Hinata? - hergelte a lány Sasukét.
-Igen, Hinata Narutoval van... láttam ahogy a fába.. - mondta Sasuke majd hirtelen megtorpant.
-Jajj drága Sasuke, hogy azzal a szép fejeddel milyen lassan tudsz gondolkodni! - felelte mosollyal az arccal a lány.
-Hol van Naruto? És Hinata? Sakura nem is halott igaz? - vetette oda a kérdéseket Sasuke dühösen.
- Nana, egyszerre csak egyet. Ki a legkedvesebb hármójuk közül neked? Nyugi költői kérdés de azért mond ki hangosan adok időt gondolkodni! - kérdezte gúnyosan a sötét alak akinek arca már nem Hinata külsejét öltötte.
-Élvezed, hogy kínzol? - kérdezett vissza a srác.
-Ha tudnád mennyire, na de halljam a nevet. - terelte vissza a témát a sötét arc.
-Hmm.. Sakura! - nyögte ki végül Sasuke, majd arra eszmélt hogy meg nyílt fölötte az ég és egy test zuhan felé.
-Sakura? Felelj kérlek, minden oké? - kérdezgette az eszméletlenül kezében heverő lányt Sasuke.
-Már el is felejtetted, hogy megölted? Hmm buta emberi érzés a szerelem, főleg hogy most elvesztetted az esélyt arra hogy a még két életben lévő személyt megmentsd. - nevetett fel az árny.
-Rohadj meg! Ezt meg hogy érted? - kérdezte a fiú összerándult arccal.
-Választhatsz még egy nevet, akit elvihetsz... A harmadik pedig itt marad. Új gazdatestnek pont jó lesz, nem gondolod? - válaszolta az árny majd az ujjaival mutatta, hogy várja a második nevet.
-Hinatát választom, Naruto megtudja védeni magát. Nem lesz a gazdatested! - jelentette ki magabiztosan a fiú, majd a következő pillanatban a fekete hajú lány már a karjaiban is volt.
YOU ARE READING
Naruto - Vöröslő szemek
FanfictionA történetben két új fiú érkezik a Konoha High Schoolba, ami egy bentlakásos iskola. A fiúk érkezése után furcsaságok, gyilkosságok, eltűnések sora veszi kezdetét... Ha érdekel akkor olvassátok el! 😊