3.Fejezet - Szomorú igazság

485 27 7
                                    

Ez a fejezet most egy kicsit filler rész lesz, hogy jobban lehessen érteni a sztorit. :)

A vámpírvilágban nagyon szigorú hierarchia van.
Két nagy vérvonal az Uzumaki és az Uchiha a vezetői a vámpíroknak, alattuk helyezkednek el a nemesek és az egyszerű vámpírok. A piramis legalján elhelyezkedő E szintű vámpírok akik valaha emberek voltak. Az E mint elveszett vagy elveszejtett.

A két vezető vérvonal leszármazottai nagyon elszeparáltan élnek, többségében nem is mutatkoznak a többi vámpír illetve az emberek között.

100 évvel azután, hogy az emberek és a vámpírok megtanultak egymás mellett élni született két kisfiú. A vámpír társadalomban ez az esemény volt amire nagyon sokan vártak.

A szőke hajú kisfiút Uzumaki Narutonak, a fekete hajú fiút pedig Uchiha Sasukénak nevezték el

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A szőke hajú kisfiút Uzumaki Narutonak, a fekete hajú fiút pedig Uchiha Sasukénak nevezték el. Mindketten gyerekkoruktól kezdve a vámpírok világában nevelkedtek fel és tudták kik és mire képesek.
Nagyon sokat tanultok, edzetek és elsajátították képességeiket.
A két fiú 16 éves volt amikor elvesztették szüleiket egy merénylet kapcsán, amikor is egy sötét éjszakán egy Danzou nevű vámpír, aki a család egyik jóbarátja elárulta őket és lemészárolták a vérvonalat a bennük rejlő erőért. Sasuke és Naruto valami csoda folytán életben maradtak és azóta vándorolnak a világban.

Erejüket rejtve tartják és bolyonganak a világban évszázadokig

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Erejüket rejtve tartják és bolyonganak a világban évszázadokig....
(most pedig folytassuk a sztorit...)

Hinata kapott egy sms-t a telefonjára...

Hinata kapott egy sms-t a telefonjára

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Hmmm... - szólal meg a fekete hajú lány és a fiúk felé pillant.

-Történt valami Hina? - kérdezte Sakura a barátnőjét.

-Semmi, semmi... - pillantását a barátnőjére vetette majd elrakta a telefont.

Iskola után a lány elment a találkozóra, hajtotta a kíváncsiság. A szertárnál már ott volt Naruto és Sasuke is.

-Sziasztok, miért üzenetek? - tért egyből a lényegre a lány.

-Beszélnünk kell, hány vámpír van még a suliban? - faggatta a szőke hajú fiú a lányt.

-Rajtunk kívül csak egy emberről tudok az pedig az igazgató. - mondta teljes higgadtsággal a fekete hajú lány.

-Micsoda? De hiszen nem is érzett rajta... - lepődött meg Sasuke.

-Nem nemes csak ez átlagos vámpír, talán azért nem tűnhetett fel nektek. Ti tisztavérűek nem gyakran találkoztatok más vámpírokkal... - magyarázta Hinata a fiúknak.

-Lehet de téged egyből kiszúrtunk.. - válaszolta Naruto.

-Hát mivel én is nemes vagyok mint ti... - mondta Hinata miközben leült a földre.

-A barátnőd is nemes? - kérdezte Sasuke a lányt.

-Sakura nem... - erre a lány csak a földet nézte és elszomorodott.

-Hina mi baj? - kérdezte Naruto és a lány mellé guggolt.

-Sakura valaha ember volt... De egy Itachi nevű vámpír lemészárolta a családját őt pedig vámpírrá változtatta... - mesélte szomorúan a fekete hajú lány a fiúknak.

-Itachi... Ki gondolta volna. - horkant fel Sasuke idegesen.

-Akkor Sakura is egyszer olyan lesz mint az a tegnapi....? - kérdezte döbbenten Naruto mire Hinata a szavába vágott.

-Igen, sajnos. - mondta szomorúan a lány.

-Milyen stádiumban van? - kérdezte Sasuke érdeklődve.

- Már a harmadikban... - nézett rá Hinata.

-Akkor már csak egy kell és ő is... - Naruto szomorkás hangon szólt de nem jutott a mondata végére.

-Hagyjuk ezt inkább azt mond mi a fenét kerestek itt? - váltott témát a fekete hajú lány...

Erre a két fiú csak csendben hallgatott, egyikük sem tudta miért is vannak ott....
Végül Naruto erőt vett magán és válaszolt a lánynak...

De hogy mit válaszolt azt csak a kövi fejezetben árulom el... ❤️

Naruto - Vöröslő szemekWhere stories live. Discover now