11. Fejezet - A döntés súlya

197 14 9
                                    

-S-sasuke, k-kérlek ne tedd ezt... én vagyok az Sakura. - könyörgött a rózsaszín hajú lány, amikor a barátja a mellkasába nyúlt és a szívét markolta.

-Sakura, ártatlan embereket öltél meg. Ez már nem te vagy... elvesztetted az emberséged. - felelte a fekete hajú srác akinek szemeiben könnyek gyűltek.

-Nem, ígérem n-nem teszem többé... l-leállok. - dadogta a lány arcán rémület és fájdalom tükröződött.

-Ezek csak szavak Saku... Naruto és Hinata is bízott benned. - mutatott Sasuke a két barátjára akik a földön saját vérükkel bemocskolva haldokoltak.

 - mutatott Sasuke a két barátjára akik a földön saját vérükkel bemocskolva haldokoltak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-D-de ez nem az aminek l-látszik. K-kellett a vérük különben m-meghalok... - nyögte ki nehezen a lány miközben barátai felé nézett.

-Na és az, hogy ők meghalnak az neked nem számít? - vonta kérdőre dühösen a fekete hajú fiú a lányt.

-D-de, de... - kezdett bele a lány de a fiú közbevágott.

-Semmi de, ők a barátaid voltak de te feláldoztad őket saját magadért. Ez nem az a Sakura, aki megmentett engem a bátyámtól a vámpírok bálján. Az a lány önzetlenül vetette oda magát, hogy megmentsen. Az életét áldozta értem. Te nem az a lány vagy, akit annyira szerettem. - kiabált a fiú és még szorította a lány szívét, ami még mindig a markában volt.

A lány erre, felsikított a fájdalomtól majd lehunyta a szemeit. Amikor ismét kinyitotta, azok vérvörössé változtak.

-Öld meg, ezt a hitvány gazdatestet. - szólalt meg a lány de mintha nem is ő beszélt volna. A hangja mély volt és gonosz, szemében a gyilkolás vágy csillant.

-Ez meg mi? - értetlenkedett hirtelen az ismeretlen hang hallatán.

-Tedd meg, a kislánynak már úgy is mindegy... megettem belülről. Rajta a halál már csak segíthet. - felelte a gonosz hang.

Sasuke annyira összezavarodott, hogy barátai felé pillantott akik haldokoltak és kezdték elveszíteni eszméletüket. A szívét átjárta a harag és a fájdalom így egy gyors mozdulattal kitépte a lány szívét a mellkasából.
A lány hang nélkül csuklott össze a földön élettelenül. A fekete hajú fiú szeméből patagzani kezdtek a könnyek, majd barátaihoz szaladt és vérével gyorsan meggyógyította őket, legalábbis valamennyire.

-Hahaha, vámpírhoz képest milyen puhányok vagytok! És még, hogy ti vagytok az aranyvérűek akikben a megváltás csordogál. - nevetett egy ismerős hang a három fiatal felé.

Naruto, Hinata és Sasuke egyszerre fordultak meg de csak egy sötét köpenyes alakot láttak, akinek hosszú fekete haja eltakarta az arcát. Azon a hangon beszélt, mint az imént még Sakura.

-Ki vagy te? - kérdezte Naruto a sötét alakot.

-Hogy ki vagyok? Én vagyok a halál és félelem. Aki megmutatja, hogy mi az igazi fájdalom. - mondta az ismeretlen majd pár lépést közelebb lépett.

-Mit keresel itt? Mit akarsz? - vágta neki Sasuke.

-Hmm, az a földön heverő szerencsétlen a halálán volt miután megmentette a kis szerelmét mint te is mondtad pár perccel ezelőtt. Én pedig kaptam a lehetőségen, hogy a testébe költözzek. Csak tudjátok mi a baj? Hogy nagyon szeretem felfalni a gazdatestjeimet, szerencsétlen nagyon kezdett ellenem és még a vajákos Jiraya-t is felkereste, hogy segítsen neki. - magyarázta nevetve a sötét alak.

-Mit tettél Jiraya-samával? - kiáltott rá Hinata rémülten.

-Jajj, Jiraya, jiraya hát én ugyan semmit csak le van kötözve a lakásához közeli barlangban fejjel lefelé. Na meg minden sebből vérzik, ha azóta még ki nem folyt az utolsó csepp is belőle. - felelte a csuklyás mire Hinata már el is tűnt. Egyenesen Jiraya-hoz vette az irányt a barlangba remélve még életben találja.

Naruto és Sasuke szeme Sakurára tévedt, aki élettelenül hevert a földön hiszen Sasuke kitépte a szívét.

-Érdekel mi volt a kis barátotokkal? - nevette el magát a csuklyás majd felvette a lány kitépett földön heverő szívét és megnyalta.

Sasuke és Naruto gyomra felfordult a jelenet láttán, de azért érdekelte őket mit akar mondani az alak.

-Folytasd. - felelte Naruto idegesen.

-Szóval, amikor elbántam a kis varangymesteretekkel muszály volt valahogy megtörnöm a lányt ezért embereket gyilkoltattam vele és a vérüket itattam vele. Hiszen csak teremtett vámpír és mivel a drága bátyád már nem él, ez könnyen megtörte a lányt. Onnantól már szépen felfaltam belülről, csak az a rossz a gazdatestbe, hogy nehéz elhagyni. De te megkönnyítetted a dolgom hisz megölted szerencsétlent. - nevette el magát a sötét alak az eddiginél is jobban.

-Te szemét.. - horkant fel Sasuke. Nem bírta tovább és nekiesett a csuklyás alaknak.

-Tényleg azt hiszed, hogy meg tudsz ölni? - húzódott széles mosolyra a szája a csuklyásnak.

-Egyedül lehet nem, de ketten megfogunk. - vágta rá Naruto majd ő is nekiesett.

Keményen harcoltak, de az ismeretlent sehogy sem tudták legyőzni. Még a közelébe jutni is nehezen.

-Én a helyzetekben meggondolnám a dolgot. - szólalt meg hirtelen a csuklyás.

-Miért is? - kérdezte Sasuke idegesen.

-Hát, ha életben akarjátok tudni a kis barátnőtöket akkor nem ártana valakinek lehúznia a karóról. - felelte majd egy mozdulattal Hinatát mutatta.

-Ez egy hamis kép! Át akarsz vágni minket! - kiáltotta dühösen Naruto

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ez egy hamis kép! Át akarsz vágni minket! - kiáltotta dühösen Naruto.

-Ha ezt gondolod akkor maradj csak itt, meglátjuk mi lesz a csajjal fél óra múlva. - mondta nagy mosollyal a csuklyás alak.

Naruto ökölbe szorította a kezét, majd Sasukéra nézett aki csak bólintott. Ekkor a szőke hajú fiú eltűnt.

-Na és most mi a terved? Különválasztottál minket! - mondta gúnyosan Sasuke.

-Nem is vagy te olyan buta... - felelte a csuklyás alak.

-Te viszont gyáva vagy, másokban elősködsz mert saját magad nem mered megmutatni. - vágta rá Sasuke.

-Ha annyira látni akarod megmutatom, de utána meg kell hogy öljelek. - felelte az ismeretlen majd a kezével letolta magáról a csuklyát és kifésülte arcából a haját.

-E-ez nem lehet igaz? - futott ki a vér Sasuke egész testéből meglátván az ismeretlen valódi arcát.

*****
Bocsi srácok, ez most egy nagyon rövid rész lett de annál izgalmasabb szerintem. 😅😅 Remélem tetszeni fog nektek!

Naruto - Vöröslő szemekWhere stories live. Discover now