Sasuke meredten bámult maga elé az ismerős alak láttán és hirtelen megfagyott a vér az ereiben...
- E-ez nem lehet? Ez nem lehet ő? Vagy mégis? - kérdezte magában miközben dermedten meredt az ismerős felé.
Egy hosszú köpenyes rózsaszín hajú lány állt a főtér közepén és egy szőke hajú férfival beszélgetett. Sasuke nem tudta eldönteni döbbentében, hogy mit tegyen...odamenjen vagy szóljon a többieknek. Ekkor a lány felé fordult és a pillantásuk összetalálkozott egy percig..de ez a fiúnak egy örökkévalóságnak tűnt.
Sasuke mire egyet pislogott a smaragdzöld szempár már eltűnt mintha ott sem lett volna. Gyorsan odafutott, ahol egy perccel korábban még a lányt állt de már nem látta sehol. Idegesen a munka helyett megindult Naruto modellügynöksége felé, hogy szóljon a szőke barátjának és Hinatának hogy mi történt. Amikor odaért kopogás nélkül rontott be az épületbe, ahol éppen egy fotózás zajlott.
- Naruto, beszélnünk kell! - mondta zihálva hiszen nagyon sietett, a szőke pedig csak nézett rá pislogva.
- Mi történt Sasuke? - válaszolt ilyedten a fiú mire az irodájába invitálta barátját és az éppen a fotózásra öltözött lányt.
- Sa-Sakura...itt van..lá-láttam! - zihálta idegesen mire a két fiatal szeme nagyra tágult.
- Biztos, hogy Sakut láttad? - kérdezte Naruto hitetlenkedve.
-Tudom mit láttam Naruto! - förmedt rá a fekete hajú fiú.
-Menjünk, mutasd meg hol láttad! - mondta Hinata.
A három fiatal visszamentek a helyre, ahol Sasuke látta Sakurát. Nagyon sok ember járt ott, de nem is ez volt a lényeg.-Érzem a jelenlétét. - szólalt meg Hinata.
-H-hogyan? - nézett értetlenül a két fiú.
-Ittam a véréből, még amikor barátok lettünk. Pont ezekre az esetekre, ha baj lenne akkor megtalálom. De ez persze csak egy adott távolságban működik illetve, ha ő is akarja. - magyarázta a lány.
-Á értem, akkor most próbál kapcsolatba lépni veled? - kérdezte Sasuke.
-Ahogy mondod. - helyeselt Hinata.
-Cool. Na menjünk. - mondta Naruto.
*****
- Sakura, hát visszaértél? - kérdezte egy mély férfihang.-Igen Itachi, siettem. - válaszolta a lány.
-Na és ki volt a szerencsés? Lány, fiú!? - folytatta nevetve a férfi.
-Egyik sem, nem enni voltam csak vásárolni. - felelte a lány.
-Aha, hát mindenesetre most egy jó ideig itt fogunk maradni. Az üzleti dolgaim miatt itt van dolgom. - magyarázta a férfi.
-Rendben, ahogy szeretnéd. - válaszolt a lány majd elindult a szobája felé.
-Sakura! - szólalt fel a férfi.
-Igen? - nézett vissza a lány.
-Este bálba megyünk, csinos légy! - mosolyodott el a férfi mire a lány csak bólintott majd elment.
*****
-Hinata, biztos jó helyen vagyunk? Ez a Shisui felhőkarcoló. - értetlenkedett Naruto.-Igen, Sakura itt van. - erősítette meg a lány.
-Akkor menjünk fel. - javasolta Sasuke, mire a fiatalok bementek.
A recepción ott ült egy fiatal fekete hajú hölgy hófehér bőrrel.
- Szép napot! Segíthetek valamiben? - kérdezte a hölgy a fiatalokat.
-Üdv, igen. Egy Itachi Uchiha nevű úriembert keresünk. - mondta Naruto a recepciósnak. A hölgy a rendszerben elkezdett keresgélni majd felnézett.
-Sajnálom uram, de nincsen ilyen nevű vendégünk. - mondta a hölgy.
-Biztos ez? - kérdezett rá Sasuke.
-Egész biztos uram, a rendszer nem hazudik. - felelte a recepciós.
-Elnézést és nem látott esetleg egy rózsaszín hajú hölgyet? - szólalt meg Hinata.
-Igen, körülbelül fél órája érkezett meg Shisui úrral a hölgy. - mondta a hölgy.
-Na és Shisui úr hanyadik emeleten lakik? - kérdezte Sasuke.
-Sajnálom, de a tulajdonos úrhoz időpontot kell kérni. Enélkül senkit nem fogad. - magyarázta a recepciós.
-Na és mikorra van a következő időpont? - érdeklődött Naruto.
-1 hónap múlva van a legkorábbi. - felelte a hölgy.
-Addig nem várhatunk. - szólalt fel Sasuke.
-Nyugi Sasuke, köszönjük szépen. - mondta Hinata majd elindultak kifelé.
-De így sohasem jutunk be és találjuk meg Sakut?! - panaszkodott Sasuke.
-De igen! - felelte Naruto.
-Hogyan? - kérdezte az Uchiha.
-Ma este van a Shisui vállalat jótékonysági estje, ahová Naruto is meghívást kapott. Ha Sakura, ezzel a fickóval van akkor ott lesz. - magyarázta Hinata.
-Akkor menjünk készüljünk. - zsongott be Sasuke.
*****
Egy sötét teremben két vöröslő szempár virít, a tulajdonosaik pedig beszélgetnek.
- Mit gondolsz? Ide fognak jönni? - kérdezte az egyik mély hangon.
-Tuti biztos, azt hiszi hogy a lány hívja.. - magyarázza a másik.
- És mi a terved velük ha idejönnek? - érdeklődik a férfi.
-Ez egyszerű, a vérük kell. - feleli a másik.
-De biztos nem fogják önszántukból odaadni. - mondta a sötétben kirajzolódó alak.
- Nem is kell, az italokba kevertetek egy gyengítő mérget. A vámpírok mind elgyengülnek tőle, vagy legalábbis az erejük elmegy. - magyarázta az alak.
-Ravasz. - ismerte el a másik.
-Csak egy vámpírvadász trükk, ha pedig megvan a vérük akkor sikerül visszahozni a klánunkat. A lány pedig már a zsebünkben van hozzá. - mondta a mély hang.
-Itachi, te aztán nem vagy semmi. - mondta férfi.
-Te sem panaszkodhatsz. - mondta az Uchiha.
Ez egy kis rövid rész lett, de mivel már régóta nem volt ihletem hozzá még csak most kezdek visszatérni! 😊😊❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Naruto - Vöröslő szemek
Fiksi PenggemarA történetben két új fiú érkezik a Konoha High Schoolba, ami egy bentlakásos iskola. A fiúk érkezése után furcsaságok, gyilkosságok, eltűnések sora veszi kezdetét... Ha érdekel akkor olvassátok el! 😊